زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

آب پاکسازان (دستگاه تصفیه آب صنعتی RO | فیلتر شنی)

آب پاکسازان (دستگاه تصفیه آب صنعتی RO | فیلتر شنی)

آب پاکسازان (دستگاه تصفیه آب صنعتی RO | فیلتر شنی)

آب‌ها بر حسب میزان کل جامدات محلول و مخلوط (TDS) به دو دسته آب‌های شور (sea water)، آب‌های لب شور (Brakish water) و شیرین دسته بندی می‌گردند. آب دریا با TDS حدود ۳۵۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ میلی گرم بر لیتر (mg/lit)، آب‌های لب شور با TDS کمتر از آن، به عنوان ترکیب استاندارد آب‌های موجود در دنیا شناخته می‌شود این محدوده بسیار وسیع می‌باشد که آب‌های دنیا را تشکیل می‌دهد.

توزیع آن تقریباً در سراسر جهان یکسان می‌باشد اما ممکن است عملاً در محدوده وسیعی مثلاً از دریای بالتیک حدود mg/lit 7000 تا خلیج فارس و دریای سیاه که برابر mg/lit 45000 است متغیر باشد. ترکیب های آب لب شور بسیار گوناگون است و برای طراحی یک دستگاه تصفیه آب صنعتی RO به منبع مقاله مراجعه کرده و با مشاوره با کارشناسان شرکت انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی

  • کاربرد دستگاه تصفیه آب صنعتی

برای مواقعی که می‌خواهیم آب با مقدار بیش از ۲ هزار لیتر تولید کنیم به صرفه ترین، بهترین، دقیق ترین و کم هزینه ترین راه دستگاه تصفیه آب صنعتی می‌باشد.

  • خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید این چهار مرحله را انجام دهیم. در مرحله اول مقدار آب مورد نیاز جهت تصفیه را در روز مشخص کنیم. مرحله دوم تهیه آنالیز آب ورودی به دستگاه مرحله سوم مشخص کردن آنالیز آب خروجی از دستگاه و مرحله چهارم مشخص کردن متریال و اجناس ساخت دستگاه

  • هزینه نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی

جمع کلی هزینه نگهداری یک دستگاه تصفیه آب صنعتی مجموع هزینه‌های برق مصرفی، آب مواد شیمیایی و فیلتر‌های آن است که بسته به ظرفیت دستگاه متغیر می‌باشد.

  • قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

آنالیز خروجی مورد نیاز از دستگاه را مشخص کرد، ظرفیت آب تولیدی مورد نظر از دستگاه را مشخص کرد، جنس، برند،تعداد و غیره را در ساخت دستگاه مشخص نمود.

  • طرز کار دستگاه تصفیه آب صنعتی

از این سیستم در تمامی‌صنایعی که با آب مشکل دارند، استفاده می‌شود. کشاورزی، گلخانه‌ها، دام، طیور، دیگ بخار، برج‌های خنک کننده، شرب، بیمارستان‌ها، دیالیز بیمارستان‌ها، آزمایشگاه، شستشوی مقر‌های برق، تصفیه آب دریا و غیره

🇮🇷 سایت تصفیه آب abpaksazan.com به عنوان یکی از 🥇 اولین و ❤️بزرگ‌ترین ارائه دهندگان دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی | نیمه صنعتی با تمامی قطعات و تجهیزات جانبی اصلی می باشد.

کاتالوگ تصفیه آب صنعتی

برای دریافت کاتالوگ تصفیه آب صنعتی PDF با مراجعه به دسته مد نظر در محصولات شرکت تصفیه آب پاکسازان و دریافت لیست دفترچه‌ی راهنما، مشخصات فنی دستگاه‌های تصفیه‌ی سیستم RO و یا همان اسمزمعکوس همراه با آخرین قیمت‌های خرید آب شیرین کن صنعتی با به روز رسانی لحظه‌ای؛ شما می‌توانید برای دریافت و اطمینان در خرید با مشاورین واحد خدمات تصفیه این شرکت فعال در ضمینه تصفیه آب و فاضلاب در ارتباط باشید.

اگر قصد تحول در کسب وکارتان را دارید، مشاوره با متخصصان حرفه ای شرکت تصفیه آب پاکسازان را از دست ندهید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تصفیه آب صنعتی Industrial wastewater treatment رایج ترین روش تصفیه آب به روش اسمز معکوس علی الخصوص برای استفاده‌، جهت ظرفیت‌های مختلف و با دقت تولید بالا می‌باشد، بیس مکانیزم اسمزمعکوس تصفیه آب صنعتی بر مبنای فشار می‌باشد. دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی RO از جهت مقدار ظرفیت تولید به چهار دسته‌ی زیر تقسیم می‌شوند. پکیج تصفیه اب صنعتی اسمز معکوس شرکت تصفیه آب پاکسازان در ظرفیت‌های مختلف در پروژه‌های خانگی، ساختمانی، نیمه صنعتی و سازنده و طراح پروژه‌های عظیم دستگاه‌های تصفیه RO آب صنعتی به جهت تولید آب تصفیه شده از نمک زدایی آب لب شور و دریایی و همچنین سازنده دستگاه تصفیه آب قابل هم و آب شیرین کن‌های کانتینری، در ادامه این مطلب با خدمات این شرکت آشنا می‌شوید.

دستگاه تصفیه اب صنعتی RO آب پاکسازان

فیلتر شنی

دستگاه فیلترشنی تصفیه آب پاکسازان و یا صافی‌شنی یکی از پرکاربردترین این روش‌ها برای کاهش غلظت جامدات معلق در آب از جمله ذرات شن و ماسه موجود در فیلتر شنی آب حاوی کدورت را را از خود عبور می‌دهد.

https://abpaksazan.com/sand-filte

ساخت و طراحی فیلترشنی یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط گروه مهندسی آب پاکسازان می‌باشد که توسط مهندسین با تجربه در حوزه تصفیه آب صنعتی صورت می‌گیرد.

  • فیلتر شنی

فیلتر شنی انتخاب مناسب برای تصفیه آب هایی می‌باشد که در آن مشکل گل و لای وجود دارد. زیرا هزینه نگهداری آن‌ پایین و انتخاب مناسب تری از نظر هزینه اولیه می‌باشد.

  • قیمت فیلتر شنی

فیلتر شنی ها بستگی به نوع جنس که فلز باشند یا FRP، قطر فیلتر شنی، ارتفاع فیلتر شنی، نوع رنگ و پوشش فیلتر، ضخامت ورق استفاده شده و غیره قیمت گذاری می‌شوند.

  • فیلتر شنی صنعتی

فیلتر شنی بر روی ذرات معلق در آب کار می‌کنند و قدرت حذف تا ذرات بیش ۳۰ الی ۵۰ میکرون را دارند. آب خروجی از فیلتر شنی، آبی زلال و شفاف خواهد.

  • نازل فیلتر شنی

نازل صافی شنی قطعه ای است شیار دار که در کف صافی شنی بر روی صفحه نازل نصب می‌شود که مهم ترین قطعه در فیلتر شنی محسوب می‌شود. کار نازل یکنواخت کردن جریان آب در فیلتدر هنگام انجام عمل تصفیه و بکواش می‌باشد. در هنگاه بکواش برای جلوگیری از رد شدن سلیس و یا کربن و حتی رزین در سختی گیر ها وجود نازل امری ضروری است.

  • فیلتر شنی تصفیه آب

فیلتر شنی تصفیه آب صنعتی یا sand filter ro plant اولین مرحله در تصفیه آب صنعتی در جهت از بین بردن ذرات معلق جامد موجود در آب است.

  • فیلتر شنی چیست

آیا آب خروجی از فیلتر شنی قابل شرب است؟ خیر، آبی که از فیلتر شنی خارج می‌شود تنها ذرات معلق آن خذف شده است و برای این که آبی مناسب شرب باشد باید TDS آن استاندارد و عاری از ویروس و باکتری باشد که فیلتر شنی توانایی کاهش TDS و حذف ویروس در آب را ندارد.فیلتر شنی چیست؟

صافی شنی یا همان فیلتر شنی (Sand filter) یکی از رایج ترین روش های فیلتراسیون آب به شمار می‌رود که سرعت بالا در امر فیلتراسیون، فضای کم، هزینه نگهداری پایین و… از مزایای این روش می‌باشد. فیلتر شنی جهت فیلتر کردن و زلال سازی آب به روش فیزیکی برای حذف املاح معلق یا مخلوط در آب می‌باشد.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان و تصمیم قاطعانه برای خرید بهترین فیلتر شنی با شماره تماس شرکت تصفیه آب پاکسازان واحد استان خوزستان ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰ ☎️ تماس گرفته و با اطلاع از لیست قیمت فیلتر شنی برای خرید و فروش فیلتر شنی دست دوم در سال ۱۴۰۰ بهرمند شوید.

فیلتر شنی تصفیه آب

فیلتر شنی تصفیه آب خالص بی رنگ، بدون طعم و مزه و حتی بدون بو می‌باشد که حلالی بسیار عالی است که می‌تواند بسیاری از مواد معدنی موجود در مسیر خود را در درون خود حل کند. به همین دلیل است که چیزی بعنوان آب خالص(pure water)در طبیعت وجود ندارد، بلکه آب همیشه حاوی ناخالصی های شیمیای و بیولوژیکی است.

فیلتر شنی گالوانیزه

فیلترهای شنی تحت فشار در شکل‌ها، سایزها و جنس های متفاوتی ساخته می‌شوند که رایج ترین آنها فیلتر های شنی عمودی با دو سر عدسی است. که به قطر مشخص از ورق فولادی یا گالوانیزه، برای جداره و بدنه و همچنین ورق به ضخامت اعلامی در ASME، برای عدسی‌های فوقاني و تحتانی كه به روش DOUBLE-DISH روش شستن شن و ماسه فیلتر ساخته شده كه پس از زنگ زدائی از داخل با ۲ لايه پوشش اپوكسی و از خارج با يک لايه ضدزنگ و دو لايه رنگ مخصوص رنگ آميزی می­‌گردد. در ضمن برای بالا بردن کیفیت فیلتراسیون و عمر فیلترهای تحت فشار می‌­توان قبل از عملیات رنگ­‌زنی، فیلترها را از داخل، سند بلاست کرد.

تعمیر و نگهداری تصفیه آب صنعتی

از جمله خدماتی که توسط تیم امداد تصفیه قابل ارائه می‌باشد:

۱. نصب دستگاه تصفیه آب در تمامی ظرفیت‌ها

۲. تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی با ظرفیت ۵ مترمکعب در شبانه روز تا ظرفیت نامحدود

۳. تعمیر و سرویس دستگاه تصفیه آب تخصصی و ویژه مانند تصفیه آب آزمایشگاهی، تصفیه صنعتی پزشکی و داروسازی تصویر صنعتی آب دریا

۴. سرویس کامل دستگاه تصفیه آب صنعتی جهت افزایش کارایی و بهره وری تولید

۵. اسید شویی و احیای فیلترهای ممبرین صنعتی جهت کاهش هزینه خرید مجدد فیلتر ممبرین

۶. ارائه برنامه زمانبندی شده دقیق برای سرویس‌های دوره‌ای دستگاه تصفیه آب صنعتی جهت جلوگیری از خرابی

سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی کاری پیچیده و بسیار تخصصی است انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی بر خلاف نمونه‌های خانگی و نیمه صنعتی قطعات و فیلترهای آب متفاوتی بوده و اگر سرویس و عیب یابی دستگاه تصفیه آب صنعتی درست انجام نشود ممکن است هزینه‌های بسیار زیادی به مالک آن وارد نماید ما تیمی ویژه تخصصی از کارشناسان تعمیرکار تصفیه آب صنعتی، نصاب تصفیه آب صنعتی و… داریم که پروژه‌های بسیار متنوعی را اجرا کرده‌اند از طراحی و تولید دستگاه تصفیه آب صنعتی با ظرفیت بالا تا طراحی و تولید تصفیه صنعتی مخصوص داروسازی آزمایشگاه

پیشنهاد ما قبل از خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی RO از راهنمایی کارشناسان مجرب مجموعه آب پاکسازان برای انتخاب دستگاه متناسب با نیاز خود استفاده نمائید.

منبع مقاله: abpaksazan

به منظور ارائه سفارش طراحی و تولید فیلترشنی کند، تند و تحت فشار، ثقلی و یا خرید فیلتر شنی‌های صنعتی تولید شده توسط این مجموعه می‌توانید از راه‌های ارتباطی 📞 ۰۹۱۶۶۹۱۵۰۹۰ جناب آقای مهندس قدکساز ☎️ ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰ واحد فروش شرکت، به جهت مشاوره رایگان استفاده نمایید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود