زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

آشنایی با روش‌های لاغری بدون جراحی برای رسیدن به اندام ایده‌آل

آشنایی با روش‌های لاغری بدون جراحی برای رسیدن به اندام ایده‌آل

آشنایی با روش‌های لاغری بدون جراحی برای رسیدن به اندام ایده‌آل

رسیدن به تناسب اندام یکی از اهدافی است که افراد زیادی در جهان، رویای رسیدن به آن را در سر می‌پرورانند. تناسب اندام رابطه نزدیکی با بالا رفتن کیفیت زندگی و فعالیت‌های انسان دارد و بر نگهداری از بزرگ‌ترین موهبتی که هر شخص می‌تواند دارا باشد یعنی سلامتی به طور ویژه‌ای اثرگذار است.

اهمیت تناسب اندام یا کاهش وزن افراد بسیاری را مجاب به گرایش به سوی روش‌های لاغری سریع می‌کند. ممکن است هرکس با شنیدن واژه‌ی لاغری سریع، به سرعت یاد انجام عمل‌های جراحی لاغری بیفتد. اما گفتنی است لاغری سریع با انجام عمل‌های جراحی بسیار خطرناک بوده و عوارض متعددی دارد که از وحشتناک‌ترین‌ این عوارض می‌تواند به انواع آمبولی‌ها و حتی مرگ که بسیار شایع نیز هست، اشاره کرد.

لاغری بدون جراحی

شاید با خواندن این بند فکر ناممکن بودن لاغری سریع متبادر شود اما لازم است بدانید اگر چه همچنان بهترین روش جهت رسیدن به وزن ایده آل و در کنار آن تناسب اندام و .... داشتن یک سبک زندگی سالم است، اما با پیشرفت علم و به میدان آمدن دستگاه‌های مختلف، می‌توان از روش‌های مختلف و بی‌نیاز از جراحی همچون لاغری با دستگاه‌های مختلف، به عنوان مکمل و کمک کننده به فرایند لاغری سریع استفاده نمود.

از میان تعداد عدیده‌ی روش‌های بدون جراحی و کمک کننده به لاغری سریع شخص می‌توان به مواردی چون:

هریک از موارد فوق که در روند لاغری با دستگاه، مورد استفاده قرار می‌گیرند، ویژگی‌ها، مزایا و معایب منحصر به خود را دارا هستند. در ادامه مقاله برای معرفی و بررسی اجمالی برخی از روش‌های مذکور، فاکتورهای مختص به هریک را تشریح خواهیم کرد.

سونای اوزون چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

سونای اوزون با استفاده از ملکول‌های آزاد که به نوعی رادیکال‌های آزاد اکسیژن هستند، انجام می‌پذیرد. اوزون آنتی اکسیدانی فعال و پرقدرت است و از آن‌جا که بسیاری از بیماری‌ها به علت وجود اکسیدان‌ها بروز می‌یابند، از اوزون تراپی که به نوعی خاصیت خنثی کنندگی اکسیدان‌ها را دارا است، به عنوان درمان جانبی استفاده می‌کنند. استفاده از سونای اوزون برای رسیدن به اهداف خاص و متعددی صورت می‌گیرد که یکی از آن‌ها کمک به لاغری سریع فرد است.
از دیگر مزایای استفاده از سونای اوزون می‌توان به:

  • بهبود جریان خون
  • شادابی و طراوت پوست
  • درمان آکنه و جوش‌های پوستی
  • کمک به کاهش سرعت روند سالخوردگی
  • کمک به کاهش درد و یا درمان آرتروز
  • کمک به بهبودی آسیب‌های مفصلی
  • به بهبود حافظه و عملکرد مفید مغز کمک می‌کند
  • موجب تسکین و یا کاهش دردهای عمومی می‌شود و ..... اشاره نمود.
  • سونای اوزون نیازمند دو عامل بخار و گاز اوزون است.

سونای اوزون

ماهیت و مزیت گاز اوزون را پیش از این شرح دادیم و تنها لازم است به التزام وجود بخار بپردازیم. گاز اوزون می‌بایست جذب سلول‌های بدن شود، از این رو می‌بایست از منافذ پوست گذر کند. به گفته دانشمندان مربوطه، گاز اوزون چنین قابلیتی ندارد، به همین جهت از بخار به عنوان مکمل عملکردی و باز کننده منافذ پوستی استفاده می‌شود. طول درمان بیماری با استفاده از سونای اوزون، وابسته به تشخیص پزشک و نوع بیماری شخص است و در هر فرد با توجه به شرایط منحصر به فردی که دارد، متفاوت است. سونای اوزون متابولیسم چربی‌ها را فعال کرده و از این طریق موجب سوخت و ساز آن‌ها شده و بافت‌های چربی زیر پوستی را به مرور از بین می‌برد.

اوزون تراپی  اکسیژن مورد نیاز بافت را تامین می‌کند و موجب می‌شود چربی‌ها به هیدروژن و اکسیژن تجزیه شده و همراه با سایر سموم با سیستم تعریقی از بدن خارج شوند. اوزون تراپی یا به عبارت دیگر استفاده از دستگاه سونای اوزون در جهت پیشبرد اهداف مختلف همچون لاغری سریع‌تر و ... است.

استفاده از روش اوزون تراپی، اگر زیر نظر یک پزشک متخصص و با تحصیلات آکادمیک انجام بگیرد، روشی پایدار بوده و خطر کمتری فرد را تهدید خواهد کرد. پس اگر قصد استفاده از روش سونای اوزون برای لاغری سریع و .... را دارید، حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

لاغری با دستگاه RF

از جدیدترین روش‌هایی که امروزه برای لاغری سریع مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از دستگاه RF است. در این روش با استفاده از ایجاد امواج رادیویی و الکترومغناطیسی و سپس فرستادن آن‌ها به داخل بدن شخص، قطب‌های مثبت و منفی چربی‌ها را جابه جا نموده و از این طریق درون سلول گرما به وجود آورده می‌شود.

در فرایند هایتون تراپی و ایجاد گرمای حاصله از آن، سلول‌های چربی شل شده و پس از جدا شدن قطرات چربی از ساختار کلی، به سیستم گردش خون وارد شده و از آن طریق به دستگاه گوارش خواهند رسید. پس از ورود مواد زائد (چربی) به دستگاه گوارش، سیستم گوارشی اقدام به دفع آن‌ها خواهد کرد.

مزایای لاغری با این روش عبارت است از:

  • بدون درد و عارضه
  • سفت شدن پوست بدن
  • کاهش بافت ذخیره‌ای چربی
  • افزایش بافت‌های عضلانی در بدن
  • جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست

به خاطر داشته باشید که استفاده از این روش می‌بایست تنها نزد افراد متخصص و با تحصیلات اکادمیک صورت بگیرد، چرا که انجام ناشیانه‌ی این روش ممکن است به وجود آورنده‌ی اختلالات جبران ناپذیری در سلامت جسمی و ظاهری فرد باشد.

ورزش EMS

ورزش EMS

ورزش EMS یکی دیگر از روش‌هایی است که برای رسیدن به هدف تناسب اندام و در روند لاغری سریع مورد انتخاب بسیاری قرار می‌گیرد. در ورزش EMS  که به معنای تحریک کننده عضلات است، تمام عضلات بدن به صورت هماهنگ و یکدست به کار گرفته می‌شوند. این امر موجب می‌شود بر خلاف ورزش‌های سنتی که فشار تنها روی قسمت‌های خاصی وارد می‌شد و دردهای عضلانی را به دنبال داشت، فشار به صورت متعادل در تمام بدن پخش شده و از آسیب دیدن بخشی خاص، جلوگیری می‌کند.

اگر ورزش EMS زیر نظر یک مربی باسابقه و توانمند انجام بگیرد، علاوه بر کمک به لاغری سریع فرد، اندامی متناسب و یکدست را برای وی به ارمغان خواهد آورد. این روش‌ نیز تنها زمانی اثرگذاری مثبت خواهد داشت که توسط فرد متخصص و با در نظر گرفتن شرایط خاص فرد، انجام بگیرد.

اگر قصد لاغری با دستگاه یا استفاده از سایر خدمات زیبایی در یک کلینیک لاغری در تهران را دارید، کلینیک وندا یکی از انتخاب‌های خوب در این زمینه است. کلینیک تناسب اندام وندا با در اختیار داشتن کادری مجرب و استفاده از بهترین و به روزترین دستگاه‌های لاغری، همواره بر ارائه خدمات باکیفیت به مراجعین خود مُصر است. برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌ها، خدمات ارائه شده و سایر فاکتورهای کلینیک تخصصی تناسب اندام وندا و همچنین مشاهده نمونه‌های قبل و بعد لاغری به نشانی اینترنتی https://vandafitness.com/ مراجعه کنید. 

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود