معرفی بهترین سریال های خارجی (آپدیت 2019)

لطفاً نظرتان را ارسال کنید.

عکس خوانده نمی شود

نظرات (47)

  1. Black water
    Black water 11 شهریور 1398 - 11:51
    -2
    فصل آخر گیم آف ترونز واقعاً مسخره بود!!!!!
    سریال چرنوبیل ارزش دیدن داره؟
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده 11 شهریور 1398 - 12:04
      0

      درسته که هر دو سریال از شبکه HBO پخش میشن اما نباید دو تا سریال گات و چرنوبیل رو با هم مقایسه کرد!
      در مورد سریال چرنوبیل اگر داستانش ارتباط برقرار می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم خودتون ببینید. از نظر امتیاز کاربران مشخصه که سریال خوبیه اما هر شخصی نظرش می‌تونه متفاوت باشه.
      لطفاً اگر دیدید، نظرتون رو برای ما هم بفرستید.

    2. سجاد
      سجاد 14 شهریور 1398 - 00:25
      -1
      بنظر من ارزش دیدن نداره من قسمت 1 رو دیدم چیز خاصی نیس راجب انفجار چرنوبیل بازیگرانش هم تعریفی ندارن بنظرمن فیلم باید از قسمت یک جذب کنه مخاطبشو ولی خب هرکسی ی نظری داره من گات و واکینگ دد و وایکینگ و وست ورد دیدم پسندیدم این رو گفتم که سلیقه ام رو بدونید که نظرم چجوریه
  2. KinG BaloCH
    KinG BaloCH 21 مرداد 1398 - 03:25
    -1
    لطفا پیج خود را بروزرسانی کنید.
  3. Sarina98
    Sarina98 7 مرداد 1398 - 02:33
    -1
    سریال لاست رو پیشنهاد میکنم حتما طرفداران هالیوودی تماشا کنند،،،
  4. علی مظاهری
    علی مظاهری 2 خرداد 1398 - 15:58
    -8
    سلام
    من نویسنده ی حرفه ایم  روزنامه نگار 
    با عنایت به درخاست‌تان مبنی بر همکاری پیام دادم 
    می توانید بدون هیچ پیش‌داوری و پیش‌داشتِ ذهنی بر اساسِ نخستین سفارش و نویسه‌ی این قلم  درباره‌ی سبک و شیوه‌ی نگرش و نظرگاهِ منتقدانه‌ی این قلم داوری فرمایید.
    1. Mari
      Mari 20 خرداد 1398 - 09:45
      +11
      حرفه ای !! روزنامه نگار !! داور !! چرت ننویس اول با ادبیات آشنا شو !! درخواست مینویسن درخاست میگن
  5. ahmad.thri
    ahmad.thri 12 اسفند 1397 - 15:26
    -3

    سریال 100 کو پس

    1. mostafa
      mostafa 27 اسفند 1397 - 21:22
      0
      سریال heel on wheels نگاه کنید عالیه
      1. محسن
        محسن 21 فروردین 1398 - 12:11
        -2
        دقیقا
        این سریال محشره
  6. Owj
    Owj 12 اسفند 1397 - 01:14
    -10

    سلام دوستان گرامی من با اینکه وایکینگ و گات رو کامل دیدم تو ژانر خودشون خیلی خوبند ولی بلک لیست به نظرم سرآمد ژانرهای جنایی و رازآلود به علاقه مندان توصیه میکنم حتما ببینید و اوج سریال در فصل سوم و پنجم و البته فصل شش قسمت نه از دست ندید ...... 

  7. محمود
    محمود 11 اسفند 1397 - 13:04
    -1

    سلام دوستان من تازه سریال بین شدم . سریال 100 نفر و زنجیره عالی بوده . 

  8. رحیم
    رحیم 8 اسفند 1397 - 02:19
    -13

    با عرض سلام

    من سریال زیاد نگاه نمیکنم ولی اومدم که یکیش رو دانلود کنم هر کسی یه چیزه میگه اینو دانلود کن اونو دانلود کن این خوبه یا این خوب نیس من نفهمیدم اصلا ولش نگاه نکنم بهتره خخخخ

    1. KinG BaloCH