زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

معرفی انواع ردیاب خودروهای موجود در ایران

معرفی انواع ردیاب خودروهای موجود در ایران

معرفی انواع ردیاب خودروهای موجود در ایران

امروزه با گسترش روزافزون قیمت خودروها، خرید ردیاب خودرو امری ضروری به نظر می‌رسد. تا چند دهه‌ی گذشته ردیاب ها تنها قابلیت ردیابی کردن داشتند و بیشتر توسط نیروی پلیس و… استفاده می‌شدند، اما امروزه با قابلیت‌های متنوعی که به ردیاب‌ها افزوده شده است، می‌توانند بسیاری از چالش‌های مالکان خودرو را شامل، امنیت خودرو، مشکلات تعمیر و نگهداری، ایمنی خودرو و راننده را تا حدودی برطرف کنند.

اما با وجود تنوع زیاد ردیاب‌های موجود در بازار، انتخاب ردیاب مناسب، خودش یک چالش اساسی برای مالکان خودرو است. از این‌رو در این مطلب به معرفی و بررسی 4 نمونه از ردیاب‌های موجود در بازار می‌پردازیم تا بتوانید بهترین ردیاب خودرو را متناسب با نیاز و بودجه‌ی خود انتخاب کنید.

ایگل، تولیدکننده‌ی پیشرفته‌ترین ردیاب‌های خودرو در ایران

شرکت ایگل، یکی از اولین برندهای تولیدکننده‌ی ردیاب خودرو در ایران است. این شرکت با تکیه بر بیش از ۱۳ سال تجربه و دانش شرکت مادر خود (دلفین اسپادانا) در صنعت مدیریت ناوگان، اقدام به طراحی و تولید انواع ردیاب خودرو برای وسایل نقلیه‌ی شخصی نموده است. متخصصان ایگل همواره در تلاشند که‌ با انجام تحقیقات گسترده‌ی بازار، تمام دغدغه‌ها و نگرانی‌های رانندگان و صاحبان وسایل نقلیه‌ی مختلف از موتورسیکلت و ماشین سواری گرفته تا انواع وسایل نقلیه‌ی سنگین را شناسایی کرده و بهترین ردیاب خودرو را مطابق با نیاز مشتریان خود، تولید کنند.

برتری که ردیاب‌های ایگل به سایر ردیاب‌های موجود در بازار دارند این است که صد درصد تولید داخل هستند، همه‌ی سرورهای ایگل در داخل ایران قرار دارند، نرم افزار محصولات ایگل به زبان فارسی و با رابط کاربری ساده و کاربرپسند است که به‌طور اختصاصی توسط برنامه‌نویسان و متخصصان جوان ایگل توسعه داده شده و دائما در حال به‌روزرسانی است، گارانتی 18 ماهه و پشتیبانی 24 ساعته دارد. بنابراین با خرید و نصب ردیاب ایگل روی خودروی خود، خیالتان از کیفیت محصول خریداری شده و پشتیبانی آن راحت خواهد بود.

۴ ردیاب خودرو بر حسب ۴ نیاز مختلف

در ادامه شما را با ۴ مورد از ردیاب‌های ایگل و قابلیت‌های هر کدام آشنا می‌کنیم:

۱. ردیاب کوچک و اقتصادی ایگل با قابلیت‌های پایه‌ی ردیابی

ردیاب کوچک و اقتصادی ایگل با قابلیت‌های پایه‌ی ردیابی

این ردیاب تمامی امکاناتی که شما از یک ردیاب توقع دارید (شامل: ردیابی آنلاین، تاریخچه‌ی مسیرهای پیموده شده، هشدار باز شدن درب، هشدار روشن شدن خودرو و کیلومترشمار) را ارائه می‌دهد. همانطور که از نام آن هم مشخص است ابعاد بسیار کوچکی دارد و به‌راحتی قابل مخفی شدن در خودرو است، به‌طوری‌که هیچ‌کس از وجود آن در خودرو با خبر نمی‌شود.

اگر به‌دنبال یک ردیاب کاربردی با قیمت مناسب و ابعاد کوچک هستید این ردیاب می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

۲. ردیاب شنوددار ایگل با قابلیت سوییچ مخفی

این ردیاب همانطور که از نامش هم مشخص است به شما این امکان را می‌دهد که از راه دور و در صورت نیاز، به صداهای داخل ماشین (از طریق میکروفونی که داخل کابین نصب می‌شود) گوش دهید. برای این‌کار فقط کافیست که با شماره‌ی سیم‌کارت داخل ردیاب تماس برقرار کنید.

علاوه بر این، یک قابلیت مفید و کاربردی دیگری که این ردیاب در اختیارتان قرار می‌دهد، سوییچ مخفی است. با این قابلیت در شرایط اضطراری (مثل وقتی ماشینتان به‌سرقت می‌رود و یا حتی وقتی فراموش می‌کنید درب‌های ماشینتان را قفل کنید)، می‌توانید در هر فاصله‌ای که از ماشینتان هستید، تنها با زدن یک دکمه، آن را خاموش کنید.

اگر به دنبال خرید یک ردیاب قوی و کامل برای بالا بردن امنیت ماشینتان در برابر سرقت هستید، ردیاب با قابلیت شنود ماشین و سوییچ مخفی ایگل می‌تواند برایتان بهترین انتخاب باشد چون تمام چیزی که برای امنیت یک خودرو نیاز است را به شما ارائه می‌دهد.

۳. ردیاب دیاگ خودرو ایگل

ردیاب دیاگ خودرو ایگل

ردیاب دیاگ خودرو یکی از پیشرفته‌ترین ردیاب‌های ایگل است که در کنار ارائه‌ی قابلیت‌های پایه‌ی ردیابی، به شما این امکان را می‌دهد تا از راه دور به عیب‌یابی خودروی خود بپردازید و مشکلات ریز و درشت آن را در عرض چند ثانیه، تشخیص دهید.

ردیاب دیاگ دقیقا فرایندی مشابه با دستگاه‌های دیاگ تعمیرگاهی را ارائه می‌دهد. بدین صورت که روی پورت OBD نصب می‌شود و با برقراری ارتباط با ECU خودرو، می‌تواند کدهای خطای ثبت شده در آن را بخواند و به‌صورت ترجمه شده در اپلیکیشن نصب شده روی تلفن همراه نشان دهد. از این‌ طریق شما می‌توانید منبع مشکلات خودروی خود را تشخیص دهید.

مزیتی که ردیاب دیاگ برای شما دارد، این است که دیگر مجبور نیستید هربار برای دیاگ ماشینتان، زمانی را صرف رفتن به تعمیرگاه کنید. از طرف دیگر به‌موقع از وقوع مشکلات در ماشینتان باخبر می‌شوید.

۴. ردیاب دوربین دار خودرو ایگل

آخرین و جدیدترین ردیاب ایگل، ردیاب دوربین دار خودرو است که قابلیت ضبط تصاویر از داخل و پیرامون خودرو را برای شما فراهم می‌کند. این ردیاب دارای دو عدد دوربین است که یکی از دوربین‌ها به‌طور معمول روبه‌ جاده نصب می‌شود و عموما کاربرد آن ضبط وقایع جاده‌ای است و دوربین دیگر داخل کابین خودرو (روی آینه‌ی جلو) نصب می‌شود. هر دو دوربین به‌صورت آنلاین به ضبط تصاویر داخل و خارج از خودرو می‌پردازند و شما می‌توانید این تصاویر را در همان لحظه یا به‌صورت آفلاین مشاهده کنید.

البته این ردیاب در کنار ضبط تصویر، امکانات منحصربه‌فرد دیگری را نیز ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می توان به قابلیت کمک اضطراری با استفاده از دکمه‌ی SOS اشاره کرد. با این قابلیت هر زمان در شرایط اضطراری قرار گرفتید که دسترسی به تلفن همراه نداشتید، می‌توانید با زدن یک دکمه با اورژانس یا شماره‌های پیش فرضی که در ردیاب ذخیره کرده‌اید تماس برقرار کنید.

در مجموع

می‌توان گفت که شرکت ایگل با تولید انواع ردیاب با قابلیت‌های متنوع، توانسته است نیازهای متفاوت مالکان خودرو را برآورده کند. بنابراین شما می‌توانید بنا بر نیاز و بودجه‌ی خود بهترین ردیاب خودرو را انتخاب کنید.

اگر تصمیم به خرید ردیاب برای وسیله‌ی نقلیه‌ی خود دارید، می‌توانید برای دریافت مشاوره‌ی رایگان پیش از خرید، به وبسایت ایگل مراجعه نمایید یا با شماره‌ی زیر تماس بگیرید تا مستقیما با کارشناسان ایگل صحبت کنید:

وب‌سایت ایگل: https://tragle.shop/

شماره تماس: ۰۳۱۳۳۳۸۹۸۵۲

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود