زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

ماندگار ترین ادکلن های مشابه کرید اونتوس با قیمت خوب

ماندگار ترین ادکلن های مشابه کرید اونتوس با قیمت خوب

ماندگار ترین ادکلن های مشابه کرید اونتوس با قیمت خوب

عطر کرید اونتوس محبوب ترین عطری که تاکنون در تاریخ خانه کرید ساخته شده است، عطری است مشکی برای مردان قوی و قدرتمندکه دوست دارند در میان جمعیت بدرخشند. این عطر با نت اولیه ی انگور سیاه، ترنج و سیب و آناناس و نت میانی شامل گل یاس، گل رز و نعناع هندی و چوب درخت قان و نت پایه شامل وانیل،خزه درخت بلوط،عنبر و مشک که با هم ترکیب شده و رایحه ای جسورانه، نوآورانه و بی بدیل را ایجاد کرده اند، توانست یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین عطرهای بازار عطر و ادکلن باشد. زمانیکه این عطر مست کننده را استفاده می کنید، هاله ای از اعتماد به نفس و قدرت به همراه خواهید داشت.

ادکلن های مشابه کرید اونتوس

قیمت عطر کرید اونتوس مردانه ۱۲۰و ۱۰۰ میلی لیتر به ترتیب حدود ۱۸,۳۱۲,۰۰۰ تومان و۹,۲۲۲,۰۰۰ تومان می باشد.

با توجه به رایحه ی اغواگر و محبوب این عطر برخی افراد که توان پرداخت قیمت این عطر را ندارند،به دنبال عطر فیک کرید اونتوس می روند که این افراد باید توجه کنند که عطر تقلبی می تواندگاهی  برای سلامتیشان بسیار مضر باشد.

عطرهای استوک یا همان پرشده تماما تقلبی هستن و با اسانسهای شیمیایی غیر مجاز پر می شوند. برای این منظور شیشه های خالی عطرهای اورجینال جمع آوری شده و  این شیشه ها با شبیه ترین اسانس شیمیایی به عطر اصلی پر می شوندو بدون داشتن جعبه ادکلن دوباره در گردش فروش قرار می گیرند.

چون غالب این شیشه ها از سطل های زباله بیرون آمده امکان هر نوع آلودگی روی این شیشه ها وجود داره مثل آلودگی های ویروسی، قارچ ها، کپک های بسیار مضرو سرطانزا مثل آفلاتوکسین که ممكن است علاوه بر ضرر مادی،خطرات بسیار جدی برای سلامتی شما به همراه داشته باشد.

عطر اصلی دارای 3 لایه یا 3 نت است: نت اولیه، نت میانی و نت پایه. با این حال، عطرهای تقلبی ممکن است بوی آشنایی داشته باشند اما از نظر ظاهری یکنواخت و یک بعدی و یا خطی هستند و گویی فاقد یک لایه کامل از نت ها می باشند چه برسد به 3 نت!

هنگام اسپری کردن عطر اصلی روی بدن باید ساعت ها دوام داشته باشد در صورتی که عطرتقلبی کمتر از 1 ساعت دوام خواهد داشت.زمانی که عطر اصلی را روی کاغذ(بلاتر) اسپری می کنیم ماندگاری عطر اصلی باید بیش از 24 ساعت باشد که این موضوع به هیچ عنوان در مورد عطر تقلبی صدق نمی کند.

پس بهتر است شما که توان خرید ادکلن اصل کرید اونتوس را ندارید به جای خرید عطری تقلبی و بسیار بی کیفیت و حتی در مواردی مضر،اقدام به خرید عطری اصل  از شرکت های معتبر با بوی مشابه  کرید اونتوس و با قیمتی به مراتب پایین تر و با ماندگاری و پخش بوی خوب بکنید.با خرید عطر فیک و تقلبی با ماندگاری و پخش بوی بسیار کم و با کیفیت بسیار پایین تنها باعث دور ریختن پولی که هزینه کرده اید می شوید.

در ادامه به معرفی چند نمونه از این عطر های خوشبو و مشابه کرید اونتوس می پردازیم.

1. ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس

ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس

این ادکلن جسورانه، در سال 2015 به بازار عطر عرضه  شد. نت های اولیه ی نشاط آور آن شامل آناناس، توت سیاه، سیب، ترنج و لیمو می باشد. در ادامه این روایح  با رایحه ی گل یاس و رز امتداد پیدا می کند و رایحه ی این گل های تازه و مست کننده با هم ترکیب می شوند و قلب شما را مجذوب خود می کنند.این عطر از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است و می تواند بهترین جایگزین قیمت مناسب برای کرید اونتوس باشد.

قیمت حجم۱۰۵ میل تولید ۲۰۲۰ فرانسوی ۸۳۴,۰۰۰ تومان و حجم ۱۰۵ میل تولید ۲۰۱۹ حدودا ۸۵۴,۰۰۰ تومان است.

اگر از طرفداران رایحه ی کم نظیر کرید اونتوس هستید وتوانایی پرداخت قیمت آن را ندارید می توانید از رایحه ی ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس با قیمتی به مراتب پایین تر لذت ببرید.

2. ادکلن مرسدس بنز سلکت

این عطر توسط اولیویه کرسپ فرانسوی  از برند مرسدس بنز در سال 2018 منتشر شد. رایحه ی میوه های تازه، ادویه ها و مشک از مشخصه های ادکلن مرسدس بنز است که یک عطر با رایحه ی چوبی جذاب و مشابه کرید اونتوس برای مردان می باشد. نت های اصلی شامل ترنج و توت سیاه با نت های میانی سیب سبز و نعناع مخلوط می شوند. این مواد محرک به نتهای پایه مشک، آمبروکسان و پچولی می پیوندند. ماندگاری طولانی و سیلاژ متوسط آن باعث می شود که بدون توجه به موقعیت، ساعت ها از رایحه بی نظیر آن لذت ببرید.

3. عطر مانسرا سدرات بویز

عطر مانسرا سدرات بویز عطری است پرشور که در سال 2011 به بازار عرضه شد، یک عطر چوبی شیک با رایحه ی انفجاری از مرکبات است. نت ابتدایی آن با رایحه های تازه توت سیاه، لیمو و ترنج که با رایحه ادویه آغاز می شود. نت های میانی با طعم های میوه ای شیرین و نت های آرام پچولی و یاس برجسته می شود. پس از خشک شدن، نت پایه سرشار از رایحه های تند سدر و چرم  همراه با رایحه های تند چوب صندل، وانیل، خزه بلوط و مشک است. این عطر با ماندگاری عالی و قدرت پخش متوسط، برای افزودن طراوت به یک روز طولانی یا یک موقعیت خاص ایده آل است.

4. ادکلن جانوین ادونچر

ادکلن جانوین ادونچر رایحه ی مدیترانه ای -میوه ای تلخ و خنک و مشابه کرید اونتوس دارد و به دلیل کیفیت و رایحه خاص و منحصربه فردش توانسته است جایگزین خوب کرید اونتوس برای کسانیکه میل به خرید آن با قیمتی مناسبتر دارند، باشد.نت اولیه ی جانوین ادونچر حاوی رایحه ی تازه  آناناس، ترنج، انگور و نت میانی حاوی رایحه ی گل رز، روایح چوبی، نعناع هندی است که شیرینی همراه با  گرما را برای شما به ارمغان می آورد  ونت پایه از رایحه ی وانیل، خزه درخت بلوط تشکیل شده است که حس شادابی، نشاط، گرم بودن را به آقایان منتقل می کند.

5. عطر مارک جوزف ماین پورهوم

مارک جاکوبز نت های مرکباتی تازه و نت های چوبی تند را برای ایجاد ادکلنی شاداب ترکیب کرده است. نت های اولیه شامل لیمو، گریپ فروت، پرتقال و جوز هندی است. در تضاد با نت های مرکباتی اولیه درنت میانی این ترکیب، نت های زنجبیل، وتیور و فلفل صورتی وجود دارد. رایحه نت پایه از چوب صندل، پچولی و مشک عطر تکمیل کننده رایحه ی بی نظیر این عطر است. این ترکیب ماندگار برای آقایان جسور و با اعتماد به نفس مناسب است و همچنین عطری بسیار مناسب برای هر روز پوشیدن می باشد.

6. عطر لووه اسنسیا پور هوم

عطر لووه اسنسیا پور هوم مردانه برای اولین بار در سال 1988 به بازار عرضه شد. نت ابتدایی ترکیبی از فلفل سیاه، سرو کوهی، اسطوخدوس است. سپس رایحه نت های میانی ریحان، ترخون، سدر اضافه می شوند. نت های پایه گرم و آرامش بخش هستند که حاوی وتیور، پاچولی، چوب صندل تسکین دهنده، چرم فرسوده و دانه تونکا می باشد. رایحه ی این عطر بی نظیر تداعی کننده رایحه ی کرید اونتوس است.این ادکلن دارای ماندگاری طولانی و سیلاژ متوسط و رایحه ای دلچسب و لذت بخش است.

7. عطر مونت بلنک اکسپلورر

عطر مونت بلنک اکسپلوررکه در فوریه 2019 معرفی شد، یک ادکلن پویاست که برای آقایان ماجراجو بسیار مناسب است.نت های ابتدایی آن حاوی  ترنج مرکبات، مریم گلی خاکی و فلفل صورتی است که به ادکلن رایحه و آغازی  شاداب می بخشد. به دنبال این نتهای هیجان انگیز، نتهای میانی چرم گرم، وتیور چوبی وجود دارد. این ترکیب روی نت پایه حاوی پچولی، کاکائو، آمبروکسان و چوب آکیگالا قرار دارد.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود