زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بهترین دستگاه های سانترال دست دوم ارزان قیمت

بهترین دستگاه های سانترال دست دوم ارزان قیمت

بهترین دستگاه های سانترال دست دوم ارزان قیمت

وضعیت اقتصادی فعلی، بسیاری از خریداران را به سمت خرید محصولات دست دوم و ارزان قیمت، سوق داده است. دستگاه‌های سانترال هم از این قاعده مستثنی نیستند. در صورتی که قصد راه‌اندازی یک مرکز تلفن یا ارتقای مرکز تلفن فعلی خود را دارید، انتخاب یک دستگاه سانترال استوک می‌تواند گزینه خوبی باشد؛ البته به شرطی که خرید خود را از یک شرکت معتبر انجام دهید. بدون تردید، خرید محصولات دست دوم از حساسیت بیشتری نسبت به کالاهای نو برخوردار است؛ بنابراین حتما باید از کیفیت محصول انتخاب شده، مطمئن باشید.

اگر قصد راه‌اندازی یک مرکز تلفن با استفاده از سانترال دست دوم را دارید، ما به شما فروشگاه ایده آل گستر را پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت بیش از دو دهه است که به عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک مشغول فعالیت است. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید به سانترال‌های استوک عرضه شده در ایده آل گستر اعتماد نموده و در کنار آن؛ از خدمات متنوع این شرکت نیز برخوردار شوید.

عرضه سانترال های دست دوم در ایده آل گستر

شرکت ایده آل گستر انواع دستگاه‌های سانترال پاناسونیک را به صورت نو و استوک، به مشتریان خود عرضه می‌‌کند. خرید سانترال‌های دست دوم از ایده آل گستر، مزایای زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  1. از کیفیت سانترال خریداری شده مطمئن خواهید بود؛ زیرا ایده آل گستر دستگاه‌های خود را به مدت 6 ماه گارانتی خواهد کرد.
  2. سانترال‌های استوک پاناسونیک را با منصفانه‌ترین قیمت خریداری خواهید کرد. (بر اساس نرخ مصوبه اتحادیه مخابراتی)
  3. مشاورین ایده آل گستر کلیه اطلاعات لازم و مشاوره‌های پیش از خرید را در اختیار شما قرار می‌دهند.
  4. تکنسین‌های فنی و مجرب ایده آل گستر، مرکز تلفن شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ممکن، راه‌اندازی خواهند کرد.
  5. در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید از خدمات پس از فروش ایده آل گستر استفاده کنید.
  6. ...

فروشگاه ایده آل گستر، کلیه سانترال‌های دست دوم خود را به مدت 6 ماه و با سربرگ رسمی شرکت، گارانتی می‌کند. به این ترتیب، خیال شما عزیزان از کیفیت محصولی که انتخاب کرده‌اید، کاملا راحت خواهد بود.  علاوه بر این و از آن‌جایی که کلیه فعالیت‌های شرکت ایده آل گستر تحت نظر اتحادیه مخابراتی ایران انجام می‌شوند، می‌توانید از منصفانه بودن قیمت‌های ارائه شده برای سانترال‌های استوک، کاملا مطمئن باشید.

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمینه خرید سانترال و راه‌اندازی مرکز تلفن، داشتن اطلاعات کافی و شناخت نیازهای واقعی مجموعه است. کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر این آمادگی را دارند تا با بررسی مجموعه کاری شما، ضمن ارائه انواع اطلاعات تخصصی، بهترین دستگاه سانترال را هم به شما عزیزان پیشنهاد کنند.

بهترین سانترال های دست دوم پاناسونیک

انتخاب یک سانترال مناسب، اولین و مهم‌ترین قدم در زمینه راه‌اندازی مرکز تلفن است. زمانی که صحبت از بهترین بودن یک دستگاه سانترال به وسط می‌آید، بیش از هر چیز، متناسب بودن آن با نیازها و مجموعه کاری شما مطرح است. ممکن است یک سانترال از نظر فنی در یک وضعیت عالی قرار داشته باشد؛ اما بسیار بزرگ‌تر از مجموعه کاری شما باشد. به نظرتان آیا می‌توان گفت این سانترال بهترین است؟ قطعا خیر!

بنابراین اولین قدم، شناخت نیازهای واقعی و ظرفیت کسب و کار شما است. سانترال‌های پاناسونیک را معمولا بر اساس ظرفیت ارائه خطوط شهری و داخلی، تقسیم بندی می‌کنند. در صورتی که از یک کسب و کار کوچک یا متوسط برخوردار هستید، باید به سراغ سانترال‌های کم ظرفیت پاناسونیک بروید. بهترین پیشنهاد برای این مجموعه‌ها، سانترال دست دوم TES824 است.

سانترال دست دوم

سانترال کم ظرفیت KX-TES824 به صورت استوک، با تضمین کیفیت و با قیمت  ارزان و منصفانه، در فروشگاه ایده آل گستر، به مشتریان عزیز عرضه می‌شود. این دستگاه در ظرفیت اولیه خود، از 3 خط شهری و 8 داخلی پشتیبانی می‌کند. البته در صورت نیاز، می‌توانید ظرفیت آن را به 8 خط شهری و 24 عدد داخلی افزایش دهید. سانترال استوک 824 از یک کانال دیزا برای راه‌اندازی اپراتور گویا، امکان فعال‌سازی کالر آیدی و درب باز‌کن، باتری بکاپ و ... برخوردار است.

در کنار سانترال 824 پاناسونیک،می‌توانید  از داخلی‌های هیبرید و آنالوگ استفاده کنید. به این ترتیب، امکان استفاده از تلفن‌های آنالوگ (بیسیم و رومیزی)، دستگاه فکس، دستگاه پوز و تلفن‌های هیبرید پاناسونیک، در این مرکز تلفن فراهم شده است. یکی دیگر از سانترال‌های استوک کم ظرفیت پاناسونیک، مدل KX-TEM824 است. این سانترال به صورت پیش‌فرض، از 6 عدد خط شهری و 16 داخلی پشتیبانی می‌کند.

مدیران ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگ برای راه‌اندازی مرکز تلفن، باید به سراغ سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک بروند. انواع مختلف این سانترال‌ها به صورت استوک و همراه با قیمت و کیفیت تضمین شده، در فروشگاه ایده آل گستر به مشتریان عرضه می‌شوند. انواع مدل‌های سری TDA و TDE پاناسونیک، در ردیف سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک قرار می‌گیرند.

مرکز سانترال استوک

سانترال‌های استوک سری TDA پاناسونیک قابلیت پشتیبانی از خطوط تحت شبکه را ندارند؛ این در حالیست که مدل‌های TDE با پشتیبانی از VoIP و پروتکل SIP، کلیه قابلیت‌های یک مرکز تلفن IP را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. ظرفیت این سانترال‌ها کاملا متغیر است و بر اساس نیاز مجموعه‌ها (تعداد خطوط شهری و کارمندان) تنظیم می‌شود. برای توسعه یک دستگاه سانترال و دسترسی به خطوط شهری و داخلی‌های بیشتر، نیاز به خرید کارت‌های سانترال مخصوص خواهید داشت.

راه اندازی سانترال دست دوم

بعد از انتخاب و خرید یک سانترال دست دوم، نوبت به نصب و راه‌‌اندازی آن خواهد رسید. در این مرحله، می‌توانید به تکنسین‌های فنی و مجرب ایده آل گستر اعتماد کنید. به صورت کلی، راه‌اندازی سانترال‌های پاناسونیک، شامل دو مرحله نصب سخت افزاری و برنامه‌ریزی نرم افزاری است. در نصب سخت افزاری، دستگاه سانترال در یک محل مناسب نصب شده و کلیه خطوط شهری و خطوط داخلی، از طریق کابل‌کشی‌های مناسب، تنظیم می‌شوند.

برنامه‌ریزی نرم افزاری شامل تعریف خطوط شهری، خطوط داخلی، قابلیت‌های مختلف مرکز تلفن از قبیل اپراتور گویا، تعیین شیفت‌های کاری و ... می‌شود. این کار معمولا به دو روش انجام می‌شود: در روش اول، یک تلفن مدیریتی را به دستگاه سانترال وصل کرده و برنامه‌ریزی را از طریق این تلفن انجام می‌دهند. روش دوم هم شامل اتصال سانترال به کامپیوتر یا لپ تاپ و استفاده از نرم افزار مخصوص شرکت پاناسونیک است.

از آن‌جایی که راه‌اندازی مرکز تلفن پاناسونیک یک امر کاملا تخصصی بوده و نیاز به داشتن تجربه و دانش کافی دارد، توصیه می‌کنیم هرگز این کار را شخصا انجام ندهید. بهترین انتخاب برای این امر، استفاده از دانش و تجربه تکنسین‌های فنی و مجرب ایده آل گستر است.

کلام آخر

مدیران کسب و کار، همواره به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های مجموعه کاری خود هستند. یکی از این راه‌ها، راه‌اندازی مرکز تلفن با استفاده از یک سانترال دست دوم و ارزان قیمت است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصولات را فقط و فقط از مراکز مجاز از قبیل شرکت ایده آل گستر، خریداری نمایید.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود