زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بهترین استایل مناسب شب یلدا برای دختران جوان

بهترین استایل مناسب شب یلدا برای دختران جوان

بهترین استایل مناسب شب یلدا برای دختران جوان

جشن شب یلدا معروف به شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. این مراسم از جشن‌های کهن ایران باستان بوده و جزو آداب و رسوم زیبای ایرانی‌ها محسوب می‌گردد. اولین بار این مراسم توسط زرتشتیان بر‌پا شده است. یلدا طولانی‌ترین و تاریک‌ترین شب اول زمستان است که در این شب طبق رسم و رسوم ایرانی‌ها همه خانواده و دوستان در کنار هم جمع می‌شوند و این شب را جشن می‌گیرند.

یکی از تفریحات شب یلدا خواندن شاهنامه و حافظ خوانی( فال حافظ ) است. در این شب انواع تنقلات و شیرینی‌جات مانند، هندوانه، انار، آجیل، باسلوق و ... تدارک دیده می‌شود، تا همه با هم بتوانند طولانی ترین شب سال را جشن بگیرند. در واقع می‌توان گفت شب یلدا خوشمزه‌ترین  و خوش‌رنگ‌ترین شب سال است.

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر بانوی جوان در این شب به یاد ماندنی این است، که لباسی مناسب و برازنده برتن کند تا بتواند در کنار رنگ و لعاب این شب زیبا او نیز به زیبایی بدرخشد. بنابراین اگر می‌خواهید در این شب یک استایل جذاب و خاص داشته باشید، باید به مدل لباس، رنگ آن، نوع اکسسوری که استفاده می کنید و سبک آرایش خود بسیار دقت نمائید. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را برای داشتن یک استایل بی‌نظیر راهنمایی کنیم.

تم لباس مناسب شب یلدا

همواره ست کردن لباس برای مناسبت‌های خاص کار بسیار پر استرس و دشواری است، اما با داشتن کمی اطلاعات و آگاهی از مد و فشن به راحتی می‎توانید بهترین استایل را درعین سادگی و زیبایی برای خود فراهم کنید.

دختران جوان، قدم اول برای این که بتوانید یک تیپ خوب و زیبا داشته باشید، این است که به نمادها و رنگ‌هایی که در این مراسم استفاده می‌شوند، توجه نمائید. رنگ سبز و رنگ قرمز جزو نمادهای اصلی شب یلدا هستند، رنگ قرمز نماد انرژی، قدرت، عشق و اشتیاق است و رنگ سبز نماد طبیعت، زندگی، تجدیدحیات، اعتماد بنفس، پول، ثروت و در نهایت صلح و آرامش می‌باشد.

شما به راحتی می‌توانید با ترکیب این دو رنگ یک استایل زیبا و دوست داشتنی بسازید. استفاده از انواع ترکیب پیراهن و شلوار یا دامن و بلوز طرح‌دار می‌تواند با زیورآلاتی مانند گردنبند طرح انار طلا  تکمیل شده و یک ایده خوب برای دختران شیک پوش در شب یلدا باشد. در زیر به شما چند پیشنهاد برای ست کردن مناسب شب یلدا را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با توجه به سلیقه و تیپ شخصیتی که دارید از آن‌ها بهره ببرید:

  • پیراهن کوتاه مجلسی قرمز، یکی از گزینه‌‌های مناسب برای خانم‌های جوان و خوش پوش، می‌باشد. شما می‌توانید این لباس ساده و در عین حال شیک را با پوشیدن کیف و کفش کرم یا مشکی به همراه یک دستبند انار طلا جذاب‌تر کنید.
  • پیراهن سبز با اکسسوری قرمز رنگ، یک پیراهن گیپور سبز رنگ به همراه یک کمربند قرمز یا کفش و کیف دستی قرمز می‌تواند بسیار رسمی و زیبا باشد.
  • بلوز قرمز و دامن سبز کوتاه، یکی از ساده‌ترین و بهترین ست‌های شب یلدا می‌باشد، اگر دامن کوتاه انتخاب کردید حتما با ساپورت مشکی یا رنگ پا آن را تکمیل نمائید.
  • شومیز قرمز با شلوار جین، یک ترکیب فوق العاده برای افرادی که طرفدار تیپ‌های کژوال و اسپرت هستند. این استایل همراه با اکسسوری‌هایی مانند گردنبند و گوشواره طلا بزرگ با طرح انار، جذابیت شما را دو چندان می‌کند.
  • ترکیب بلوز ساده سفید با دامن چهارخانه قرمز و مشکی، وقتی با گردنبند انارطلا تکمیل شود، می‌تواند بهترین گزینه برای مهمانی شب یلدا باشد.
  • کت و شلوار قرمز با بلوز سفید، مخصوص بانوانی است که طرفدار تیپ رسمی و خانومانه هستند. این ست زیبا همراه با یک جفت کفش پاشنه‌دار و یک دستبند انار طلا زیبا می،تواند درخشش شما را در هر مجلس و مهمانی تضمین نماید.

همانطور که می‌بیند تنوع طرح و مدل آنقدر زیاد است که نمی‌توان تمام موارد را عنوان کرد، شما می‌توانید با توجه به سلیقه و استایل خودتان از انواع ست مخصوص شب یلدا بهره ببرید. اما نکته‌ای که نباید فراموش کنید این است که این اکسسوری‌های طلایی شما هستند که تکمیل کننده استایل‌تان می‌باشند. در نتیجه در ادامه شما را با چند مدل اکسسوری طلا که می‌تواند هر بانوی جوانی را جذاب‌تر نماید آشنا می‌کنیم.    

اکسسوری‌های مخصوص شب یلدا

استفاده از اکسسوری‌ها با تم انار و هنداونه که دو نماد اصلی این شب هستند، می‌توانند استایل شما را جذاب‌تر کنند. اگر به این نماد ها علاقه ندارید، می‌توانید با یک تل سر یا هد بند که با سنگ‌های قرمز یا گل قرمز و برگ سبزتزئین شده است، برای خود یک اکسسوری زیبا بسازید. اما از مهم‌ترین اکسسوری‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیورآلات طلا و جواهر طرح شب یلدا

زیورآلاتی مانند گردنبند انار طلا یا دستبند انار طلا می‌توانند بهترین گزینه برای ست کردن با هر تیپ و لباسی باشند. این اکسسوری‌های طلایی زیبا جلوه یلدایی بی‌نظیری برای شما رقم می‌زنند. علاوه برگردنبند انار طلا شما می‌توانید از انگشتر طرح انار یا گوشواره میخی با طرح انار برای تکمیل استایل خود استفاده نمائید. همچنین دختران جوان با انتخاب گوشواره‌های حلقه ای بزرگ با نمادی از شب یلدا می‌توانند به زیبایی خود بی‌افزایند.  

آرایش مناسب شب یلدا

خانم ها علاوه بر نوع لباس و رنگ آن باید به آرایش مو و صورت خود نیز توجه نمایند. به دلیل این که لباسی که برای شب یلدا انتخاب می‌شود معمولا رنگی و خاص است پس آرایش صورت هر چه ساده‌تر و ملیح‌تر باشد بهتر است. اینگونه شما ظاهری جذاب‌تر خواهید داشت. اما برای بانوان جوان و تینیجر، پیشنهاد می‌کنیم با کمک رنگ‌های قرمز و سبز که نماد شب یلدا هستند، از ایده‌های خلاقانه و تازه مانند آرایش چشم ها با تم هندوانه استفاده نمایند.

طراحی ناخن شب یلدا

انتخاب رنگ ناخن و طراحی آن‌ها نیز یکی دیگر از نکته‌هایی است که باید در نظر بگیرید. امروزه طراحی انار و هندوانه بر روی ناخن‌ها بسیار ترند شده و شما می‌توانید با کمی خلاقیت مدلی خاص و زیبا بسازید.  

کلام آخر

مناسبت‌هایی مانند شب یلدا به دلیل بعد فرهنگی و اصالت ملی که دارند برای تمام خانواده‌ها مهم هستند. در نتیجه پوششی که شما برای این مراسم‌ها در نظر می‌گیرید بسیار حائز اهمیت می‌باشد. همچنین اگر به اکسسوری های خود اهمیت می دهید و مایل هستید طرح هایی مانند گردنبد انار طلا یا زیور زیبایی همچون دستبند انار طلا را برای تکمیل استایل خود استفاده نمائید، ما به شما گالری طلا روبی را پیشنهاد می‌کنیم، این مجموعه با بهره‎گیری از جدیدترین نمونه‌های طرح و مدل زیور مناسب شب یلدا می‌تواند شما را در انتخاب گزینه مناسب استایل‌تان یاری دهد. توجه داشته باشید شما می‌توانید از گالری طلا روبی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری خرید انجام دهید و از خدمات بی‌نظیر آن‌ها استفاده نمائید.     

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود