زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

ماساژور تفنگی ارزان از کجا بخریم؟

ماساژور تفنگی ارزان از کجا بخریم؟

ماساژور تفنگی ارزان از کجا بخریم؟

یکی از راهکارهای کاهش دردهای ناشی از خستگی های روزمره و یا دردهای عضلانی، ماساژ است. اما از آنجایی که دسترسی به افراد متخصص در حوزه ماساژ شاید هرروزه ممکن نباشد، یکی از راهکارهای جایگزین و پیشنهادی در این زمینه استفاده از ماساژورهای دستی است که میتواند تا حد زیادی به رفع مشکلات شما بپردازد.

این روزها که استفاده از ماساژورهای دستی بیشتر از قبل گسترش یافته است، مدل های مختلفی از دستگاه های ماساژور تولید و در بازار عرضه می شوند، محبوبیت ماساژورهای دستی در این بین از سایر مدل ها بیشتر است و یکی از پرطرفدارترین مدل های ماساژور دستی، ماساژور تفنگی است. در ادامه به بررسی ماساژور تفنگی و ویژگی های آن پرداخته شده است.

ماساژور تفنگی

یکی از دستگاه های مورد استفاده که برای درمان دردهای عضلانی و بهبود جریان و گردش خون کمک میکند، ماساژور تفنگی است که با استفاده از ضربه و فشار نقطه ای در محل مورد نظر به تحریک عضلات میپردازد و عملکرد فیزیکی بدن را بهبود میبخشد.

به طور کلی عملکرد ماساژور تفنگی به کمک تحریک بافت های عضلانی و بالا بردن گردش خون اتفاق میافتد. در چنین حالتی مواد مغذی بیشتری وارد رگ ها شده و از تجمع اسید لاکتیک در یک نقطه خاص جلوگیری میکند، به همین دلیل استفاده از ماساژور تفنگی میتواند گزینه مناسبی برای کاهش التهاب به شمار برود.

مزایای استفاده از ماساژور تفنگی

همانطور که اشاره شد، استفاده از ماساژور تفنگی علاوه بر کاهش دردهای عضلانی و مفصلی میتواند به بهبود جریان خون کمک کند و به کمک فشارهای ضربه ای دقیق به کاهش گرفتگی های عضلانی، بپردازد. جدا از این موارد که به نوعی از خواص استفاده کلیه ماساژورهای تفنگی به شمار میرود، در ادامه به مزیت های تخصصی تر استفاده از این نوع ماساژور پرداخته شده است:

خرید ماساژور تفنگی ارزان

  • شاید یکی از ابتدایی ترین مزیت های ماساژورهای تفنگی، کاهش درد و تنش های عضلانی باشد و دلیل اصلی محبوبیت این دستگاه نیز به شمار میرود.
  • یکی از علت های اصلی که باعث احساس دردهای شدید عضلانی میشود، ترشح اسید لاکتیک بیش از حد در عضله است. به کمک این دستگاه ماساژور، تجمع اسید لاکتیک کمتر شده و در نتیجه دردهای عضلانی کمتری احساس میشود.
  • بهبود جریان لنفاوی میتواند به کاهش سموم بدن و بالا بردن سیستم ایمنی بدن کمک شایانی کند.
  • استفاده از ماساژور تفنگی میتواند به تقویت عضلات و ماهیچه های مرتبط در عملکردهای ورزشی کمک کند.

استفاده از ماساژور تفنگی به چه کسانی پیشنهاد نمیشود؟

به طور کلی ماساژورهای تفنگی میتواند توسط هر فردی مورد استفاده قرار بگیرد اما در صورتی که دچار بیماری های زمینه ای هستید و یا برای کاهش دردهای ناشی از بیماری های عضلانی و مفصلی میخواهید از ماساژور استفاده کنید، توصیه میشود با پزشک معالج خود مشورت نمایید. در ادامه به معرفی برخی از مواردی که استفاده از ماساژور تفنگی را محدود میکند، پرداخته شده است:

  • در صورتی که از بیماری های قلبی رنج میبرید و یا به مشکلاتی مانند تپش قلب دچار هستید، توصیه میشود از ماساژورهای تفنگی استفاده نکنید، چرا که ممکن باعث تشدید علائم و مشکلات قلبی شود.
  • در صورتی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده میکنید، به دلیل اینکه کبودی های ناشی از استفاده ماساژور تفنگی افزایش پیدا میکند، بهتر است از این مدل ماساژور استفاده نکنید.
  • استفاده از ماساژور تفنگی میتواند علائم پوکی استخوان و ابتلا به بیماری های آرتریت و سایر بیماری های استخوانی و عضلانی را افزایش دهد.
  • استفاده از ماساژور تفنگی به خصوص برای کسانی که سن نسبتا بالایی دارند و دارای بیماری های زمینه ای هستند، میتواند خطرناک باشد و مشکلاتی را برای فرد ایجاد نماید.
  • بهتر است پیش از استفاده از ماساژورهای تفنگی در زمان بارداری، ابتدا با پزشک معالج مشورت نمایید و در صورتی که در زمان بارداری از دردهای عضلانی رنج میبرید؛ روش های کم خطرتر مانند ماساژ با دست را تجربه کنید.
  • توصیه میشود به هیچ وجه از ماساژور تفنگی بر روی نواحی حساس بدن یا نواحی دارای کبودی، زخم، جراحت یا محل های استخوانی یا گره های مفصلی، استفاده نشود.

در هنگام خرید ماساژور تفنگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید دستگاه های ماساژور یکی از چالش های اصلی برای ورزشکاران و بیماران به شمار میرود. در ادامه به بررسی مواردی که باید پیش از خرید ماساژور تفنگی مورد توجه قرار گیرد، اشاره شده است.

ماساژور تفنگی دست

  • یکی از اولین مواردی که باید در زمان خرید ماساژور تفنگی مورد توجه قرار دهید، بودجه ای است که برای خرید ماساژور تفنگی مدنظر دارید. ماساژورهای تفنگی به طور کلی جزو دستگاه های ماساژ ارزان به حساب نمی آیند و بسته به قابلیت هایی که دارند و یا برندهای شناخته شده تر، میتوانند قیمت بالاتری نیز داشته باشند. به طور کلی قیمت ماساژورهای تفنگی در سایت های خارجی میتواند تا 400 دلار ادامه پیدا میکند. این قیمت ها به خصوص برای کسانی که قصد خرید صندلی های ماساژور برندهای مطرح را دارند، ممکن است بیشتر هم باشد.
  • در نظر گرفتن امکانات بیشتر ماساژور میتواند در قیمت این کالاها موثر باشد؛ به عنوان مثال داشتن قابلیت های بیشتر و یا داشتن سری های اضافی ماساژور میتواند قیمت این دسته از کالاها را افزایش دهد.
  • در صورتی که میخواهید به طور مستمر از ماساژور استفاده کنید، بهتر است به ظرفیت باتری دستگاه توجه کنید و از دستگاه های با ظرفیت بالاتر استفاده کنید. به طور معمول دستگاه های ماساژور با ظرفیت باتری بالاتر، قیمت بالاتری نیز دارند.
  • در صورتی که میخواهید از ماساژور تفنگی در هر کجا استفاده کنید، بهتر است دستگاه های کوچکتری که حمل و نقل آنها به نسبت راحت تر است را انتخاب و خریداری نمایید.
  • به طور کلی دو مدل ماساژور تفنگی وجود دارد، دستگاه هایی که با ارتعاش درمانی کار میکند و دستگاه هایی که با وارد کردن ضربه های کوتاه اما عمیق به درمان میپردازد. معمولا استفاده از دستگاه های مدل دوم، عملکرد بهتری ارائه میکنند.

بهترین مرکز خرید ماساژور تفنگی

همانطور که در طول مقاله اشاره شد، ماساژور تفنگی یکی از راهکارهای مناسب برای درمان دردهای عضلانی ناشی از وارد شدن ضربه، گرفتگی عضلات و خستگی بدن به شمار میرود. این ماساژور به دلیل کارایی راحتی که دارد میتواند به صورت روزمره مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید ماساژور تفنگی به خصوص ماساژورهایی که جزو برندهای برتر و شناخته شده هستند، میتواند قیمت بالاتری داشته باشد. در این بین برندهایی هستند که ارزانترند اما باید به این نکته نیز توجه داشت که کیفیت این محصولات پایینتر از مدل های شناخته شده میباشد.

فروشگاه مستر رست یکی از شناخته شده ترین و بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع دستگاه ماساژور و صندلی ماساژور به است که شما میتوانید به منظور دریافت مشاوره رایگان و یا خرید ماساژور تفنگی با کیفیت، از وبسایت این مجموعه دیدن نمایید.

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود