زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

هر آنچه که باید در مورد دستگاه تصفیه آب بدانیم

هر آنچه که باید در مورد دستگاه تصفیه آب بدانیم

هر آنچه که باید در مورد دستگاه تصفیه آب بدانیم

دستگاه تصفیه آب چیست و چه کاربردی دارد؟ مهمترین مزیت استفاده از این دستگاه ها شامل چه مواردی می باشد؟ بهترین مرکز خرید انواع دستگاه های تصفیه آب کدام است؟ مراحل تصفیه آب در این دستگاه ها به چه صورتی انجام می شود؟ در خرید دستگاه های تصفیه آب لازم است چه باید و نبایدهایی را در اولویت قرار دهیم؟ آیا شما نیز به دنبال پاسخ برای پرسش های یاد شده هستید؟ تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. در این توضیحات جامع در نظر داریم به شرح اطلاعات مفیدی  در مورد دستگاه های تصفیه آب بپردازیم. اگر قصد خرید این نوع از محصولات را دارید لازم است با برخی از نکات مهم آشنا شوید.

آشنایی با دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب، با انجام اقداماتی مختلف می تواند کیفیت آب آشامیدنی شما را افزایش دهد. آب به دلایل گوناگون ممکن است حاوی املاح مختلف باشد. استفاده از این دستگاه ها بدان جهت ضروری است که آب ناسالم عامل ابتلا به بسیاری از بیماری ها است.

آبی که از طریق شبکه آبرسانی به ما میرسد اگرچه تحت فرایندهای مختلف برای تصفیه قرار می گیرد ولی متاسفانه همه ی آلاینده ها از بین نمی رود. البته آنچه در این امر دخیل است کیفیت آب منبع اولیه می باشد. زمانی که آب اولیه دارای کیفیت خوب نباشد به مراتب تصفیه آن نیز با مشکل روبرو خواهد شد. از سوی دیگر در فرایند آبرسانی نیز ممکن است آب آلوده شود. به همین دلیل است که ما نیازمند استفاده از این دستگاه ها برای تصفیه آب هستیم.

فواید دستگاه تصفیه آب چیست؟

فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب بر هیچکس پوشیده نیست. همه ی ما به خوبی می دانیم که این نوع از دستگاه ها چه کاربرد مهمی در سلامت ما دارند. آب به عنوان یکی از مهمترین نوشیدنی ها، بیش از دو سوم بدن ما را تشکیل داده و در صورتی که کیفیت مطلوبی نداشته باشد می تواند به دردسرهای زیادی منجر شود. سلامت ما به شدت به کیفیت آبی که مصرف می کنیم وابسته است.

از سوی دیگر نمی توان آب آشامیدنی مرغوب را همیشه در هر ناحیه ای داشته باشیم. در بسیاری از شهر های کشورمان، مردم  دارای آب آشامیدنی سالم نیستند. از این رو استفاده از دستگاه های تصفیه آب امری الزامی است.

دستگاه تصفیه آب خانگی قابلیت این را دارد که مواد ناخواسته در آب را با استفاده از فیلترهایی که در آن تعبیه شده است به خوبی حذف کند. در این صورت شما می تواند به آب با کیفیت دست یابید. دستگاه های تصفیه آب در مدل و ابعاد مختلف طراحی شده اند و هر کدام از آنها متناسب با فرایندی که برای فیلتراسیون آب مد نظر دارند، دارای انواع مختلفی هستند.

به منظور خرید دستگاه تصفیه آب می توانید متناسب با کیفیت آب ناحیه ی خود، یکی از بهترین نمونه ها را سفارش دهید. دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی متناسب با کارایی خود در استانداردهای گوناگون طراحی می شوند.

دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب شامل چیست؟ دستگاه های تصفیه آب در مدل و انواع مختلف طبقه بندی می شوند. این نوع از طبقه بندی ها می تواند متناسب با نوع کارایی آنها، فرایند تصفیه، مکانیسم تصفیه آب و... انجام شود. به طور کلی ما دو نوع دستگاه تصفیه آب داریم که شامل موارد زیر است:

  • دستگاه های تصفیه آب کلاسیک
  • دستگاه های تصفیه آب اینلاین

در نمونه های کلاسیک، فیلترها درون هوزینگ ها قرار می گیرند در حالی که در دستگاه های تصفیه آب مدرن و جدید فیلترها داخل بدنه یکبار مصرف تعبیه شده است. عملکرد نمونه های نسل جدید از لحاظ سادگی هنگام تعویض، به مراتب بهتر است. روز به روز با پیشرفت تکنولوژی شاهد بهبودی کارایی و عملکرد این نوع از دستگاه ها هستیم. لازم به ذکر است که هرچه کیفیت دستگاه تصفیه آب مطلوب باشد، به مراتب قیمت پیشنهادی برای خرید آن نیز بیشتر خواهد بود. 

فرایند دستگاه تصفیه آب به چه صورتی است؟

دستگاه تصفیه آب با انجام مراحل مختلف و عبور آب از فیلترهای گوناگون می تواند اقدامات لازم برای فیلتر آب را دنبال کند. در صورتی که کارایی یکی از از فیلترها از بین رود، مجبور به تعویض آن هستیم. در غیر این صورت نمی توان از کیفیت آب به خوبی راضی بود. لازم است یک دستگاه مطمئن را بخریم تا بتوانیم از عملکرد آن به خوبی استفاده کنیم.

آب تاثیر بسیار زیادی در سلامت شما دارد. توجه کنید اگر همه ی مراحل لازم برای تصفیه آب به خوبی دنبال نشود در این صورت نه تنها آب تصفیه نمی شود بلکه با اقدامات مخرب ممکن است آلاینده های موجود در آب افزایش یابد. این امر سلامت شما را تهدید خواهد کرد. از سوی دیگر یک دستگاه برقی که در ارتباط با آب کار می کند باید به گونه ای باشد که از بروز بسیاری از حادثه ها ایمن باشد. همه ی این موارد را در خرید دستگاه های تصفیه آب به خوبی بررسی کنید. 

مراحل تصفیه آب خانگی چگونه است؟

مراحل مختلفی در دستگاه تصفیه آب دنبال می شود که املاح ناخواسته ی آب حذف شوند. بهترین مدل دستگاه های تصفیه آب در 11 مرحله انجام می شوند. البته در بازار می توانید دستگاه هایی را برای تصفیه آب پیدا کنید که تعداد مراحل لازم کمتر از این مقدار است. هر مرحله با استفاده از یک فیلتر خاصی دنبال می شود. کاربرد فیلترهای مختلف، متفاوت است. در ادامه اطلاعاتی در مورد عملکرد هر فیلتر ارائه شده است:

  • فیلتر اول: پلی‌پروپلین 5 میکرون
  • فیلتر دوم: کربن گرانول فعال گیاهی
  • فیلتر سوم: کربن بلاک / پلی پروپیلن 1 میکرون
  • کاربرد فیلتر پلی پروپیلن 1 میکرون: به مانند فیلتر مرحله اول کار می کند البته با دقت بیشتر
  • فیلتر چهارم: ممبران یا اسمز معکوس
  • فیلتر پنجم: پست کربن
  • فیلتر ششم: مینرال
  • فیلتر هشتم: سوپر مینرال
  • فیلتر نهم: اشعه یوی وی
  • فیلتر دهم: آنتی باکتریال
  • فیلتر یازدهم: اکسیژن ساز
  • فیلتر دازدهم: محافظ اسمز معکوس

برای اینکه دستگاه تصفیه آب مناسب با آب محل زندگی شما باشد باید در ابتدا سختی آن اندازه گیری شده و همچنین حضور برخی از عناصر به خوبی بررسی شود. هر یک از این فیلترها همانطور که یاد آور شدیم کارایی متفاوتی دارند و قابلیت آن را دارند آب سالم در اختیار ما قرار دهند. البته عملکرد همه ی آنها مادام العمر نیست، با گذر زمان باید اقدامات تعویض فیلترها را مد نظر قرار دهید. معمولا بعضی از این فیلترها بعد از گذر یک بازه ی زمانی 5 ماهه و بعضی دیگر بین یک تا دو سال بعد نیازمند تعویض هستند.

خرید دستگاه تصفیه آب

قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه

دستگاه تصفیه آب از چه قطعاتی تشکیل شده است؟ هر یک از قطعات این دستگاه در کنار هم می توانند کارایی آن را بهبود بخشند. هر چه برای طراحی و ساخت این نوع از دستگاه ها از تجهیزات مرغوب و باکیفیت استفاده شود به مراتب، عملکرد دستگاه بهتر خواهد بود. اگر چه متناسب با نوع دستگاه و عملکرد آن، قطعات مختلفی در طراحی این نوع از دستگاه ها تعبیه می شود ولی به طور کلی هر دستگاه تصفیه آب شامل قطعات زیر است:

  • شیر و سه راهی آب ورودی
  • اتصالات کوییک فیتینگ
  • هوزینگ
  • شاسی
  • شیر برقی
  • سنسور های پرشر
  • سنسور لو پرشر
  • ترانس
  • پمپ آب
  • درین فاضلاب
  • شلنگ
  • گیج فشارسنج روغنی
  • شیر میکس
  • هوزینگ ممبران
  • شیر برداشت
  • فیلتر مرحله اول تا هفتم
  • مخزن ذخیره آب تحت فشار

در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی باید کارایی این نوع از قطعات با استفاده از تجهیزات مرغوب بررسی شود. در این صورت می توان عیب یابی دقیق انجام داد. املاح مختلفی در آب موجود است که بسیاری از آنها با استفاده از تصفیه آب شهری از بین میروند ولی مقدار قابل توجهی از املاح ناخواسته ممکن است در آب باقی بماند.

این امر نیز می تواند به تنهایی سلامت شما را به خطر بیندازد. اگر شما نیز از کیفیت آب شربی که از لوله کشی شهری به دستتان میرسد رضایت کافی را ندارید در اولین فرصت خرید دستگاه تصفیه آب را در اولویت قرار دهید. هر گونه سهل انگاری در این مورد می تواند با گذر زمان هزینه ای گران برای سلامتی شما حاصل کند. اگر نگران سلامت خود هستید لحظه ای برای خرید یک دستگاه مناسب برای تصفیه آب تردید نکنید.

تعمیر دستگاه تصفیه آب

چه زمانی نیازمند خدمات تعمیر دستگاه تصفیه آب هستیم؟ تعمیر این نوع از دستگاه ها را به چه کسی بسپاریم؟ معمولا دستگاه های تصفیه آب در صورتی که فیلترهای آن در اسرع وقت تعویض شوند و اقدامات لازم برای نگهداری را به خوبی در اولویت قرار دهیم به ندرت دچار خرابی خواهند شد. البته طول عمر مفید این دستگاه ها مادام العمر نیست و عوامل مختلفی می تواند با گذر زمان سبب خرابی این نوع از دستگاه ها شود.

پس سعی کنید در ابتدا راهنمای لازم برای استفاده ی صحیح را به خوبی بدانید ولی در صورت بروز هرگونه مشکل نیز بلافاصله با شرکت های معتبر که در حوزه ی تعمیر این محصولات فعالیت دارند در تماس باشید. کارشناسان شرکت آبگونه با بهره مندی از تجربه و تخصص کافی در خدمت شما عزیزان هستند. در صورت مشاهده ی هر کدام از موارد زیر در عملکرد دستگاه تصفیه آب بلافاصله با ما در تماس باشید:

  • وجود صداهای عجیب در دستگاه
  • یکسره کار کردن دستگاه
  • آب با طعم و بوی نامطبوع
  • عدم تصفیه آب توسط دستگاه
  • نشتی در بخش های مختلف آن
  • نیاز به تعویض فیلترها

ما خدمات تعمیر در محل را برای شما عزیزان در هر جا که هستید مد نظر داریم. بلافاصله می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید. اقدامات مربوط به تعمیر دستگاه تصفیه آب را به افراد کاربلد بسپارید زیرا هر گونه ندانم کاری می تواند دردسرهای زیادی به همراه داشته باشد. اگر عیب یابی دستگاه به طور مطلوب انجام نشود، نمی توانید از مزیت های آن به خوبی استفاده کنید.

ما برای ارائه ی خدمات تعمیر دستگاه تصفیه آب، گارانتی لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد. همچنین کارشناسان ما توصیه های لازم برای استفاده ی بهینه را ارائه میدهند تا از این طریق  بتوانید مانع خرابی های زودهنگام این نوع از دستگاه ها باشید.

دستگاه تصفیه آب خانگی - آبگونه

سرویس دوره ای دستگاه

سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب را جدی بگیرید. زمانی که از خدمات سرویس دوره ای بهره مند هستید نه تنها 90% از خرابی های دستگاه حذف می شود بلکه در صورت بروز هرگونه مشکل نیز بلافاصله ایراد ایجاد شده را شناسایی کرده و می توان اقدامات تعمیر را در اولویت قرار داد. در فرآیند سرویس دوره ای همکاران ما بررسی های لازم در همه ی بخش ها و قطعات دستگاه را به خوبی انجام می دهند.

همچنین شما می توانید به توصیه های مهم برای استفاده ی بهینه از این دستگاه ها دست یابید. پیشنهاد می شود سالانه حداقل یک بار هم که شده، اقدامات سرویس دوره ای را در اولویت قرار دهید. همچنین در زمان تعویض فیلترها نیز می توانید از خدمات سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب توسط شرکت آبگونه بهره مند شوید.

ما اینجا هستیم تا شما بتوانید با بهره مندی از عملکرد این نوع از دستگاه ها، آب آشامیدنی سالم داشته باشید. ما به فکر سلامت و پول شما عزیزان هستیم و به خوبی می دانیم در شرایط فعلی بسیاری از افراد جامع بودجه ی کافی برای خرید این نوع از دستگاه ها را ندارند. به همین دلیل در تلاش هستیم نمونه های مناسب را  معرفی کنیم.

همچنین ما صداقت را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده ایم. فرایند سرویس دوره ای و تعمیر  با دقت کافی انجام می شود. لحظه ای به خدماتی که از سوی شرکت آبگونه دریافت می کنید شک نکنید. ما به منظور ارائه ی اطمینان کامل نیز برای همه ی خدمات  از جمله فروش، تعمیر، سرویس دوره ای و... گارانتی لازم را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. 

بهترین دستگاه تصفیه آب

بهترین دستگاه تصفیه آب، محصولی خواهد بود که متناسب با نیازهای شما باشد. با توجه به کیفیت آب ناحیه ای که در آن زندگی می کنید می توانید این نوع از دستگاه ها را سفارش دهید. بهترین دستگاه  قابلیت این را دارد که املاح ناخواسته ی آب را به طور کامل حذف کند. همانطور که در بخش اخیر یاد آور این موضوع شدیم که آب سالم تا چه اندازه ای می تواند در سلامت ما موثر باشد. پس با انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب سعی کنید کیفیت آب آشامیدنی خود را افزایش دهید.

اگر کیفیت آب منطقه ی شما نیز مرغوب نیست در این صورت سعی کنید حتما خرید این نوع از دستگاه ها را جدی بگیرید. اگر چه قرار است در زمان خرید، هزینه ی مشخصی را پرداخت کنید ولی ارزش آن را دارد. با آشامیدن آب مرغوب و با کیفیت می توانید از ابتلا به بسیاری از بیماری ها در امان باشید. این امر به نوبه ی خود می تواند هزینه ی لازم برای درمان بیماری ها را نیز کاهش دهد. پس نگران پولی که برای خرید این نوع از دستگاه ها پرداخت خواهید کرد، نباشید.

مدل های مختلفی از دستگاه تصفیه آب در لیست فروش ما موجود است. ما می توانیم با توجه به نیازهای شما، بهترین و مرغوب ترین دستگاه های تصفیه آب را به شما پیشنهاد دهیم. در بین مدل های مختلف دستگاه های تصفیه آب، دستگاه تصفیه آب تایوانی معمولا کارایی فوق العاده ای دارند.

در لیست فروش ما می توانید انواع دستگاه های تصفیه آب مدل تایوانی را مشاهده کنید. قرار است یک بار برای خرید این نوع از محصولات هزینه کنید پس حتما کیفیت را در اولویت قرار داده و سعی کنید دستگاه های تصفیه آب مرغوب را سفارش دهید تا بتوانید برای مدت زمان کافی از کارایی و عملکرد آنها به خوبی استفاده کنید.

قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب چقدر است؟ یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که کاربران از ما می پرسند. در پاسخ به این نوع از سوالات باید بگوییم که با توجه به المان های گوناگون هزینه ای که برای خرید این نوع از دستگاه ها از شما درخواست می شود، متغیر است. البته سودجویان بسیاری نیز در صحنه حضور دارند که به منظور فروش محصولات نامرغوب و بی کیفیت خود معمولا قیمت بسیار کمتری را به خریدار پیشنهاد می دهند تا از این طریق بتوانند توجه خود را به سوی خریدار جلب کنند.

به همین دلیل تاکید می شود که حتما اقدامات لازم را برای خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت های شناخته شده جدی بگیرید. یک شرکت معتبر هرگز به منظور کسب سود بیشتر، اعتبار خود را زیر سوال نخواهد برد. همانطور که یادآور شدیم فاکتورهای گوناگونی در قمیت دستگاه تصفیه آب تاثیر گذار است. انواع مدل های این دستگاه به قیمت متفاوت به فروش میرسند.

از مهمترین عوامل موثر در قیمت برای خرید دستگاه های تصفیه آب می توان موارد زیر را نام برد:  

  • نوع فیلتراسیون دستگاه
  • برند دستگاه انتخاب شده
  • امکانات و آپشن های دستگاه
  • کیفیت قطعات و تجهیزات دستگاه
  • فیلترهای تعبیه شده در آن

به منظور استعلام قیمت خرید دستگاه تصفیه آب می توانید هم اکنون با شرکت آبگونه در تماس باشید و راهنمایی لازم را به دست آورید. ما در تلاش هستیم که متناسب با کارایی و کیفیت دستگاه و استانداردهای بازار، یک نرخ بسیار منصفانه را برای خرید دستگاه های تصفیه آب به شما پیشنهاد دهیم. اگر چه در حال حاضر به دلیل تورم حاکم بر کشورمان، شاهد افزایش قیمت همه ی محصولات به صورت سرسام آور هستیم ولی کارشناسان بخش فروش ما، بررسی جدی در این مورد انجام می دهند. اعتماد و رضایت شما مشتریان عزیز، هدف اصلی شرکت آبگونه است.

خرید دستگاه تصفیه آب

برای خرید دستگاه تصفیه آب چه بایدها و نبایدهایی را در اولویت قرار دهیم؟ از کجا می توانیم بهترین دستگاه تصفیه آب را خریداری کنیم؟ بهترین مرکز فروش این نوع از دستگاه ها کدام است؟ آیا شما نیز در خرید بهترین برند دستگاه برای تصفیه آب از شرکت های مختلف، دچار تردید هستید؟ با شرکت آبگونه دیگر به نگرانی های خود برای خرید این نوع از محصولات پایان دهید. ما مرغوب ترین دستگاه های تصفیه آب را به دست شما خواهیم رساند.

در حال حاضر دستگاه های تصفیه آب با برندهای مختلف در بازار به فروش میرسند. از سوی دیگر به دلیل تحریم های موجود، نمونه های فیک و تقلبی بسیار زیاد شده است. کلاهبرداران با هر شیوه و راهکاری به دنبال فروش محصولات بی کیفیت خود هستند. به همین دلیل برای خرید این نوع از دستگاه ها در ابتدا به شدت توصیه می شود حتما اقدامات لازم برای انتخاب یک شرکت معتبر را جدی بگیرید.

در حال حاضر مراکز گوناگونی در حوزه ی خرید و فروش دستگاه تصفیه آب فعالیت دارند و این امر شرایط را برای انتخاب دشوار کرده است. شرکت هایی را هدف قرار دهید که برای شما خدمات نصب، تعمیر، سرویس دوره ای و البته ارائه ی گارانتی لازم را مد نظر دارند. در این صورت با اطمینان خاطر می توانید بهترین برند دستگاه برای تصفیه آب را هم اکنون سفارش دهید.

خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت آبگونه

با خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت آبگونه می توانید این محصول را با گارانتی 100% سفارش دهید. ما با ارائه ی خدمات در حوزه ی فروش انواع مدل های دستگاه تصفیه آب مفتخر آن هستیم که توانسته ایم در اولویت شما عزیزان باشیم و رضایت کامل شما را به دست آوریم. با خرید دستگاه های تصفیه آب از ما می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • دریافت گارانتی طلایی تعویض قطعات به مدت ۲ سال
  • امکان خرید به صورت آنلاین و تلفنی
  • امکان پرداخت در محل
  • ارائه ی خدمات مشاوره ی رایگان
  • تنوع بسیار زیاد دستگاه های تصفیه آب
  • خرید با قیمت بسیار منصفانه و مناسب
  • نصب و ارسال رایگان
  • ارسال فوری و رایگان به سراسر کشور

ما خدمات نصب و راه اندازی و البته تعمیر این نوع از دستگاه ها را در نظر داریم. در صورتی که در انتخاب بهترین برند از دستگاه تصفیه آب دچار تردید هستید می توانید از مشاوره ی رایگان کارشناسان بخش فروش شرکت آبگونه کمک بگیرید و راهنمایی های لازم را به دست آورید. ما به خوبی می توانیم متناسب با نیازهای شما و البته بودجه ای که مد نظر دارید، دستگاه تصفیه آب مرغوب و با کیفیت را به شما پیشنهاد دهیم.

با بهره مندی از خدمات فروش آنلاین و تلفنی شرکت آبگونه در هر جا که هستید به راحتی می توانید ثبت سفارش خود را نهایی کنید. ما خدمات ارسال این نوع از دستگاه ها را به سراسر کشور مد نظر داریم.

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود