زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

معرفی انواع روش های کاشت مو

معرفی انواع روش های کاشت مو

معرفی انواع روش های کاشت مو

افرادی که می خواهند کاشت مو انجام بدهند با سوالاتی مواجه اند که انواع روش های کاشت مو به چه صورت است و چگونه می توانند با توجه به شرایط بانک مو خود بهترین روش کاشت مو را انتخاب کنند. در ادامه با انواع روش کاشت مو بیشتر آشنا می شوید.

کاشت مو بهترین روش برای افرادی است که از ریزش مو رنج می برند. کاشت مو به روش های مختلف انجام می شود که از گذشته تا کنون پیشرفت زیادی داشته و بروزتر شده است.

کاشت مو چیست

پیوند مو یا کاشت مو روشی است که به وسیله آن می توان فولیکول‌های مو را از محل اهدا کننده مو به محل گیرنده و خالی سر انتقال داد. در تمامی روش های کاشت مو ، فولیکول یا گرافت های مو از ناحیه اهدا کننده برداشت شده و به قسمت خالی سر پیوند زده می شود.
فردی که می خواهد برای کاشت مو بهترین راه را انتخاب نماید باید ویژگی هایی از جمله توانایی برداشت بیشترین گرافت مو و عدم کم تراکم شدن بانک مو را در نظر داشته باشد. کاشت مو معمولا به روش های مختلفی انجام می شود که تعرفه کاشت مو معمولا ارتباط مستقیمی با روش کاشت دارد.

انواع روش کاشت مو چیست

  • کاشت مو به روش FUT
  • کاشت موبه روش FIT
  • کاشت موبه روش BHT
  • کاشت مو به روش SUT
  • کاشت مو به روش HRT
  • کاشت مو به روش HRP

روش های کاشت مو چیست

کاشت مو به روش FUT

نوعی از کاشت مو می باشد که در آن گرافت های مو به صورت جداگانه برداشت نمی شود و به صورت یک نوار نازک از مو برداشت شده و سپس تعدادی گرافت مو از این نوار برش داده می شود و در محل خالی سر پیوند داده می شود. این روش یکی از قدیمی ترین روش های کاشت مو می باشد و به دلیل عوارض بسیار زیادی که این روش دارد در حال حاضر کمتر از آن استفاده می شود.

کاشتfut

کاشت مو به روش FIT

یکی دیگر از انواع کاشت مو است که از روش قدیمی بهتر می باشد و و نتیجه نهایی حاصل از آن نیز بهتر می باشد. در این روش از تارهای مو ناحیه پشت سر که بانک موی فرد می باشد برداشت شده و در ناحیه خالی سر پیوند داده می شود. کاشت مو FIT در حال حاضر بهترین روش کاشت مو در ایران است.

کاشت مو به روش BHT

این روش از کاشت مو نیز درست مشابه با سایر روش های کاشت مو می باشد با این تفاوت که در این روش از مو های سینه و بازو و سایر نواحی بدن نیز برای پیوند به محل خالی سر استفاده می گردد.
این روش نیز مانند دو روش قبلی عوارض و معایب خاص خود را دارد و روشی کار آمد به حساب نمی آید.

کاشت مو به روش SUT

روش کاشت موی SUT در حال حاضر بهترین روش کاشت مو می باشد که در تمام دنیا مورد استفاده قرار گرفته و نتایج بسیار خوبی نیز در پی دارد. عوارض و معایب این روش بسیار کمتر از روش های دیگر بوده و روش استفاده از آن نیز بسیار آسان می باشد.
این نوع از کاشت مو امروزه در سراسر جهان محبوبیت زیادی کسب کرده و ونتایج حاصل از آن ماندگارتر می باشد. در این روش در حدود 14000 تار موی طبیعی را می توان پیوند داد .

کاشت مو به روش HRT

این روش از کاشت مو درد وناراحتی بیشتری نسبت به سایر روش ها داشته و ممکن است پس از برداشت مو در ناحیه اهدا کننده اسکار باقی بماند. سایر تفاوت این روش نسبت به بقیه روش ها استفاده از بانک موی از خارج از سر خود فرد می باشد اما این تارموها طبیعی جلوه خواهد نمود.

کاشت مو به روش HRP

استفاده از روشHRP به عنوان آخرین روش برای کاشت مو در نظر گرفته می شود . در این روش نیز چنانچه فرد بانک مو با تراکم پایین داشته باشد می توان از موهای قفسه سینه و بازو استفاده نمود.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود