زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

همه چیز درباره کوچک کردن سایز سینه و هزینه

همه چیز درباره کوچک کردن سایز سینه و هزینه

همه چیز درباره کوچک کردن سایز سینه و هزینه

عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهشی یکی از عمل های زیبایی پر طرفدار است که انجام اون درد های عصبی شانه ها و گردن رو کاملاً از بین می بره و مشکل عدم تقارن سینه خانم ها رو حل می کنه.

البته این عمل نیز مانند سایر عمل های زیبایی شرایط خاصی دارد و با توجه به اهمیت موضوع ما قصد داریم در ادامه به طور مفصل در مورد شرایط عمل کوچک کردن سینه صحبت کنیم و تمام ابعاد این موضوع را مورد بررسی قرار بدیم. به شما هم پیشنهاد می کنیم که اگر قصد انجام این عمل را دارید تا پایان با ما همراه باشید تا بتونید تصمیم های درستی بگیرید و به نتیجه دلخواهتون دست پیدا کنید.

چه تکنیک های برای عمل سینه وجود داره؟

عمل سینه با دو یا سه برش انجام می شه که اولی دور هاله سینه، دومی از هاله تا قسمت پایینی سینه و سومی در ناحیه چین خوردگی سینه ایجاد می شه. این که پزشک از کدوم یک از این برش ها استفاده کنه به شرایط خود بیمار داره و معمولاً پزشک بعد از ارزیابی کردن شرایط جسمی فرد در این مورد تصمیم می گیره و اظهار نظر کردن در مورد این موضوع قبل از انجام آزمایش های اولیه اصلاً کار درستی نیست.

چه کسانی نمی تونند سینه هاشون رو عمل کنند؟

سن افرادی که قصد انجام ماموپلاستی کاهشی را دارند باید بالایی 18 سال باشه. چرا که تا قبل از این تایم رشد سینه ها کامل نشده و فرم ثابتی ندارند.

خانم هایی که قصد بارداری و شیر دهی دارند نمی تونند سینه هاشون رو جراحی کنند چون ممکنه این عمل روی میزان شیردهی اون ها تأثیر منفی بذاره و نتونند به بچه هاشون شیر بدند.

 خانم هایی که با یک بیماری خاص مثل دیابت، مشکلات قلبی و عروقی یا سرطان سینه دست و پنجه نرم می کنند به هیچ وجه اجازه ندارند که عمل کوچک کردن سینه را انجام بدند.

افراد سیگاری هم نمی تونند سینه هاشون رو ماموپلاستی کنند. چون مصرف سیگار روند خون رسانی بدن رو کند می کنه و باعث می شه زخم ها دیر تر خوب بشند.

برای انجام عمل کوچک کردن سینه چه آزمایش هایی باید انجام بدیم؟

کسانی که قصد دارند سینه هاشون را عمل کنند باید آزمایش خون انجام بدند و از پزشک متخصص قلب تأییدیه بگیرند. این آزمایش ها باید با دقت بالایی انجام بشه تا در حین عمل برای بیمار مشکلی پیش نیاد و سلامتیش به خطر نیفته.

هزینه عمل کوچک کردن سینه چه قدره؟

میزان هزینه ماموپلاستی کاهشی سینه به حجم سینه ها، محل جراحی، نوع بیهوشی و تعرفه پزشک بستگی داره و نمی شه هزینه این عمل رو به طور دقیق برآورد کرد و بهتره که بیمار قبل از انجام جراحی در مورد این موضوع با پزشکش مشورت کنه تا در حین پرداخت با مشکلی مواجه نشه.

در ادامه هم یک اشاره ای برای کسانی که نیاز به حجم دهی سینه بعد از سرطان سینه با پروتز سینه دارند هم می کنیم:

نحوه انجام جراحی پروتز سینه

برای جراحی پروتز سینه جراح ابتدا بیمار را بیهوش می کند.برای بیشتر افراد از بیهوشی عمومی استفاده می شود.در مرحله بعد برش هایی زیر سینه ایجاد می شود که بشه از اون قسمت پروتز را داخل سینه جایگزاری کرد.

برش هایی که برای عمل ایجاد می شود معمولا برش های در دور هاله سینه،برش در زیر سینه ،برش در زیر بغل انجام میشه.با توجه به متدهای جدید و استفاده از پروتزهای سیلیکونی اکثرا برش در زیر بافت سینه توسط جراح داده میشه.

مرحله بعد قرار دادن پروتز سینه است ،جراح پس از ایجاد برش پروتز را وارد عضله دیواره قفسه سینه بدن می‌کند.

در مرحله آخر هم بخیه ها اغلب با نخ های جذبی یا غیر جذبی و گذاشتن چسب های مخصوص پانسمان بسته می شود و بعد از عمل هم از سوتین طبی و گاها استرپ سینه استفاده می شود.

چه قدر طول می کشه که فرد بتونه سلامتی خودش را به دست بیاره؟

اگه بعد از انجام جراحی مشکل خاصی به وجود نیاد و همه چیز خوب پیش بره فرد طی 3 تا 5 روز بعد از عمل به حالت طبیعی بر می گرده و می تونه کار های روزمره اش رو انجام بده. البته مسلماً اگه توان جسمی فرد نرمال نباشه دوران نقاهت و بهبودی اون بیش تر طول می کشه و مدت زیاد تری باید در تخت خواب بمونه.

آیا عمل کوچک کردن سینه عوارض داره؟

این عمل هم مانند سایر عمل های زیبایی عوارضی داره که البته شدت این عوارض تا حد زیادی به breast surgeryتوان و تجربه پزشک جراح بستگی داره. یعنی اگه پزشک به اندازه کافی مهارت داشته باشه تأثیرات منفی و عوارض احتمالی این عمل به حداقل می رسه. اما به هر حال همیشه هم این اتفاق نمی افته و بروز یک سری عوارض دائمی مشکلات زیادی برای بیماران به وجود می یاره که عبارتند از:

  1. سفت شدن بیش از حد سینه ها
  2. تجمع مایع
  3. خونریزی های شدید
  4. لخته های خونی
  5. ابتلا شدن فرد به بیماری های قبلی و ریوی
  6. از دست دادن قسمتی از سینه
  7. ایجاد شدن لخته ها خونی در سینه ها
  8. آسیب دیدن و تغییر رنگ پوست سینه
  9. خطرات بیهوشی

در دوران نقاهت عمل کوچک کردن سینه باید چه کار کنیم؟

تا چند روز بعد از عمل جراحی بیمار باید درد زیادی را  تحمل کنه و به هیچ وجه نباید در طی این مدت برای تسکین دردهاش به صورت خود سرانه دارو مصرف کنه چرا که این کار عواقب غیر قابل جبرانی به دنبال داره و ممکنه سلامتی اون را به خطر بندازه.

بیمار نباید در طی دوران نقاهت فعالیت های سنگینی انجام بده و به بدنش فشار وارد کنه.

بیمار نباید تا زمانی که زخم ها خوب نشدند به اون ها دست بزنه چرا که ممکنه عفونت کنند و دیر تر خوب بشند.

فرد دو روز بعد از جراحی می تونه حمام کنه. البته بعد از حمام کردن حتماً باید محل جراحی را به طور کامل خشک کنه و از سوتین های مخصوص استفاده کنه.

رانندگی تو دوران نقاهت اصلاً کار درستی نیست چرا که باعث می شه فشار زیادی به سینه ها وارد بشه و بافت اون ها آسیب ببینه.

غذای بیمار در دوران نقاهت باید سالم و مقوی باشه و غذای های پر چرب و شور اصلاً برای این دوران مناسب نیستند و نمی تونند به درمان اون کمک کنند.

بیمار در دوران نقاهت باید مایعات زیادی مصرف کنه تا آب مورد نیاز بدنش تأمین بشه و عملکرد بدنش مختل نشه.

در دوران نقاهت فرد نباید فقط استراحت کنه و حتماً باید راه بره تا خون رسانی به درستی انجام بشه و تورم و کبودی سینه ها زود تر بر طرفت بشه.

نتایج عمل کوچک کردن سینه چه قدر دوام داره؟

اگه عمل ماموپلاستی به صورت اصولی انجام شده باشه و بیمار هم تمام توصیه های پزشک را به طور دقیق انجام بده نتایج این عمل تا آخر عمر باقی می مونه و سینه ها همیشه حالت خود را حفظ می کنند. این در حالیه که بی مبالاتی پزشک و بیمار می تونه باعث افتادگی سینه ها بشه و فرم اون ها رو تغییر بده.

منبع مقاله

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود