زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

چگونه میتوان مطب خود را توسط یک نرم افزار مطب خوب الکترونیک کرد؟

چگونه میتوان مطب خود را توسط یک نرم افزار مطب خوب الکترونیک کرد؟

چگونه میتوان مطب خود را توسط یک نرم افزار مطب خوب الکترونیک کرد؟

نرم افزار مدیریت مطب اکسیر؛ نرم افزاری جامع جهت یکپارچگی سیستم های پزشکی و همکاری با جامعه بزرگ پزشکی در سراسر کشور با قابلیت جستجوی هوشمند، ارائه آمار و گزارشات، ارسال نسخه الکترونیک، مدارک، قلم نوری، پنل پیامک و ... قابل ارائه می باشد که در ادامه به ویژگی های آن می پردازیم.

نرم افزار مطب

در گذشته برای دسته بندی و حفظ اطلاعات شخصی و یا تجاری از ابزار نگارشی نظیر قلم و کاغذ بهره می بردند. امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف، دسته بندی و حفظ داده ها، راحت تر و دسترسی به آن ها سریع تر شده است. 
گروه نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک اکسیر به عنوان یکی از پیشگامان ارائه راهکارهای الکترونیک در حوزه سلامت با هدف تولید محصولات و خدمات نوین با تکیه بر استفاده از نیروهای متخصص و بکارگیری آخرین متدولوژی های توسعه نرم افزار و باور استفاده از فناوری روز برای تسهیل روال های درمانی اقدام به طراحی، تحلیل و توسعه نرم افزار مطب اکسیر EXIR به صورت جامع نموده است.

معرفی نرم افزار مطب اکسیر

نرم افزار اکسیر در دو نسخه منشی (بخش پذیرش) و پزشک (بخش ویزیت) به منظور سهولت در کارها و کاهش زمان ویزیت بیمار در مطب طراحی گردیده است. ما با شعار نگرشی متفاوت در مدیریت مطب پا به این عرصه گذاشته ایم بر این تلاش هستیم، که با کاهش خطاهای انسانی و سیستمی کردن تمامی فرآیندهای مطب، مدیریتی آسان را برای تمامی پزشکان به ارمغان آوریم. همچین این قابلیت در نرم افزار وجود دارد که بر اساس تخصص پزشک امکاناتی به برنامه اضافه شود تا ایشان بتوانند متناسب با روش های خود به امر طبابت بپردازند.

قابلیت های نرم افزار مدیریت مطب اکسیر

  • تحت ویندوز بودن
  • شبکه شدن سیستم پزشک با منشی
  • محیطی ساده و کاربر پسند
  • ثبت اطلاعات فردی و پذیرش بیمار
  • ارتباط با سامانه های تامین اجتماعی و سلامت
  • استحقاق سنجی پوشش بیمه ای
  • ارسال نسخه الکترونیک
  • مدیریت وضعیت پذیرش
  • ثبت انواع بیمه
  • سیستم وقت دهی با قابلیت تایم تیبل
  • سیستم وقت دهی آنلاین
  • ارسال پیامک ثبت نوبت و ...
  • بایگانی تصاویر در پرونده بیمار
  • مجهز بودن به سیستم قلم نوری
  • ثبت و مشاهده سوابق مراجعه بیمار
  • دریافت گزارش های مالی
  • محاسبه درصد پزشک و دستیار
  • ارائه اپلیکیشن موبایل اکسیر
  • دریافت نسخه پشتیبان (آنلاین و آفلاین)
  • اتصال به pcpos
  • ثبت اثر انگشت در پرونده
  • سیستم فراخوان تصویری

نرم افزار مطب و کلینیک اکسیر

پرونده الکترونیک سرپایی چیست؟

به زبان ساده، مکانیزه کردن وظایف و تکالیف واحد ارائه دهنده خدمات بهداشت و درمان است. به عبارت دیگر پیاده سازی سامانه اطلاعاتی به صورت كاملا یكپارچه كه قابلیت كاربری و استفاده در طیف گسترده ای از مراكز بهداشتی و درمانی را داشته باشد و بتواند داده های الکترونیکی ارائه شده به یک فرد اعم از اطلاعات بالینی، دموگرافیکی، اجتماعی و مالی را مستند کند.

بخش ویزیت اکسیر چه مزیتی دارد؟

از آنجا که اطلاع از سابقه ی بیماری، داروهای مصرفی قبلی، تشخیص پزشک می تواند پزشک را در درمان بیمار کمک کند استفاده از بخش ویزیت این امکان را برای پزشک ایجاد می کند تا تمامی این موارد در پذیرش های مختلف بیمار نمایش داده شوند.

پشتیبانی برنامه مدیریت مطب اکسیر

یکی از ویژگی های برنامه ی مدیریت مطب و کلینیک اکسیر، واحد پشتیبانی آن است که در صورت بروز هرگونه مشکلی آماده به پاسخ گویی می باشد. علاوه بر این موضوع تمامی فرآیند راه اندازی شامل نصب نرم افزار توسط کارشناسان به صورت آنلاین یا حضوری انجام شده و در صورتی که نیاز به وسیله یا نرم افزاری باشد، در تهیه آن راهنمایی و مشاوره لازم را ارائه خواهند داد.

نرم افزار مدیریت مطب اکسیر

برخی از امکانات نسخه پزشک

 نمایش نوبت های روز در مانیتور پزشک، نمایش بیماران ارجاع داده شده جهت انجام آزمایشات، تست ها و... با رنگ های مختلف، ویزیت بیمار و ثبت شرح حال از طریق قلم نوری، تشخیص نوع درمان و هدایت بیمار به بخش مربوطه، ثبت تشخیص پزشک قبل از انجام خدمات کنترل و مقایسه ی موارد تشخیص داده شده با خدمات ارائه شده، الصاق تصاویر و درج توضیحات و پیوست های تشخیص، ثبت نسخه الکترونیک از طریق ماژول نسخه الکترونیک نرم افزار و نمایش نسخه در بخش ویزیت، چاپ نسخه بر روی سربرگ پزشک، امکان تعریف انواع دارو، واحد دارو و نحوه ی مصرف آن، امکان ایجاد تمپلیت های پیش فرض برای انواع بیماری، تشخیص، حساسیت ها، داروهای مصرفی تشخیص دارو

اکسیر برای چه پزشکانی مناسب است؟

با بررسی نیاز های پزشکان و مشورت هایی که با پزشکان و متخصصان مختلف انجام شده است و همچنین با وجود قابلیت های ویژه و منحصر بفرد اکسیر این نتیجه حاصل گردیده است که این نرم افزار برای تمامی تخصص ها مناسب می باشد.

برای الکترونیک نمودن مطب چه مراحلی باید طی شود ؟

در ابتدا مجهز نمودن مطب به یک سیستم کارآمد و مناسب امری حیاتی است. دومین مرحله فراهم آوردن شبکه ای مناسب برای استفاده از برنامه ها می باشد. سپس مهم ترین مرحله تصمیم و انتخاب برنامه ای مناسب برای مطب است که بتواند نیازهای پزشک را پاسخ گو باشد و در نهایت تماس با واحد فروش و مشاوره در همه ی امور از قبیل شبکه، سخت افزار، اینترنت، ویندوز و .. میباشد. تیم پشتیبان فنی ما تمامی خدمات مورد نیاز نظیر راه اندازی کامل نرم افزار و آموزش کامل پرسنل را برای شما انجام خواهد داد. ما توانسته ایم پرونده های دستی را به طور کامل حذف کرده و رضایت کامل تمامی پزشکان استفاده کننده از اکسیر را به دست آوریم.

در آخر چند تن از اعضای خانواده پرجمعیت اکسیر؛ را خدمت شما عزیزان معرفی می نماییم.
دکتر سید محمد جواد مرتضوی (متخصص ارتوپدی فوق هیپ)
دکتر احد پاشایی (متخصص ارتوپدی فوق ارتوپلاستی)
دکتر لیلا پیرزاده (متخصص زنان و زایمان)
و پزشکان محترم دیگر در همه حوزه های تخصصی
بنابر رضایت سنجی شهریور ماه سال ۱۴۰۱ از پزشکان گرامی؛ رضایت کامل و بالای ۹۵ درصد از نرم افزار مطب اکسیر وجود دارد.

توصیه ها و نتیجه گیری
نرم افزار مدیریت مطب اکسیر، بعنوان یک راهکار مفید برای مدیریت انواع مطب ها و کلینیک ها با گردآوری اطلاعات بیماران در بستری مناسب این امکان را در اختیار پزشکان قرار می دهد تا بتوانند درهر زمان به اطلاعات و سابقه بیماران خود دسترسی داشته باشند. همچنین امکان استفاده از گزارش های پژوهشی اکسیر، وجه تمایز شما نسبت به سایرین است. جهت مشاهده دموی نرم افزار میتوانید به سایت اصلی نرم افزار مدیریت مطب اکسیر مراجعه نمایید.

تلفن واحد فروش: ۰۲۱۵۴۱۰۹۰۰۰

منبع: https://exirmatab.com/

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود