زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

با خدمت کِی کُجا به هر مقصدی سفر کنید

با خدمت کِی کُجا به هر مقصدی سفر کنید

با خدمت کِی کُجا به هر مقصدی سفر کنید

تصور کنید یک کره جغرافیا در دست دارید و می‌توانید آن را بچرخانید، یک نقطه را انتخاب و به آسانی به آن سفر کنید. فلای تودی، این امکان را فراهم کرده است که بتوانید به هر کجا سفر کنید، اما چگونه؟! کی کجا، محصول جدید فلای تودی است که امکان سفر رفتن را برای شما آسانتر می‌کند. اما کی‌ کجا چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ 

کی کجا فلای تودی

کی کجا را بهتر بشناسیم

اگر نسخه جدید سایت فلای تودی را دیده باشید، در میان گزینه‌های نوار ابزار بالای سایت، یک افزونه جدید به نام کی ‌کجا اضافه شده است. کی‌کجا، یک ابزار جستجوی پیشرفته محسوب می‌شود که با هدف ارائه بلیط ارزان به کاربران ایجاد شده است. شاید تصور کنید برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان، سرویس‌های اطلاع از قیمت وجود دارند که با ارزان شدن بلیط با ارسال پیام به شما اطلاع می‌دهند. اما باید توجه داشته باشید که این سرویس‌ها، تنها بلیط های یک مقصد را به شما پیشنهاد می‌دهند. این در حالی است که کی‌کجا فراتر از اینها عمل می کند.

در کی ‌کجا، کافیست مبدا خود را مشخص کرده و بعد گزینه جستجو را انتخاب کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی را در تاریخ‌های مختلف به شما نشان دهد. همچنین می‌توانید بعد از تعیین کردن مبدا، یک تاریخ انتخاب کرده تا تمام مقاصد ارزان در تاریخ مورد نظر شما نمایش داده شوند. علاوه بر این در کی‌کجا می‌توانید مبدا و مقصد را مشخص کرده و بلیط ارزان هواپیما در روزهای مختلف را مشاهده کنید.

راهنمای استفاده از کی کجا در فلای تودی

کی کجا برای سفر آسان و ارزان در هر زمان به هر کجا است. هنگامی که با ابزار کی ‌کجا کار می‌کنید، می‌توانید فقط بلیط رفت بگیرید یا بلیط رفت و برگشت را همزمان رزرو کنید و هزینه کمتری بابت بلیط پرداخت کنید؛ زیرا در پروازهای خارجی هزینه رزرو بلیط رفت و برگشت کمتر از بلیط یک‌طرفه است. برای رزرو بلیط برگشت کافیست بر روی گزینه «کی برگردم» کلیک و تاریخ خود را مشخص کنید.

یک گزینه جذاب در کی کجا، نقشه‌ای است که زیر نوار جستجو قرار گرفته است. شما می‌توانید با مشخص کردن مبدا خود، نقشه را جابجا کنید و قیمت پرواز به هر شهر را مشاهده کنید. این مانند همان رویایی است که کره جغرافیا را در دست نگه دارید و یک نقطه را برای سفر کردن انتخاب کنید. برای انتخاب آسانتر، می توانید از فیلترهای موجود مثل بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت، کلاس پروازی، تعیین محدوده قیمت بلیط، مدت زمان پرواز و همچنین تفکیک مقاصد داخلی و خارجی استفاده کنید.

علاوه بر مواردی که گفته شد، کی‌ کجا با ارائه بلیط ارزان و صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر باعث می‌شود تا نه تنها به مقاصد داخلی و نزدیک برای سفر کردن فکر کنید، بلکه بتوانید برای مقاصد دورتر برنامه‌ریزی کنید. بعد از استفاده از کی‌کجا و رزرو بلیط ارزان هواپیما، برای رزرو هتل نیز به بخش رزرو هتل فلای تودی مراجعه کنید تا به انواع گسترده ای از هتل‌، اقامتگاه، هاستل و غیره با قیمت مناسب دسترسی داشته باشید. در این بخش نیز می‌توانید با پرداخت ریالی، در هر کجای دنیا هتل رزرو کنید. برای پاسخگویی به سوالات شما، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل در دسترس شما است.

خرید بلیط هواپیما از فلای تودی

سایت جدید فلای تودی چه ویژگی های دارد؟

فلای تودی، مرجع معتبر و آنلاین رزرو بلیط هواپیما، قطار و هتل است. این پلتفرم در راستای بهبود خدمات و آسان کردن فرآیند خرید بلیط و هتل، نسخه جدیدی از سایت خود را ارائه داده است. در این نسخه جدید علاوه بر تغییر ظاهر سایت، سرعت جستجو نیز بالاتر رفته؛ یعنی هنگامی که برای رزرو بلیط هواپیما در سایت مبدا و مقصد خود را مشخص می‌کنید، موتور جستجوی پیشرفته فلای تودی در کوتاه ترین زمان ممکن، تمام خطوط هوایی که پرواز مورد نظر شما را ارائه می‌دهند، نمایش می دهد. همچنین خدماتی مانند خرید بلیط قطار و همچنین محصول منحصر به فرد کی کجا در سایت جدید فلای تودی در دسترس قرار دارند.

با کی کجا، آسان و ارزان سفر کنیم

فلای تودی با دسترسی به بیش از 900 خط هوایی و بیش از یک و نیم میلیون محل اقامت در سراسر جهان این امکان را فراهم کرده که هنگام رزرو بلیط هواپیما یا هتل، به تمام گزینه‌های ممکن دسترسی داشته باشید، قیمت‌ها و خدمات را با هم مقایسه کنید و بهترین و مناسب‌ترین گزینه را با قیمتی ارزان‌تر انتخاب کنید. اکنون کی‌ کجا با بهره گرفتن از این قابلیت، در هر زمان و هرکجا، بلیط ارزان برای سفر در اختیار شما قرار می‌دهد.

به بیان ساده‌تر، شما زمان سفر را تعیین کنید، تا کی‌کجا مقصد ارزان به شما معرفی کند یا شما مقصد سفر خود را مشخص کنید تا کی‌کجا، ارزان‌ترین روز پرواز را به شما نشان دهد. فرصت را از دست ندهید؛ می‌‌توانید جزو اولین نفراتی باشید که از این محصول پیشرفته استفاده می‌کنند.

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود