زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

نظافت منزل برای عید ساعتی

نظافت منزل برای عید ساعتی

نظافت منزل برای عید ساعتی

هرچه به سال نو نزدیک تر می شویم نگرانی همه برای تمیز کردن منزل افزایش پیدا می کند. مخصوصا افرادی که شاغل هستند و یا خانه های بسیار بزرگی دارند، هنگام نظافت با مشکلات بسیاری روبرو می شوند.
با استفاده از خدمات نظافت منزل برای عید، تنها با استخدام یک فرد برای چندین ساعت، محل زندگی خود را به مکانی مرتب، تمیز و درخشان تبدیل کنید. از آن جایی که این خدمات به صورت ساعتی نیز ارائه می شوند، هزینه استفاده از آن ها کاملا مقرون به صرفه است. در ادامه مطلب، هزینه صرف شده و مزایایی را که شما با استخدام یک فرد تنها برای چند ساعت به دست می آورید به طور کامل برایتان توضیح خواهیم داد.

مزایای استفاده از نیروی خدماتی در منزل

نیروی خدماتی در منزل

در این قسمت برخی از این مزایا را برایتان بررسی می کنیم:

  • نظافت عمقی

افرادی را که برای نظافت منزل برای عید ساعتی استخدام می کنید، درواقع نظافتچی های ماهر و باتجربه ای هستند که به طور دقیق آموزش دیده اند. این افراد، ابزار و محصولات خاص خودشان را دارند که به سادگی می توانند مکان های غیر قابل دسترس را هم برای شما تمیز کنند. آن ها می دانند که هر منطقه به چه میزان شوینده احتیاج دارند و چه قسمت هایی از منزل، کثیف تر است. آن ها هنگام نظافت وسایل چوبی، شیشه ای و ... مراقبت های لازم را در نظر می گیرند و با توجه به جنس وسایل از شوینده مناسب استفاده می کنند تا آسیبی به آن ها نرسد. این افراد، گاهی اوقات ممکن است از وسایلی استفاده کنند که شما از آن ها اصلا آگاه نیستید یا حتی فضا هایی از منزل را تمیز کنند که هیچ وقت به فکر یک فرد معمولی نمی رسد.

  • از بین بردن میکروب ها، قارچ ها، ویروس ها و باکتری ها

چند بار در ماه حمام خود را تمیز می کنید؟ بسیاری از افراد تنها سالی یک بار به فکر تمیز کردن حمام خود می افتند. حمام به دلیل رطوبتی که دارد، یکی از مناسب ترین فضا ها برای رشد میکروب ها و باکتری ها است. علاوه بر حمام، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و سایر مکان هایی که مستعد رشد قارچ و میکروب هستند نیز باید به خوبی تمیز شوند. نظافتچی های ما با سال ها تجربه و دستگاه های مخصوص، میکروب ها، قارچ ها و باکتری ها را به طور کامل از بین می برند و فضایی تمیز را در اختیارتان قرار می دهند.

  • محافظت از کودکان

کودکان خردسال و نوزادان به دلیل چهار دست و پا راه رفتنشان، بیشترین تماس را با کف منزل دارند. از آن جایی که آن ها سیستم ایمنی ضعیفی دارند، لازم است خانه خود را به خوبی نظافت کنید تا از دچار شدن آن ها به بیماری های گوناگون پیشگیری کنید.

  • صرفه جویی در زمان و انرژی

با استفاده از خدمات نظافت منزل برای عید ساعتی، می توانید زمانی را که قصد داشتید برای این کار صرف کنید، به انجام کار های دیگر اختصاص دهید. معمولا نزدیک سال نو که می شود همه افراد سرشان بسیار شلوغ است و قصد دارند کارها را تا فرا رسیدن سال جدید به طور کامل تمام کنند. اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید، تنها با استخدام یک نظافتچی برای چند ساعت می توانید کار های خود را برای چند روز جلو بیندازید. همچنین آن انرژی ای را که برای تمیز کردن منزل می گذارید، می توانید برای انجام کار های واجب تر صرف کنید و شاهد نتیجه بهتری باشید.

هزینه استفاده از خدمات نظافت منزل برای عید ساعتی

نظافت منزل برای عید ساعتی

اگر قصد دارید از خدمات نظافت منزل استفاده کنید؛ اما از هزینه های آن اطلاعی ندارید، لازم است ادامه مطلب را دنبال کنید. در ادامه، عوامل تاثیر گذار بر روی مبلغی را که باید برای استخدام یک نظافتچی ماهر به صورت ساعتی پرداخت کنید، به طور کامل برایتان شرح خواهیم داد:

  • متراژ منزل

متراژ منزل شما تاثیر مستقیم بر روی قیمت نظافت منزل دارد. هرچه خانه بزرگ تر باشد، هزینه آن نیز افزایش پیدا می کند. همچنین تعداد اتاق خواب ها، سرویس بهداشتی و غیره نیز بر روی زمان مورد نیاز برای نظافت اثر می گذارد و در نتیجه با افزایش زمان، هزینه استخدام یک نظافتچی ساعتی نیز به دنبال آن افزایش پیدا خواهد کرد. از سوی دیگر اگر منزل شما متراژ بسیار پایینی دارد و تنها دارای یک اتاق خواب است، به احتمال زیاد هزینه نظافت آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

  • نوع خدمات درخواستی

هرچه خدماتی که شما می خواهید تخصصی تر باشد، هزینه پرداختی نیز بالا تر می رود. به عنوان مثال نظافت سطحی منزل کاری بسیار ساده ای است و هزینه چندانی ندارد؛ اما نظافت تخصصی مکان هایی مانند حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و غیره با هزینه بالاتری انجام می شود. همچنین اگر قصد دارید وسایل خود را جا به جا کنید، لازم است حتما از قبل هماهنگ کنید؛ زیرا افرادی که ما برای شما می فرستیم در زمینه نظافت بهترین هستند؛ اما برای جا به جایی وسایل یا تغییر دکوراسیون به نیروهای حرفه ای در آن زمینه مشخص احتیاج پیدا خواهید کرد.

  • تعداد دفعات نظافت

اگر شما می خواهید یک فرد به طور مرتب هر هفته به منزل شما بیاید و منزلتان را تمیز کند، لازم است هزینه بیشتری را پرداخت کنید تا آن که تنها سالی یک بار از خدمات نظافت منزل برای عید ساعتی استفاده کنید. افرادی که تنها برای استقبال از سال جدید از نظافتچی های کاربلد استفاده می کنند، هزینه کم تری را باید پرداخت کنند. این در حالی است که کسانی که نظافت منزل خود را به صورت هفتگی یا ماهیانه انجام می دهند، مسلما لازم است هزینه بیشتری را برای این کار در نظر بگیرند. البته معمولا شرکت ها با مشتری های ثابت بهتر کنار می آیند و هزینه پرداختی را در صورتی که دو طرف رضایت کامل داشته باشند محاسبه می کنند.

  • موقعیت مکانی منزل شما

اینکه منزلتان در کجای شهر قرار دارد نیز بسیار اهمیت دارد. اگر نظافتچی برای ایاب و ذهاب به منزل شما هزینه زیادی را صرف کند، تمام این هزینه به مبلغی که شما باید پرداخت کنید، اضافه خواهد شد. همچنین اگر منزل شما در محلی روستایی واقع شده، نظافت آن کار دشوارتری است و هزینه بالاتری را به دنبال دارد. مناطق شهرنشین که فاصله بسیار زیادی نیز از محل سکونت نظافتچی ندارند، لازم نیست هزینه چندان بالایی بپردازند.

  • میزان تجربه و مهارت نظافتچی

اگر شما درخواست یک نظافتچی ماهر و حرفه ای را در زمینه ای خاص داشته باشید، لازم است هزینه بیشتری را در نظر بگیرید؛ زیرا این افراد حقوق بالا تری برای انجام کار دریافت می کنند و در این حالت، مبلغ پرداختی شما نیز افزایش پیدا می کند.

برداشت آزاد از: https://serviq.net/blog

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود