19 روش علمی برای آرام شدن ذهن

ارسال نظر
  • لطفاً متن نظر را به فارسی تایپ کنید.
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • نظر حاوی تبلیغ، تایید نمی‌شود.
عکس خوانده نمی شود
تعداد نظرات (14)
  1. Dest13 تیر 1399 - 02:10
    0
    خواهش و التماس دارم درباره دوری از فضای مجازی تاکید زیاد کنید بنده به دلیل بیش از حد در فضای مجازی بودن چن مدت یکبار دچار غش یا تشنج میشم و عزیزان گوشی تلفن همراه رو بالای سرتون نذارید شب که میخوابید امیدوارم یروز این فضای مجازی از ذهن همه پاک بشه چهره های واقعی و سالم تری رو ببینیم
  2. محمد29 خرداد 1399 - 05:44
    0
    سلام
    من بخشی ازین فعالیت ها رو انجام میدم تاحالا خیلی خیلی موفق بودم ممنون از اینکه به فکر سلامتی هستین اون هم از طریق راههایی که بی هزینه و بدون نیاز به قرص و دکتر هستش. موفق باشین و پیروز. خدا به همراهتان
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده29 خرداد 1399 - 10:49
      +1

      سلام، خوشحالم که براتون مفید بوده. ممنونم و سلامت باشید 🍀🙏

  3. میلاد21 خرداد 1399 - 12:06
    0
    ماساژ رو فراموش کردید یکی از قوی ترین روش های آرامش ذهن هست
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده21 خرداد 1399 - 12:25
      0

      سلام، بله ماساژ هم می‌تونه به آرامش ذهن و بدن کمک کنه اما روشی نیست که خودتون بتونید انجام بدید و باید توسط شخص دیگری انجام بشه.

      در این مطلب روش‌هایی گفته شده که خودتون بتونید انجامش بدید.

  4. الیک موزیک23 فروردین 1399 - 10:51
    +1

    راهنمای خیلی خوبی بود. همه ی این کارهایی که گفتین واقعا باعث ارامش میشه. البته من همشونو انجام نمیدم ولی سعی میکنم حداقل دو سه تاشونو انجام بدم مثل ورزش کردن و تلوزیون دیدن و از فضای مجازی دوری کردن. سایت خوبی دارین موفق و پیروز باشین.

  5. ali22 فروردین 1399 - 15:09
    +1
    عالی بود واقعا مطالب مفیدی بود