زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

قانون جذب درباره قدرت کلمات آموزش می دهد

قانون جذب درباره قدرت کلمات آموزش می دهد

قانون جذب درباره قدرت کلمات آموزش می دهد

زمانی که نسبت به پول احساس منفی داشته باشیم، این ارتعاش منفی بودن در تمام هستی جریان پیدا می‌کند. مشابه این احساس منفی و ارتعاش منفی به زندگی ما ورود پیدا می‌کند. و این چیزی است که در هر دوره آموزش قانون جذب به شدت نهی شده است.

پس بدانیم که کلام ما قدرت معجزه گر ماست. بله هرکدام از ما میتوانیم با کلمات خود معجزات بزرگی را به کائنات نمایش دهیم. کلماتی که باعث می شود، آنچه نمی خواهید را جذب کنید. کلماتی چون نکن نباش و کلمات دیگر از این قبیل که معمولا به صورت منفی هستند. این ها کلماتی مضر هستند. من می خواهم به شما بگویم اگر می خواهید در زندگی آرامش را تجربه کنید، اگر میخواهید مانند یک پادشاه با کائنات حکم فرمایی کنید و اگر میخواهید آنچه را که دوست دارید را به سمت خودتان جذب کنید، باید ارتعاش مثبت داشته باشید و از کلمات منفی پرهیز کنید.

راه پرهیز از کلمات منفی هم فقط و فقط به کار بردن کلمات مثبت است. در ادامه شما را با این مثال آگاه می‌کنم؛ اگر به شما بگویم هم اکنون به برج ایفل فکر نکنید، چه اتفاقی می افتد؟ همگی به برج ایفل فکر میکنیم. حالا از شما می خواهم که هرگز به برف سرد زمستان فکر نکنید. ولی باز هم تصویر برف در ذهن شما تداعی شد. حتی سرمای برف را هم احساس کردیم. اما باید بدانید زمانی که به برج ایفل فکر می کردید نمی توانستید به برف فکر کنید و زمانی که به برف فکر می کردید نمی توانستید به برج ایفل فکر کنید.

این همان معجزه کلام است شما باید بدانید اگر از کلمات منفی استفاده کنید، دقیقاً بار منفی آن کلمه را به زندگی خود دعوت کرده اید و باید بدانید اگر می خواهید در مورد منفی ها فکر نکنید، راهش این است که آن کلمات منفی را تبدیل به کلمات مثبت کنید و با تکرار و تمرین برای خود نهادینه کنید. هر زمان با عباراتی مانند: نکن، نباش و عباراتی از این قبیل مواجه شدید، بدانید که در حال صرف انرژی و توجه کردن به چیزی هستید که آن را نمی خواهید. در آن لحظه با جدیت از خود بپرسید که من چه می خواهم و روی خواسته های خود دقیق شوید تا قانون جذب به شما چیزهای بهتری بدهد.

زمانی که شما می‌گویید عصبی نشو، دقیقاً شما روی عصبانیت تمرکز کرده‌اید. اگر می گویید نگران نباش، دقیقاً نگرانی را جذب می‌کنید. اگر می‌گویید آشغال نریزید، دقیقاً روی آشغال و آشغال ریختن تمرکز کرده اید. اگر می‌گویید دیگر سیگار  نمی‌کشم، باز هم روی سیگار کشیدن و سیگار تمرکز کرده اید. این نحوه ی قانون جذب در کائنات است. باید این کلمات منفی آنها را تبدیل کنید! به جای اینکه به کسی بگویید: مضطرب نباش! می‌توان به او گفت آرام باش. یا زمانی که می‌خواهید بگویید دیر نکنید، بگو سر وقت و به موقع میبینمت. زمانی که می خواهید بگویید در را محکم نبند. به راحتی می توانید بگویید در را آرام ببند. زمانی که می خواهید بگویید نمی‌خواهم موکلینم، قرارشان را منتفی کنند؛ یا نمی‌خواهم مشتری هایم قرارشان را کنسل کنند؛ می توانید بگویید می خواهم مراجعینم و مشتری‌ های من به کار با من ادامه دهند. یا زمانی که می خواهید بگویید فراموش‌نکن! می‌توانید بگویید به خاطر داشته باش!

احساسات مثبت و منفی هر دو نمی‌توانند در یک زمان و با هم در ذهن جای بگیرند. هنگامی که از آنچه نمی خواهید به آنچه می خواهید تغییر جایگاه می دهید کائنات و قانون جذب برا به برمان برداری از خود وادار کرده اید.

برای اینکه بدانید امواجی که می‌فرستید مثبت هستند یا منفی نگاهی به نتایجی که در زندگیتان کسب کرده‌اید بیاندازید. این نتایج، انعکاس کاملی از آنچه شما احساس می‌کنید و امواجش را ارسال می کنید هستند. اما بدانید اگر نتیجه منفی بود اصلاً نگران نشوید. شما هم اکنون نتیجه ارتعاشات گذشته خود را می بینید ولی می توانید با صبر و حوصله ارتعاشات را تغییر دهید و صبور باشید تا در آینده ای نه چندان دور بلکه نزدیک، شاهد ثمرات موفقیت و مثبت در زندگی خود باشید.

مثلاً شما نمی توانید از یک درخت سیب، انتظار گلابی داشته باشید اما زمانی که متوجه شدید میوه دلخواه شما سیب نبوده بلکه گلابی بوده است می توانید با صبر و حوصله آن درخت سیب را پیوند گلابی بزنید و صبور باشید و تا سال آینده به آن درخت رسیدگی کنید و در سال آینده یقیناً گلابی برداشت خواهید کرد. از همه ارتعاشات خود خوشحال باشید چرا که زندگی شما در گرو همین ارتعاشات شماست. انسان هایی در زندگی به موفقیت می رسند که روی ارتعاشات خود دقیق می‌شود و هوشیارانه آنها را مدیریت و کنترل می‌کنند.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود
تعداد نظرات (1)
  1. محمد در 5 مرداد 1402
    سلام. خیلی ممنون از مطالب سایت . واقعا خوب بود
    پاسخ