زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بهترین نکات برای خرید لباس خواب نوزاد برای سیسمونی سال 2022

بهترین نکات برای خرید لباس خواب نوزاد برای سیسمونی سال 2022

بهترین نکات برای خرید لباس خواب نوزاد برای سیسمونی سال 2022

اگر برای اولین بار پدر و مادری می کنید، خرید برای یک نوزاد می تواند طاقت فرسا به نظر برسد! این می تواند هزینه زیادی را شامل شود و شما نمی خواهید پول خود را برای خرید محصولاتی هدر دهید که در زمان طولانی دوام نمی آورند، استفاده از آنها ناخوشایند یا دشوار است یا با سبک زندگی شما سازگار نیست. اینجاست که کمک خواستن سودمند است. با مادران دیگر در مورد مواردی که بیشتر مفید بودند و شاید مهمتر از آن، در آینده از کدام موارد اجتناب کنند، برای خرید سیسمونی چک کنید!

در اینجا چند نکته از kidz24.shop آورده شده است! تیمی که به شما کمک می کند خوب بخرید: 

1. بزرگتر بخرید زیرا کودک به لباس های بزرگتر تبدیل می شود. و هنگامی که یک کشو از لباس‌های کوچک دارید، دوباره بررسی کنید تا ببینید آیا آنها هنوز مناسب هستند یا نه، زیرا، قبل از اینکه متوجه شوید، کودک از آنها بزرگتر شده است!

خرید سیسمونی

2. از دوستان و خانواده هدایایی را بپذیرید یا در کیدز شاپ | فروشگاه سیسمونی در تهران به دنبال بسیاری از اصول اولیه باشید.

3. اگر دوست دارید از چند اقلام خاص استفاده کنید، اما اگر بیشتر کتانی خود را با رنگ‌های خنثی بخرید، می‌توانید از آن‌ها برای نوزادان آینده استفاده مجدد کنید.

4. از اینکه شستن یک نفر به این کوچکی چقدر می‌تواند به شما کمک کند شگفت‌زده خواهید شد، بنابراین به سراغ لباس‌های قابل شستشو با ماشین easycare بروید. مرینو در بسیاری از موارد قابل شستشو با ماشین لباسشویی است و می تواند به همان اندازه در تابستان و زمستان مفید باشد، زیرا پارچه ای سبک و قابل تنفس است.

5. پتوهای قنداق نه تنها برای قنداق کردن بسیار عالی هستند، بلکه به شما کمک می کنند تا زمانی که در مکان های عمومی بیرون و در اطراف هستید، با احتیاط به کودک خود غذا بدهید. ما در فروشگاه خود برای سیسمونی تعدادی بسته بندی کودک کاملاً زیبا داریم.

6. بسیاری از نوزادان از کشیدن تاپ روی سرشان ناراحت می شوند. ممکن است ژاکت‌های کش باف پشمی که در جلو بسته می‌شوند، گزینه ساده‌تری نسبت به ژاکت‌های کشباف پیدا کنید.

7. پتوهای Bassinet نیز دوتایی عالی هستند - آنها اندازه مناسبی برای صندلی ماشین یا پتوی کالسکه هستند.

8. لباس های تکی، کشش n-grow یا لباس های بدن - هر نامی که انتخاب می کنید، آنهایی که می خواهید به دنبال آنها بگردید دارای گنبدهایی با قابلیت بستن آسان یا زیپ ایمنی خواهند بود. کیفیت پارچه را در اطراف گنبدها بررسی کنید زیرا ممکن است در آنجا پارچه کشیده شود و باعث ایجاد سوراخ شود.

9. کیسه خواب برای راحت نگه داشتن کودک در زمان خواب ضروری است، به خصوص زمانی که او در مرحله لگد زدن لباس خواب است.

10. نوزادان نمی توانند راه بروند - بنابراین نیازی به کفش ندارند. با جوراب و چکمه می توانید با خوشحالی در ماه های اول زندگی کنید. چکمه های دستباف مادربزرگ بسیار زیبا هستند، اما بسته به سبک، قابل اعتمادترین برای ماندن نیستند.

11. جوراب‌های ساق مزایا و معایبی وجود دارد که با پاهای داخلی رشد می‌کند. از جنبه مثبت آن، لازم نیست نگران گم شدن جوراب باشید، اما گفته می‌شود، گزینه‌های بدون پا با رشد کودک بیشتر دوام خواهند آورد.

12. هنگامی که کودک شما از قنداق کردن بیشتر شد، ممکن است با بازوهای باز بخوابد. این بدان معناست که در ماه‌های سردتر ممکن است به دستکش‌های کوچک و احتمالاً یک تاپ مرینو متقاطع نیاز داشته باشد تا قسمت بالایی خود را گرم نگه دارد.

13. همیشه لباس های نو نوزاد را قبل از استفاده بشویید. بسیاری از تولیدکنندگان لباس ها را با مواد شیمیایی درمان می کنند تا قبل از رسیدن به مغازه ها چروک نشوند یا کپک را جذب نکنند. پوست نوزادان فوق العاده حساس است، بنابراین بهتر است این مواد شیمیایی را بشویید و هر رنگی باقی مانده است.

14. ما یک گهواره را به لیست موارد ضروری اضافه کرده ایم. برای برخی، این می تواند خوشایند باشد، اما! همه تیم واقعاً دوست داشتند که کودک حداقل در چند ماه اول با خیال راحت در اتاق مامان و بابا بخوابد.

فروشگاه سیسمونی

15. اسپری ضد عفونی کننده دست و دستمال مرطوب کودک

بیشتر از لحظات با ارزش زندگی لذت ببرید - و استرس کمتری در مورد ناخوشایندها داشته باشید.ضدعفونی کننده دست کودک ® 99% بر پایه آب، بدون الکل و عطر است. ایده آل برای کیف پوشک و ماشین! در برابر 99.9 درصد میکروب ها محافظت می کند و با یک بار استفاده تا 24 ساعت ماندگاری دارد.دستمال مرطوب کودک ® دستمال مرطوب همه منظوره سبکی است که برای تعویض پوشک، تمیز کردن دست ها و پاک کردن سطوح عالی است. قابل استفاده روی پوست و همچنین کالسکه، صندلی ماشین، اسباب بازی، کیف، تشک تعویض و دستگیره در. تنفس پذیر و سبک. 99.9٪ آب است.

منبع: فروشگاه سیسمونی کودک کیدز شاپ kidz24.shop

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود