زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

کلینیک دندانپزشکی در محیطی VIP که تمامی انتظارات شما را برآورد می کند

کلینیک دندانپزشکی در محیطی VIP که تمامی انتظارات شما را برآورد می کند

کلینیک دندانپزشکی در محیطی VIP که تمامی انتظارات شما را برآورد می کند

تمامی کابین های VIP کلینیک دندانپزشکی کام مجهز به تکنولوژی روز دنیا است. ما جدیدترین تکنیک‌ های پزشکی را در ایمپلنت (جراحی با استقاده از CAD-CAM) و در دندانپزشکی زیبایی (اصلاح طرح DSD) استفاده می کنیم که به ما این امکان را می ‌دهد تا قبل از شروع روند درمان نتایج نهایی را همراه شما بررسی کنیم. ما سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد در کلینیک خود از جدیدترین فناوری های دندانپزشکی استفاده کنیم. به صورت دوره ای، تجهیزات ما با فناوری جدید جایگزین می شود و کاربردی ترین روش های درمانی به بیماران ارائه می شود تا احساس آرامش و راحتی شما افزایش یابد.

عملکرد و ظاهری طبیعی در طراحی لبخند

ما طیف وسیعی از خدمات را برای کمک به شما برای غلبه بر ترس و در نهایت لذت بردن از سلامت دهان و دندان ارائه می دهیم. ما می توانیم لبخند، گفتار و توانایی غذا خوردن شما را با ایمپلنت دندان بازیابی کنیم. دندان درد دندان درد می تواند ناشی از مشکلات مختلفی باشد. یک معاینه می تواند به تعیین علت دندان درد کمک کند.

پیشرفته ‌ترین و مجهزترین کلینیک دندانپزشکی در قیطریه

کلینیک دندانپزشکی کام دنتال در قیطریه با کادر درمانی متخصص در تمامی زمینه های دندانپزشکی از جمله جراحی فک، ایمپلنت، ارتودنسی، زیبایی دندان، درمان ریشه، بیماری های لثه و غیره خدمات ارائه می دهد.می توان به جرات گفت بهترین کلینیک دندانپزشکی در قیطریه کلینیک دندانپزشکی کام است. علاوه بر این، در کلینیک کام دنتال متخصصین دندانپزشکی زیبایی با استانداردهای بین المللی تلاش می کنند تا با تلفیق این روش های درمانی، راه حل مناسبی را برای زیبایی لبخند شما ارائه دهند. کلینیک دندانپزشکی کام دنتال دارای سال ها تجربه در کمک به بیماران برای دریافت بهترین خدمات درمانی ممکن همراه با بهترین قیمت ممکن را دارد.

کلینیک دندانپزشکی VIP کام دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان است. کلینیک دندانپزشکی کام دارای یک آزمایشگاه مجهز در داخل کلینیک هست که به ما کمک می کند تا کنترل کاملی بر کیفیت محصولات مورد استفاده در خدمات دندانپزشکی خود داشته باشیم و از با تجربه ترین پزشکان برای ارائه این خدمات VIP استفاده می شود.

کلینیک دندانپزشکی ما از پیشرفته ‌ترین فناوری‌ های دندانپزشکی موجود استفاده می کند و تکنسین‌ های دندانپزشکی با تجربه بالای خود روند درمان را برنامه ریزی و اجرا می کنند. این تکنولوژی های پیشرفته شامل نرم افزار های مختلف طراحی لبخند، دستگاه های CAD/CAM، توموگرافی و تصویر برداری سه بعدی و لیزر بافت نرم است. کلینیک دندانپزشکی ما متشکل از تیمی از دندانپزشکان و متخصصین زیبایی مجرب است که خدمات زیبایی را در بالا ترین سطح ممکن به به بیماران ارائه می دهد.  کلینیک دندانپزشکی VIP کام دنتال همچنین به عنوان بزرگترین ارائه دهنده روکش های E.MAX در ایران شناخته شده است.

پذیرش دندانپزشکی کام کلینیک

هدف ما خلق لبخندی طبیعی و صمیمانه برای شماست.

کلینیک دندانپزشکی کام اصطلاحا یک دندانپزشکی آرام است. کلینیک دندانپزشکی کام دنتال به بیماران خدمات دندانپزشکی با کیفیت را در محیطی vip ارائه می دهد. هر بخش از فضای کلینیک با در نظر گرفتن رفاه و راحتی بیماران طراحی شده است تا محیطی لوکس و آرام برای مراجعان دندانپزشکی وی آی پی ایجاد شود. در کلینیک کام دنتال با فضای استراحت و اتاق‌ های درمانی بزرگ، به بیماران محیطی آرام و راحت هدیه می‌دهد. آرامش و راحتی شما هدف اصلی ما است زیرا آرامش شما باعث کاهش استرس و در نهایت رضایت شما می شود. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اطمینان حاصل شود که خدمات درمانی که ارائه می شود، مشابه هیچ کلینیک دندانپزشکی در قیطیه نباشد.

محیط کاملا VIP کلینیک دندانپزشکی کام

کلینیک دندانپزشکی VIP برای افراد شناخته شده مانند بازیگران  

حفظ حریم خصوصی تحت هر شرایطی

این سرویس برای افراد با نیازهای ویژه مانند سلبریتی ها طراحی شده است که به دلیل قرار گرفتن در معرض عموم، نمی توانند به شکلی عادی به کلینیک مراجعه کنند. در کلینیک دندانپزشکی کام دنتال ما با نیازهای شما سازگار خواهیم شد تا بتوانید با اطمینان و آرامش خاطر به کلینیک VIP خود مراجعه کنید.

دسترسی

پزشکان ما از طریق تماس ویدئویی برای هر گونه مشاوره ضروری  سوال شما در دسترس شما خواهند بود. هدف ما تضمین گستردگی خدمات با بهترین کیفیت است. در صورت لزوم می‌توانیم کلینیک را متناسب با درخواست های بیمار VIP آماده سازی کنیم.

بهترین متخصصان

کادر پزشکی متشکل از متخصصان دندانپزشکی مجرب آماده پاسخگویی به مراجعان ما هستند. تیم ما متشکل از متخصصانی است که در داخل و خارج کشور بسیار شناخته شده هستند.

اتاق خصوصی

در کلینیک دندانپزشکی VIP ما در قیطریه حفظ حریم خصوصی و امنیت کامل شما با اختصاص دادن اتاق انتظار کاملا خصوصی را تضمین می کنیم.

با ما تماس بگیرید

مراجعانی که زمان کافی برای دندانپزشکی خود ندارند به خدماتی جامع و با کیفیت بسیار بالا نیاز دارند. اگر شما نیاز به خدمات دندانپزشکی vip دارید، در کلینیک دندانپزشکی کام دنتال می توانید به ما اطلاع دهید که چه زمانی می خواهید به کلینیک ما مراجعه کنید. ما می توانیم کل درمان های دندانپزشکی مورد نیاز شما را در معاینه اول سازماندهی کنیم. همین حالا با ما تماس بگیرید تا بتوانیم به شما در داشتن لبخندی جذاب کمک کنیم. پس از مراجعه به کلینیک ما به لبخند زیبایی که همیشه آرزوی آن را داشتید، خواهید رسید.

امکانات دندانپزشکی کام کلینیک

مراقبت از دندان خود را نادیده نگیرید

ما مراقبت های دندانی شما را با آخرین امکانات سیستم در معاینه خود انجام می دهیم. ما برای درمان تمام مشکلات دندانی شما اینجا هستیم. کام دنتال یک کلینیک دندانپزشکی مدرن در تشخیص و درمان پیشرفته بیماری های دندان و دهان است. ما خدمات جامعی از تمامی رشته های دندانپزشکی ارائه می دهیم. علاوه بر تجهیزات دندانپزشکی با تکنولوژی بالا، تمامی خدمات در محیطی راحت و مجلل ارائه می شود. از بیماران جدید با مشاوره رایگان بهداشت دهان و دندان استقبال می شود.

خدمات جامع دندانپزشکی

همه درمان ها و خدمات ما در یک کلینیک راحت و با استانداردهای کیفی بالا ارائه می شود.

مشاوره بهداشت دهان و دندان

عدم توجه لازم به مراقبت از دهان و دندان سرآغاز مشکلات پزشکی متعددی است. ما با ارائه توصیه های بهداشتی مناسب از مشکلات دهان و دندان جلوگیری می کنیم

سفید کردن دندان

به لبخند درخشانی که خواهان آن هستید با بلیچینگ دندان برسید.

ایمپلنت دندان

با ایمپلنت دندان می توانیم بی دندانی را به طور کامل درمان کنیم. کام دنتال از بهترین برند های ایمپلنت جهان استفاده می کند تا با انتظارات شما تطابق پیدا کند.

لمینت دندان

ما از لمینت دندان برای طراحی لبخند شما استفاده می کنیم. سرعت عمل و کیفیت مواد استفاده شده از در کلینیک کام دنتال باعث تمایز ما با دیگر کلینیک های دندانپزشکی شده است.

مراقبت فوری

اگر دندان درد یا خونریزی شدید دارید، در تماس با کلینیک کام دنتال تردید نکنید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود