زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

کاژه؛ بازسازی ساختمان، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

کاژه؛ بازسازی ساختمان، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

کاژه؛ بازسازی ساختمان، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

همه ی ما فراز و نشیب های فراوانی را در زندگی شخصی و شغلی پشت سر می گذاریم. یکی از راه های گذر فراموش کردن خاطرات آزاردهنده ی گذشته مان است. این گذر و تغییر در زندگی و بهتر شدن حال می تواند با تغییر در فضایی که در آن زندگی می کنیم آغاز شود.

این گفته درست است که در هر مرحله ای از زندگی و عمر که باشیم نیاز به تغییر داریم. ما نیاز داریم زندگی خود را تغییر دهیم و آن را از نو بسازیم. خانه ها جاهایی هستند که ما بیشتر زندگی مان را در آن به سر می بریم. یک راه ایده آل برای حرکت به سمت تغییر و زندگی بهتر، نوسازی خانه و بازسازی ساختمان هایمان است.

البته تغییر همیشه به خاطر سختی ها و مشکلات نیست. روز های خوب و خبرهای خوب هم می توانند موجب تغییری ضروری شوند. خبر هایی مانند رسیدن قدمی نو. تولد فرزندان جدید و نیاز به داشتن اتاق های بیشتر یکی از نمونه های نیاز انسان به تغییر در زندگی و خانه است.

معمولا هرگاه خانه و یا محیط کار برایمان یکنواخت و تکراری می شود. یا به فضای متفاوت، بهتر و بیشتر نیاز پیدا می کنیم به فکر عوض کردن خانه و رفتن به خانه ای جدید می افتیم. اما ما برای شما پیشنهادی بهتر داریم. پیشنهادی با هزینه و دردسر کمتر و نتیجه ای ایده آل تر. پیشنهاد ما نوسازی و بازسازی ساختمان است. پیشنهاد نوسازی صرفا به مفهوم تغییر بسیار بزرگ نیست. بازسازی تنها تخریب و از نو ساختن نیست. بازسازی می تواند هم تغییرات زیربنایی باشد. هم می تواند تغییراتی همچون اضافه کردن روف گاردن، پارتیشن بندی، دیوار کشی تا تغییر مبلمان و کابینت ها را در بر می گیرد.

به فکر نوسازی ساختمان تان باشید و از آن نترسید

اگر خانه قدیمی و فرسوده است یا فضا خانه به دلیل نقشه ای نامناسب کافی نیست و یا اگر می خواهید ارزش ساختمانتان را بیشتر کنید پس حتما باید به فکر بازسازی ساختمان تان باشید.

بازسازی ساختمان و منزل مجموعه کارهایی است که برای ایجاد تغییرات کلی و جزئی در زیربنا و ظاهر ساختمان اتفاق می افتد.

بازسازی می تواند هم برای مقاوم سازی ساختمان فرسوده در مقابل زلزله باشد. هم می تواند با هدف تغییر شکل ظاهری خانه یکنواخت و تبدیل آن به خانه ای با ظاهری جذاب و با کاربرد بیشتر انجام شود.

مهم ترین نکته در بازسازی ساختمان رجوع به متخصصان این کار است. نوسازی و بازسازی خانه نکات ریز و درشت بسیاری دارد. انجام غیر اصولی این کار می تواند صدمات جبران ناپذیری به ساختمان شما وارد کند. همچنین ایمنی ساختمان شما را به خطر اندازد و هزینه های بسیاری ایجاد کند.

با مراجعه و کار با متخصصان خیالتان از هزینه ها و انجام اصولی کار راحت است. از سوی دیگر همکاری با متخصصان و استفاده از تجارب آنها باعث خواهد شد که شما بهتر و راحت تر رویایتان را به واقعیت بدل کنید.

در ادامه به دو راه در بازسازی ساختمان و نوسازی خانه که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند اشاره خواهیم کرد.

ساخت روف گاردن

روف گاردن (بام سبز) ایده ای نو برای تغییری شگفت انگیز

در دنیای امروز با افزایش شهرنشینی و افزایش و رشد عمودی ساختمان ها و آپارتمان ها ارتباط با فضاهای سبز و دلباز بسیار کم تر شده است. اما معماری مدرن پاسخی برای این محرومیت یافته. این تکنولوژی نوین روف گاردن نام دارد. روف گاردن یا باغ بام که به شکل سقف سبز نیز می توان آن را ترجمه کرد. باغ بام فضای سبزی است که در فضاهای بدون استفاده همانند پشت بام یا تراس اجرا می شود. این فضا اگر با تخصص و متناسب با سلیقه ساکنان، شرایط ساختمان، فرهنگ و با اصول درست زیبایی شناسانه اجرا شود می تواند آن فضای سبز از دست رفته را برای ساکنانش احیا کند.

اجرای ایده روف گاردن می تواند برای ساکنان محیطی دنج و فرح بخش برای وقت گذرانی ایجاد کند. باغ بام محیطی برای دوره همی ها و افزایش سطح رضایت از زندگی و بهبود سلامت روانی خواهد شد. علاوه بر تمامی این ها روف گاردن مزایای اقتصادی زیادی همانند، کاهش هزینه های نوسازی و ساختمان، کاهش هزینه انرژی و هدر رفتن گرما و هزینه سیستم تهویه دارد.

روف گاردن همان چیزی است که دوستداران طبیعت حتما به آن نیاز دارند. حتی لحظه تصور داشتن باغی در فضای شلوغ شهری بسیار لذت بخش است.

پارتیشن شیشه ای یک ایده و عنصر منحصر به فرد برای تفکیک و ایجاد فضا در درون ساختمان

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای راه حل ساده و سریع بدون تخریب و یا ساخت دیوار آجری و غیره است. این المان بدون آن که جنبه بصری شما را مختل کند می تواند فضای جدید و مورد نیاز شما را تامین کند. این ایده بخصوص در فضاهای کوچک و محدود بسیار تاثیرگذار است. بدون ایجاد حس تنگی و محدودیت جا و به نوعی خفگی.

 البته پارتیشن شیشه بیشتر در فضا های کاری استفاده می شود اما از آن در ساختمان ها و منزل هم می توان به عنوان مثال برای ایجاد اتاق خواب جدید یا تفکیک آشپزخانه استفاده کرد.

این روش تفکیک فضایی در صورت استفاده درست و متخصصانه و کیفیت خوب، آکوستیک ساخته شده و یک عایق صوتی خوب خواهد بود. علاوه بر آن در مقابل عبور گرد و خاک و حشرات خواهد ایستاد. به کمک این نوع پارتیشن بندی شیشه ای شما محیطی تمیز و زیبا در اختیار خواهید داشت که قابل حمل نیز هست.

دو نکته مهم در انتخاب پارتیشن شیشه ای که با مشاوره می توانید تصمیم درستی براساس نیاز خود بگیرید. ارتفاع پارتیشن (کوتاه، نیمه و یا تا سقف) و نوع پارتیشن (ثایت، متحرک، بدون فریم، تک جداره یا دوجداره) است.

کاژه؛ گزینه ای مناسب برای نو سازی و بازسازی ساختمان

همانطور که پیشتر بیان شد. بازسازی ساختمان را بهتر است به دست متخصصان بسپارید. اگر میخواهید ساختمانتان را نوسازی کنید و یا ایده ای برای دکوراسیون خانه و یا محل کارتان دارید پیشنهاد ما مجموعه کاژه است. کاژه گروهی از متخصصان با تجربه معماری و دکوراسیون هستند که می توانند بهترین مشاوره را برای اجرا و پیشبرد خواسته های شما ارائه دهند. با کارشناسان کاژه تماس بگیرید تا به صداقت ما در معرفی یکی از بهترین برندهای پیمانکاری پی ببرید.

برای کسب مشاوره با مشاوران کاژه در تماس باشید:

88492314 – 09121509516 – www.kajeh.com   

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود