زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

8 نکته مد که باعث می­‌شود استایل شما همیشه شیک به نظر برسد

8 نکته مد که باعث می­‌شود استایل شما همیشه شیک به نظر برسد

8 نکته مد که باعث می­‌شود استایل شما همیشه شیک به نظر برسد

در جهان امروز تفاوت سلیقه و تنوع بالایی در دنیای مد جریان دارد و هرکس به نوعی خاص و منحصربه فرد رفتار می­‌کند. رفتار پوششی که امروزه با آن روبرو هستیم ناشی از عوامل مختلفی مانند احترام به بدن انسان و سلامت جسمی، ترکیب فرهنگ‌­های مختلف و پوشش­‌های مختلف و افزایش آگاهی بشر است.

در کنار بهبود کیفیت پوششی که با آن روبرو هستیم مواردی هستند که به ما در چیدن یک استایل خاص کمک می‌­کنند. یادگیری نسبت­‌های متعادل ساز در پوشش و ایجاد یک هارمونی جذاب در رنگ­بندی‌­ها نکاتی است که به داشتن یک استایل متفاوت کمک م‌ی­کند.

شناختن فرم بدن هم یک نکته طلایی در این امر است. ما نکاتی برای شما داریم تا بهترین استایل را داشته باشید. با ما همراه باشید.

  1. استایلی متناسب با فرم بدن

باید ابتدا با اندام و فرم بدنی خود به خوبی آشنا شوید. با شناخت صحیح از نقاط قوت و ضعف خود می‌­توانید یک استایل شخصی بسازید. فرم­های بدنی متفاوت هستند.

افرادی با بالاتنه بلند و پایین تنه کوتاه باید بتوانند لباس­هایی را انتخاب کنند که نقص پایین تنه را جبران کنند. به این صورت که شلوارهایی با فاق بلندتر را امتحان کنند تا کمتر کوتاهی پایین‌­تنه آنها چشمگیر شود.

در مقابل کسانی که بالاتنه کوتاه و پاهایی بلند دارند با پوشیدن لباس‌­های بلند و انداختن آن روی شلوار می‌­توانند این مشکل را برطرف کنند.

مشکل گردن بلند با لباس­‌های یقه‌دار حل می‌­شود و کسانی که گردن بیش از اندازه کوتاهی دارند بهتر است موهای خود را از بالا ببندند.

  1. اکسسوری­‌ها را با دقت انتخاب کنید

خرید اکسسوری­

اکسسوری­‌ها مهم و تاثیرگذارند. لباس‌­های شما شاید تکراری باشد اما با انتخاب اکسسوری­‌های متفاوت می­‌توانید استایلی خاص و متفاوت بسازید. امروزه ساعت‌­های هوشمند ترند شده­اند. این ساعت­ها از جدیدترین اکسسوری­های محبوبی هستند می‌توانید از آنها استفاده کنید. انواع ساعت مچی هوشمند یا اسمارت واچ جدا از جذابیتی که به استایل شما می­دهد با استایل­‌های مختلفی مانند استایل کژوال استریت یا حتی استایل الگانت متناسب و زیبا خواهد بود. تنها نیاز است رنگ، بند آن را تغییر دهید.

  1. انواع کیف

متناسب با استایل خود یک کیف بردارید. چرم همیشه در میان مدل­های پرطرفدار قرار دارد. ‌تنوع بالای کیف­‌های چرم کار شما را قدری راحت­‌تر خواهد کرد. کیف­‌های چرم زنجیر دار چندسال اخیر ترند شده و مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. کمد لباس شما به چند مدل کیف احتیاج دارد. برای مواقعی که به جشن‌های رسمی دعوت می­‌شوید این کیف­‌های زنجیر دار کاربردی هستند. ‌برای استفاده روزمره چرم­‌های دوشی یا کیف کج مناسب­‌تر است. ‌درسا چرم نیاز شما برای خرید کیف­‌های متفاوت و خاص را برطرف کرده است. ‌شما می­‌توانید به صورت آنلاین یا از طریق نمایندگی چرم درسا ‌محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. ‌اکسسوری­‌های دیگری چون کیف­ ‌پول، کمربند، انواع جاکارتی و جاسوئیچی از دیگر محصولاتی است که می­‌توانید از این برند تهیه کنید.

  1. مد برد (Moodboard) بسازید

ما می­دانیم که شما طراح لباس نیستید اما می­توانید لباس­ها و سبک­های مختلف و مورد علاقه خود را از مجله­ها پیدا کنید و روی یک چوب بچسبانید. حتی می­توانید تمامی پارچه­‌هایی که نظرتان را به خود جلب می­کنند روی این برد کوچک بچسبانید. با این روش شما خواهید دانست که چه چیز­هایی را بیش از اندازه مناسب خود می­دانید. این کار را با توجه به فرم بدنتان انجام دهید.

توسعه یک سبک استایل شخصی می‌تواند سال‌ها طول بکشد، اما می‌توانید با ایجاد یک Moodboard این کار را کمی سریع­تر جلو ببرید. به یاد داشته باشید که سبک شخصی و مد برد یک آزمایش است. تا زمانی که لباس­های مختلف را امتحان نکنید، هرگز نمی­توانید تشخیص دهید دقیقا چه چیزی در انتظار شماست.

  1. انتخاب هوشمندانه

تا به حال به خریدهای خود توجه کرده‌­اید؟ اکثر خانم­ها خرید را دوست دارند و تحت هیجان چیزهایی که نیاز ندارند را تنها برای این که شاید روزی به کارشان بیاید می­خرند. صفحه­‌ها اجتماعی و مجله­‌های مد را دنبال کنید. همانطور که گفتیم مد برد بسازید. شما باید دقیقا بدانید در هنگام خرید به دنبال چه سبک لباسی هستید. اگر به خرید بروید و هرچیزی که به نظرتان زیبا آمد را بخرید، در انتها ممکن است از نتیجه راضی نباشید. با این روش شما در زمان و هزینه صرفه جویی خواهید کرد و در انتهای خرید از چیزهایی که خریده­اید رضایت خواهید داشت.

  1. متناسب با فصل پیش بروید

 

هر فصل یک پالت رنگی خاص دارد. شناخت دنیای مد به شما کمک می­کند تا رنگ­های درست را پیدا کنید. موسس‌ه­ای در شهر کارلستات نیوجرسی آمریکا به نام پنتون یا پانتون هر سال با استفاده از پیشنهادات مردم، رنگ سال را مشخص می­کند. مزون­‌ها و برندها از رنگ سال به عنوان یک قسمت مهم از دیدگاه مردم در کارهای خود استفاده می­‌کنند.

این که شما رنگ سال را بشناسید عالی است اما باید خودتان به تنهایی هم بتوانید برای هر فصل رنگ­های دلخواه خود را داشته باشید. پالت­های گرم و درخشان را به فصل­های گرم اختصاص دهید و از رنگ­های عمیق و تیره مانند زرشکی، یشمی و قهوه­ای تیره را به فصل­های سرد اختصاص دهید. دایره رنگ را با دقت بیشتری ببنید تا بتوانید درک عمیقی از رنگ‌­های مکمل در کنار هم داشته باشید.

  1. جسورانه انتخاب کنید

شما نیازی ندارید دقیقا هم رنگ جامعه باشید. گاهی تفاوتی مثبت خود باعث ایجاد نگرش جدیدی در دنیای مد خواهد بود. حتی اگر دایره تاثیر شما 10 نفر باشد، همین تعداد می­توانند نگرش متفاوت شما را تقلید کنند. سنت شکن بودن در مد باعث ایجاد تغییرهای عمده می­شود. مدت­ها بود شلوار­های جین آبی کمرگ و گشاد طرفداری نداشت و شلوارهای تنگ جایگزین آن شده بود، اما اکنون این استایل قدیمی به عنوان یک استایل جدید با نام کژوال بازگشته است. اگر فکر جدیدی دارید اجرا کنید. شاید این­بار شما شروع یک تغییر مثبت شوید.

  1. از مدل­های کلاسیک غافل نشوید

مد چرخ‌ه­ای تکرار شونده دارد. قطعات و استایل­های کلاسیک پس از 10 سال اکنون به دنیای مد بازگشته و به شدت مورد استقبال قرار گرفته. ما در مورد کت­‌های گشاد، دامن­های چین دار و آستین­‌های پفی صحبت می­کنیم. مطمئن شوید که استایل خوبی برای خود با لباس­های کلاسیک مانند بلیزر، ژاکت­‌های کش باف پشمی ساده، پیراهن‌­های دکمه دار و کتانی­های کلاسیک ایجاد می­‌کنید. شما با عینک‌­های گرد، موهای فر و لباس­‌های ساده متفاوت و البته خاص خواهید بود. برای استایل­‌های رسمی‌تر از ساعت­های جیبی، کت­های چهارخانه و شلوار­های پارچ‌ه­ای کمک بگیرید. کفش­‌های چرمی چیزیست که استایل شما را تکمیل خواهد کرد.

با استفاده از این ترفندهای مد، همه می‌­توانند بدون صرف هزینه زیاد، شیک و زیبا به نظر برسند. اگر فقط از ورود این نکات به زندگی خود استقبال کنید، می‌­توانید در هر استایلی بدرخشید.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود