زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بهترین crm ها در جهان کدام است؟

بهترین crm ها در جهان کدام است؟

بهترین crm ها در جهان کدام است؟

همه کسب‌وکارها نمی‌توانند بدون مشتری دوام بیاورند. بنابراین، شرکت‌هایی که می‌خواهند موفق باشند، باید راهی موثر برای ایجاد و حفظ روابط با مشتریان خود بیابند. یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود روابط با مشتری، پیاده سازی نرم افزار CRM است. اما آیا می‌دانید که بهترین crm ها در جهان کدام‌اند؟ دراین مقاله می‌خواهیم به شما لیست بهترین نرم افزارهای سی آر ام در دنیا رو معرفی کنیم.

نرم افزار CRM چیست؟

CRM با ساده‌ترین تعریف، در اصل فرآیندی برای مدیریت روابط با مشتری در کسب‌و‌کار شما است و می‌تواند یک رویکرد یا یک راه حل نرم‌افزاری باشد.

نرم افزار CRM برای تسهیل فرآیند مدیریت مشتری ایجاد شده است. این نرم افزار به کسب و کارها کمک می‌کند تا تعاملات مشتری را ردیابی و مدیریت کرده و تعاملات بین یک تجارت، مشتریان احتمالی آن و مشتریان فعلی را ثبت کنند.

مزایای نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتری را در یک مکان جمع آوری می‌کند و به کسب‌و‌کارها اجازه می‌دهد تا رشد و سود خود را افزایش دهند. استفاده از نرم افزار سی آر ام برای کسب‌وکار شما مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

بهبود کارایی

داشتن تمام داده‌های کسب‌و‌کار شما در یک مکان باعث می‌شود گردش کار بهتر، همکاری تیمی آسان‌تر و مدیریت پروژه بهتر انجام شود.

شفافیت بیشتر

همه افراد در سازمان شما در مورد فرآیندهای کسب‌و‌کار شما دیده می‌شوند، شفافیت بیشتر و کار تیمی بهتر را تقویت می‌کنند.

حفظ مشتریان

این نرم افزارها در درازمدت روابط بهتر با مشتری تضمین می‌کنند.

افزایش فروش

ساده کردن فرآیند فروش، خودکار کردن وظایف و تجزیه و تحلیل داده‌های فروش منجر به افزایش فروش و بهره‌وری فروش می‌شود.

معرفی بهترین crm ها در جهان

در ادامه بهترین crm ها در جهان را معرفی خواهیم کرد.

مایکروسافت سی آر ام

مایکروسافت سی آر ام، جزء سه نرم افزار CRM در جهان است که به‌عنوان راه‌حلی قدرتمند برای مدیریت روابط تجاری و تغییر فرآیندهای فروش، بازاریابی و خدمات مشتری به سازمان‌های در حال رشد در سال 2003 عرضه شد.

عملکرد عملی مایکروسافت به کارکنان اجازه می‌دهد تا بهره‌وری و دانش بیشتری داشته باشند و به مدیران بینش عمیق‌‎تری نسبت به عملکرد، فرصت‌ها و روابط با مشتری می‌دهد. همچنین این نرم افزار ویژگی‌های فروش و بازاریابی، نحوه ارتباط کسب و کارها با مشتریان، مشتریان بالقوه و اعضای تیم را ساده می‌کند.

ابزارهای داخلی قدرتمند آن مانند اتوماسیون فروش، بهره‌وری و کارایی را بهبود می‌بخشند. از طرفی به علت معماری انعطاف‌پذیر و گزینه‌های استقرار این نرم افزار می‌توانید به‌راحتی برای رفع نیازهای منحصر به فرد سازمان خود، آن را سفارشی کنید.

پلتفرم مایکروسافت در مقایسه با سایر راه حل‌های نرم افزاری مزایای متعددی دارد و استفاده از آن باعث می‌شود که از رقبای خود متمایز باشید.

این نرم افزار با بسیاری از خدمات دیگر مانند بازاریابی، خدمات مشتری، خدمات میدانی و... نیز ادغام می‌شود؛ یعنی شما قدرت انتخاب برنامه‌هایی را دارید که کسب‌و‌کارتان از آن‌ها استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، مایکروسافت مسئولیت ارتقاء نرم افزار خود را بر‌عهده می‌گیرد. اگر با مجموعه برنامه‌های انحصاری مایکروسافت کار می‌کنید، لازم نیست نگران مدیریت ادغام با راه حل‌های شخص ثالث باشید.

نرم افزارهای crm در جهان

سی آر ام هاب اسپات

HubSpot به‌عنوان یکی از بهترین crm ها در جهان به شما امکان می‌دهد تا یک میلیون مخاطب را از طریق جریان کاری بازاریابی، فروش و خدمات مشتری مدیریت کنید.

HubSpot ابزارهای بازاریابی، فروش و خدمات مشتری رایگان را در یک مکان ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند حداکثر یک میلیون مخاطب را بدون نگرانی در مورد محدودیت‌های زمانی یا تاریخ انقضا مدیریت کنند. افزونه‌هایی مانند مشاوره بازاریابی ورودی و خروجی می‌تواند کسب‌و‌کار شما را به سطح بالاتری برساند. این شامل یک مشاور برای کمک به شما از طریق استراتژی‌ها و رشد کسب‌وکار شماست.

این نرم‌افزار نیز مانند مایکروسافت سی آر ام با برنامه‌هایی مانند WordPress، Gmail، AgencyAnalytics و Zoom ادغام می‌شود و کاربران می‌توانند گزارش‌های دقیقی در مورد بهره‌وری، عملکرد فردی و فعالیت فروش دریافت کنند.

سی آر ام Zoho

Zoho CRM کمک می‌کند تا در لحظه مناسب با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید، در هر کانال با آن‌ها تعامل داشته باشید و معاملات بیشتری را به روشی هوشمندانه‌تر انجام دهید.

ویژگی‌های برتر آن شامل موارد زیر است:

  • SalesIQ برای ردیابی بازدیدکنندگان و هوش فروش
  • کمپین‌های بازاریابی ایمیلی
  • قابلیت برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

Zoho CRM به شما این امکان را می‌دهد تا وظایف معمول را به سابقه تبدیل کنید و شاهد رقابت فروشندگان خود برای ارسال بیشترین ایمیل باشید.

Zendesk

Zendesk Sell نیز یکی از بهترین crm ها در جهان و یک نرم افزار اتوماسیون نیروی فروش برای افزایش بهره‌وری و فرآیندها برای تیم‌های فروش است.

از ویژگی‌های برتر این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چت زنده Zendesk
  • دسترسی خودکار
  • گزارش فعالیت

Zendesk دارای یک ویژگی منحصر‌به‌فرد به نام شماره‌گیری خودکار است که با افراد موجود در لیست شما تماس می‌گیرد. هنگامی که یک تماس کامل شد، شماره بعدی به طور خودکار فراخوانی می‌شود.

ویژگی نرم افزار crm

Salesforce

Salesforce فروش را به خدمات، بازاریابی و فراتر از آن متصل می‌کند، بنابراین می‌توانید فرصت‌های فروش را در سراسر تجارت خود پیدا کنید.

ویژگی‌های برتر:

  • تماس با مدیریت
  • همکاری در فروش
  • مدیریت رهبری
  • ادغام ایمیل
  • پیش بینی‌فروش

Salesforce با پیش‌بینی‌های جامع، نمای دقیقی از کل کسب‌و‌کار به شما ارائه می‌دهد.

در این مطلب به 5 مورد از بهترین crm ها در جهان اشاره کردیم. نرم‌افزار مایکروسافت سی آر ام به دلیل راه‌اندازی و استفاده آسان و همچنین شروع با برنامه‌های سطح ابتدایی‌اش از ویژگی‌های غنی برخوردار است، در صدر فهرست‌های ما قرار گرفت.

اگر نرم افزار CRM با بسیاری از برنامه‌های نرم افزاری محبوب دیگر که مشاغل استفاده می‌کنند، ادغام شود، ویژگی‌های برتری خواهد داشت.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود