زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

کانتورینگ کل صورت چیست؟

کلینیک زیبایی

کانتورینگ کل صورت چیست؟

کانتورینگ کل صورت چیست؟

امروزه علم به قدری پیشرفت کرده است که اگر صورت خود را دوست نداشته باشید، می‌توانید آن را با روش‌های زیبایی متفاوتی تغییر دهید. دقت کنید که این تغییر تنها به عمل بینی، لب‌ها و موارد دیگر بسنده نمی‌کند. شما می‌توانید کل فرم صورت خود را با کانتورینگ کل صورت تغییر دهید.

کانتورینگ کل صورت روش‌های مختلفی دارد که برخی از آنها دائمی و برخی دیگر نیمه دائمی هستند. اگر به دنبال کانتورینگ صورت خود و تغییر فرم صورت هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را مطالعه کنید و با روش‌های مختلف کانتورینگ صورت آشنا شوید.

هر یک از روش‌های مختلف کانتورینگ برای برخی از گروه‌های خاص مناسب هستند. مثلا برای یکی کانتورینگ صورت با ژل و برای دیگری کانتورینگ صورت با جراحی روش مناسبی است. پیدا کردن بهترین روش کانتورینگ کل صورت مراجعه به دکتر و مشاوره تخصصی است.

کانتورینگ صورت با ژل

کانتورینگ صورت با استفاده از ژل یکی از روش‌های محبوب زیبایی است که بدون نیاز به عمل جراحی، به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های صورت خود را بهبود ببخشید و ظاهری جذاب‌تر داشته باشید.

در این روش، ما از موادی به نام فیلر استفاده می‌کنیم که بیشترشان بر پایه یک ماده طبیعی به نام هیالورونیک اسید هستند. این مواد به طور مستقیم و با دقت زیاد به نواحی مورد نظر در صورت تزریق می‌شوند تا حجم از دست رفته را بازگردانند، خطوط و چروک‌ها را کمتر کنند و به صورت شما شکل و تعریف بهتری بدهند.

اما این روش چگونه انجام می‌شود؟

  1. اولین قدم، صحبت با شما درباره اهدافتان از این درمان و بررسی ویژگی‌های صورتتان است تا تعیین کنیم کدام نواحی نیاز به بهبود دارند.
  2. قبل از شروع، ناحیه مورد نظر تمیز و ضدعفونی می‌شود. ممکن است از کرم بی‌حسی موضعی استفاده شود تا احساس درد یا ناراحتی کمتری داشته باشید.
  3. سپس، فیلر با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف به نواحی مورد نظر تزریق می‌شود. این کار با دقت زیاد انجام می‌شود تا نتیجه طبیعی و متناسب با سایر ویژگی‌های صورتتان باشد.
  4. بعد از تزریق، ممکن است ناحیه کمی ماساژ داده شود تا فیلر به طور یکنواخت پخش شود. کل فرآیند معمولاً کمتر از یک ساعت طول می‌کشد.

بعد از تزریق چه اتفاقی می‌افتد؟ بعد از تزریق، ممکن است کمی تورم، قرمزی یا کبودی در ناحیه تزریق ایجاد شود که این علائم معمولاً طی چند روز برطرف می‌شوند. نتایج بلافاصله قابل مشاهده است، اما برای دیدن نتیجه نهایی، ممکن است نیاز به گذشت چند روز تا یک هفته باشد.

چرا کانتورینگ با ژل انتخاب خوبی است؟ این روش برای افرادی که می‌خواهند بدون نیاز به جراحی، ظاهر صورت خود را بهبود ببخشند، گزینه‌ای عالی است. کانتورینگ با فیلر امکان می‌دهد تا تغییرات مورد نظر را با ریسک کمتر، بدون زمان بهبودی طولانی و با نتایج طبیعی تجربه کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتری در ظاهرتان داشته باشید.

کانتورینگ صورت با فیلر

کانتورینگ صورت روشی است که به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های صورتتان را بهبود ببخشید و ظاهری جذاب‌تر داشته باشید. این کار را می‌توان با استفاده از دو روش انجام داد: تزریق فیلر (ژل) و تزریق چربی. در اینجا به زبان ساده و روان هر دو روش را توضیح می‌دهیم:

کانتورینگ صورت با فیلر (ژل): فیلرها موادی هستند که به صورت مستقیم در نواحی خاصی از صورت تزریق می‌شوند تا به شما کمک کنند حجم از دست رفته را بازیابید، خطوط و چروک‌ها را پر کنید و ویژگی‌های خاصی مانند گونه‌ها یا لب‌ها را برجسته‌تر کنید.

پس از مشاوره و بررسی صورت شما، پزشک ناحیه مورد نظر را تمیز و ضدعفونی می‌کند. سپس با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف، فیلر در نواحی مشخصی از صورت تزریق می‌شود. این روش سریع و نسبتاً بدون درد است و نیازی به زمان بهبودی طولانی ندارد. نتایج بلافاصله قابل مشاهده هستند.

کانتورینگ صورت با تزریق چربی: این روش شامل برداشتن چربی از نواحی دیگر بدن شما (مثل شکم یا ران‌ها) و تزریق آن به صورت است تا به ایجاد حجم و بهبود کانتور صورت بینجامد. کانتورینگ صورت با تزریق چربی از روش‌های دائمی است و مانند ژل بعد از مدتی از بین نمی‌رود. بنابراین برای کانتورینگ صورت با تزریق چربی باید به یک دکتر حرفه‌ای و ماهر مراجعه کنید.

کانتورینگ صورت با تزریق چربی

کانتورینگ صورت با تزریق چربی

در این روش، چربی از نواحی دیگر بدن شما مانند شکم یا ران‌ها برداشته شده، پردازش می‌شود و سپس به نواحی مورد نظر در صورت تزریق می‌شود. این کار به بازگرداندن حجم از دست رفته و ایجاد تعادل و تناسب در صورت کمک می‌کند.

ابتدا چربی از بدن برداشته شده، سپس تمیز و آماده سازی می‌شود. بعد از آن، چربی به نواحی تعیین شده در صورت تزریق می‌شود. مزایای تزریق چربی برای کانتورینگ صورت شامل موارد زیر است:

  • استفاده از بافت خود بدن برای کاهش خطر واکنش‌های آلرژیک
  • نتایج طبیعی و دوام بلندمدت
  • بهبود دو ناحیه با یک عمل: ناحیه اهدا کننده

هزینه کانتورینگ صورت

کانتورینگ کل صورت هزینه‌ی بالایی دارد. هر چند که هر روشی را برای انجام کانتورینگ صورت انتخاب کنید، میزان فیلر مورد استفاده، فرایند تزریق فیلر و پزشکی که این فرایند زیبایی را برای شما انجام می‌دهد در تعیین قیمت نقش مهمی دارند. برای آگاهی از قیمت‌ها باید کلینیک مورد نظر خود را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید. همچنین یک مشاوره تخصصی برای بررسی میزان فیلر مورد نیاز برای کانتورینگ صورت شما جهت تعیین قیمت ضروری است.

بهترین دکتر و کلینیک زیبایی برای کانتورینگ صورت را از کجا پیدا کنم؟

اگر می خواهید به بهترین شکل کانتورینگ صورت خود را انجام دهید و از نتیجه‌ی آن راضی باشید، بهتر است تا دیر نشده، از دکتر شفیعی (کلینیک مایامون) نوبت بگیرید و صورت خود را زیباتر کنید. برای دریافت وقت مشاوره و آگاهی از روش های کانتورینگ صورت دکتر شفیعی (کلینیک مایامون)، همین حالا تماس بگیرید. 

کانال تلگرام زوم لایف
توجه: محتوای مجله زوم لایف، جایگزین نسخه پزشکان نیست. اگر مشکل پزشکی دارید، برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود