زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بررسی ضدآفتاب های ایرانی و خارجی برای انواع پوست

کلینیک زیبایی

بررسی ضدآفتاب های ایرانی و خارجی برای انواع پوست

بررسی ضدآفتاب های ایرانی و خارجی برای انواع پوست

در دنیای امروز، استفاده از کرم ضد آفتاب به‌عنوان یک ضرورت برای حفظ سلامت پوست شناخته می‌شود. از آنجایی که محصولات ضدآفتاب در بازار تنوع بسیاری دارد، قطعا انتخاب مناسب‌ترین از بین آن‌ها می‌تواند چالش برانگیز باشد.

ازاین‌رو دانستن اطلاعات در رابطه با بهترین فروشگاه عرضه‌کننده این کرم و بررسی نمونه‌های خارجی و ایرانی مفید است. ضدآفتاب‌های ایرانی و خارجی نظیر ضد آفتاب بایودرما که در دسته‌بندی خارجی قرار می‌گیرد، با قیمت مناسب در فروشگاه شیمن شاپ قابل خرید است.

آشنایی با برندهای کرم ضد آفتاب ایرانی

بخش ابتدایی این مطلب را به معرفی بهترین کرم‌های ضد آفتاب ایرانی اختصاص می‌دهیم. این بخش به شما کمک می‌کند تا با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می‌دهیم، بهترین انتخاب را داشته باشیم.

ضد آفتاب سیسپرسا

ضد آفتاب سیسپرسا دارای ترکیبات مفیدی نظیر ویتامین سی، نیاسینامید و ترنگزامیک اسید است که از پوست شما در برابر بروز لک‌های ناشی از اشعه خورشید محافظت می‌کند. این محصول مناسب برای همه افراد با هر نوع پوست و در هر سنی است.

مزایای آن شامل محافظت کامل در برابر نور خورشید، مناسب بودن برای انواع پوست، بی رنگ بودن، حاوی ویتامین سی و نیاسینامید بودن، خواص ضد پیری داشتن، قابلیت استفاده بر روی پوست خیس و مرطوب، خاصیت ضد لک و روشن کنندگی و دارا بودن بافت سبک و زود جذب هستند. استفاده از این ضد آفتاب، با هزینه مناسبی که دارد، معقول است.

ضد آفتاب سوپراستار

شرکت نفیس با برند تجاری "سوپر استار" محصولات ضد آفتاب خود را عرضه می‌کند. این محصولات با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه و دارا بودن میزان SPF 90 انتخاب عالی برای افرادی هستند که به دنبال خرید یک کرم ضد آفتاب باکیفیت‌اند. میزان SPF 90 این محصولات پس از هر بار استفاده می‌تواند تا 90 دقیقه از پوست در برابر تابش‌های مضر آفتاب محافظت کند.

به ادعای این شرکت، این ضد آفتاب‌ها همچنین دارای ویژگی ضد آلودگی هوا هستند. معمولا محصولات این شرکت به صورت شبکه‌ای توسط کارشناسان آن به بازار عرضه می‌شوند. قیمت این ضدآفتاب‌ها نیز بین 78 تا 130 هزار تومان (به زمان نگارش مقاله) متغیر است.

کرم ضد آفتاب سان سیف

این محصول، اختصاصا توسط شرکت داروسازی پارس حیان تولید می‌شود که در زمینه ضد آفتاب‌های ایرانی فعالیت می‌کند. این شرکت بر اساس اظهارات کارشناسان خود، بالاترین سطح محافظت را در برابر اشعه‌های UV-A و UV-B ارائه می‌دهد.

برند حاضر از تنوع محصولات خوبی برخوردار است، از جمله ضد آفتاب‌های بدون چربی، مناسب برای ناحیه دور چشم، مناسب برای کودکان و اسپری‌های ضد آفتاب. بالاترین SPF این برند ۵۰ است و قیمت محصولات آن بین ۸۷ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر هستند.

آشنایی با برندهای کرم ضد آفتاب ایرانی

برندهای ضدآفتاب خارجی در فروشگاه شیمن شاپ

ما نمی‌گوییم کرم ضد آفتاب ایرانی گزینه مناسبی برای خرید نیست! اتفاقا بسیاری از برندهای ایرانی خیلی بهتر است خارجی‌ها عمل می‌کنند، اما ما قدرت انتخاب داریم! از آنجایی که در بازار ضد آفتاب‌های ایرانی، برندهای نامشخص به دلیل قیمت پایینی که دارند، فروش زیاد را به خود اختصاص داده‌اند، اما نارضایتی بیشتر را همراه داشته‌اند، بسیاری از افراد به دنبال خرید انواع ضد آفتاب خارجی مانند ضدآفتاب ایزدین هستند.

خبر خوب این است که شیمن شاپ، بهترین نمونه‌های ضدآفتاب خارجی به قیمت‌های عالی موجود است که می‌توانید بهترین را برای خود خریداری کنید.

ضد آفتاب راندلب

برند راندلب، یک برند کره‌ای است که به دلیل تولید محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا، شهرت جهانی را از آن خود کرده است. ضدآفتاب‌های راندلب، به دلیل قدرت محافظت بالا و همچنین قیمت مناسب نسبت به سایر ضدآفتاب‌های خارجی در ایران، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. از جمله بهترین گزینه در بین محصولات این برند، کرم ضد آفتاب مرطوب کننده مناسب انواع پوست راندلب 50 میل است.

این ضد آفتاب یک کرم مرطوب‌کننده است که از پوست در برابر اشعه‌های مضر ماوراء بنفش محافظت کرده و در کنار آن پوست را بازسازی و آبرسانی می‌کند. با SPF50+ و PA++++، این ضد آفتاب موثر در محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UV (UVA، UVB، Bluelight) است.

ضدآفتاب فارماسی

برند فارماسی، یک برند ترکیه‌ای است که به دلیل تولید محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، در ایران محبوبیت بالایی دارد. ضدآفتاب‌های فارماسی، به دلیل تنوع، قدرت محافظت بالا در بین سایر برندهای خارجی فروش خوبی را از آن خود کرده‌اند. شما می‌توانید نمونه‌هایی نظیر لوسیون ضد آفتاب بدن SPF50 فارماسی 150 میل را از فروشگاه شیمن شاپ خریداری کنید.

آشنایی با برندهای کرم ضد آفتاب خارجی

ضد آفتاب ویشی

برند ویشی، با سابقه‌ای بیش از 90 سال در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، به‌عنوان یکی از برندهای محبوب و شناخته شده در جهان شناخته می‌شود. ضدآفتاب‌های ویشی، به دلیل کیفیت بالا و تنوع محصولات، از محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردارند.

ویژگی‌های بارز ضدآفتاب‌های ویشی:

  • محافظت قوی در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB: ضدآفتاب‌های ویشی با SPFهای مختلف، از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی، پیری زودرس و لک‌های قهوه‌ای محافظت می‌کنند.
  • مناسب برای انواع پوست: ویشی برای انواع پوست، از جمله پوست‌های چرب، خشک، حساس و مختلط، ضدآفتاب‌های مناسب تولید کرده است.
  • بافت سبک و زود جذب: ضد افتاب ویشی، بافتی سبک و زود جذب دارد و به راحتی روی پوست پخش می‌شود.
  • حاوی مواد مغذی و التیام بخش: ضدآفتاب‌های ویشی، علاوه بر محافظت از پوست، حاوی مواد مغذی و التیام بخش هستند.

برای خرید بهترین ضدآفتاب‌های خارجی با قیمت مناسب و بهره‌گیری از انواع تخفیف‌ها، فروشگاه شیمن شاپ بهترین انتخاب برای شماست.

جمع‌بندی

کرم‌ ضد آفتاب ابزار ضروری برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشیدی هستند. فروشگاه شیمن شاپ گزینه‌های متنوعی از کرم‌های ضد آفتاب با SPF متفاوت و برندهای معتبر را ارائه می‌دهد.

این فروشگاه محصولات باکیفیت و با ارزش را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهد و مشتریان می‌توانند به راحتی از تنوع محصولات و خدمات ارزان‌تری بهره‌مند شوند. با خرید از فروشگاه شیمن شاپ، با اطمینان پوست خود را در برابر آسیب‌های اشعه ماورابنفش خورشید محافظت کنید.

کانال تلگرام زوم لایف
توجه: محتوای مجله زوم لایف، جایگزین نسخه پزشکان نیست. اگر مشکل پزشکی دارید، برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود