زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

مبل های ترند شده در سال 2023

مبل های ترند شده در سال 2023

مبل های ترند شده در سال 2023

اگر قصد این را دارید که دکوراسیون منزلتان را در سال جدید نما و جلوه جدیدی بدهید، وقت آن شده است که نگاهی به جدیدترین مبل‌های محبوب و جذاب در سال 2023 بیندازید.

معمولا خانم‌ها تصمیم گیرنده در تعیین دکوراسیون منزل می‌باشند و دوست دارند با سبک و سلیقه خود، نمایی مورد دلخواه طبق سلیقه و سبک خود در منزل داشته باشند. خرید مبلمان شکل و شمایلی نو و تازه‌ای به خانه شما می‌بخشد. بنابراین با شناخت و مشاهده سبک های جدید از مبلمان بهترین طرح را برای منزل خود انتخاب نمایید. در این مقاله به مبل های ترند شده در سال 2023 اشاره شده است که در انتخاب برای خرید مبل می‌تواند 

نزدیک ترین طرح را برای منزل شما پیشنهاد بدهد.

انواع سبک های مبلمان در سال 2023

در بازار امروزی، مبلمان بر اساس نوع دکوراسیون منزل به سه سبک مبلمان سلطنتی و استیل، مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک و مبلمان راحتی و اسپرت تقسیم شده است که در ادامه به معرفی و تفاوت انواع سبک‌ها بر اساس ظاهر و قیمت خواهیم پرداخت.

  • مبلمان سلطنتی و استیل: جزو گران ترین مبل‌ها در دسته مبلمان می‌باشد، این سبک از مبل به دلیل استفاده از طرح و ساختاری شاهانه، بسیار مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که منزلی با فضای پذیرایی با متراژ بالا و عریض دارند.
  • مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک: از سری جذاب مبلمان که از منبت کاری و نقش و نگاری زیبا برخوردار می‌باشد مبلمان کلاسیک می‌باشد، این را باید بدانیم که مبلمان نئوکلاسیک در دو سبک راحتی و کلاسیک طراحی شده است که ترکیب زیبایی را خلق کرده است. مبلمان سلطنتی در رنج قیمتی متوسط قرار دارد که از محبوبیت بالایی برای خانواده‌های ایرانی به خصوص برای جهزیه عروس و داماد می‌باشد.
  • مبلمان راحتی و استیل: مبلمان راحتی از دسته مبلمانی می‌باشد که به صورت سراسری پارچه می‌باشد و از نرم و لطافت خاصی برخوردار می‌باشد که علتش استفاده از متریال اسفنج 35 کیلویی یورولوکس می‌باشد. مبلمان راحتی بیشتر مناسب برای منازل با فضای پذیرایی با متراژ کم و نقلی مانند منازل ساختمانی می‌باشد و همچنین قیمت مبل راحتی مناسب و به صرفه می‌باشد.

بهترین طرح برای خرید مبل در سال 2023 

به طور حتم پس از آشنایی با انواع سبک مبلمان می‌توانید بهترین تصمیم را هنگام خرید مبل بگیرید، از جدیدترین طرح ها در سبک کلاسیک می‌توان به ست مبلمان کلاسیک مدل کینگ اشاره کرد.مدل کینگ با استفاده از منبت کاری و نقش و نگاری جذابی که دارد از چشم نوازی بالایی برخوردار می‌باشد. در این قسمت از مقاله قصد معرفی چندین طرح زیبا و دلپسند از هر سبک مبلمان را داریم که جزو بهترین طرح برای خرید مبل در سال 2023 می‌باشد.
بی شک یکی از بهترین طرح‌های مبلمان در سبک کلاسیک ست مبلمان کینگ می‌باشد، این سبک از مبلمان از منبت و نقش و نگاری جذاب و با تراش های هنرمندانه نجاران همراه بوده است که چشم نوازی خارق العاده ای را ایجاد کرده است.
اگر که علاقه مند به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک می‌باشید به طور حتم سبک مبلمان کینگ برایتان جالب خواهد بود.

خرید مبل سبک کلاسیک

پس از مشاهده بهترین طرح برای خرید مبل در سبک کلاسیک، به سراغ معرفی بهترین طرح برای خرید مبل در سبک راحتی می‌رویم. 

همان طور که اشاره شد سبک مبلمان راحتی از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد، یکی از بهترین طرح های مبلمان در سبک راحتی می‌توان به سبک مبل ال راحتی اشاره کرد که علاوه بر کمجا بودن از زیبایی ظاهری بالایی برخوردار می‌باشد.

در هنگام خرید مبل 2023 باید به چه مواردی توجه نماییم؟

در بیشتر اوقات هنگامی که مبلمان منزلتان قدیمی شده است و دیگر برایتان جذابیتی ندارد، به سراغ مدل جدیدی از مبلمان خواهید رفت، اما در هنگام خرید مبل جدید و به روز باید به مواردی توجه کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم در این قسمت به مواردی که باید برای خرید مبل 2023  توجه نماییم اشاره شده است.

از اولین مواردی که باید در خرید مبل 2023 توجه داشته باشیم، نوع متریال به کار رفته در مبلمان می‌باشد که باید شناخت کافی از متریال مبلمان داشته باشیم که در ادامه جزئی ترین اجزای تشکیل دهنده مبلمان را بررسی خواهیم کرد.

یکی از قسمت های اصلی مبلمان که حائز اهمیت بسیاری می‌باشد، قسمت کلاف مبلمان می‌باشد، تمامی اجزای مبلمان بر روی کلاف مبلمان سوار می‌شود و در واقع همه قسمت‌ها چه فرعی و چه اصلی را به هم متصل می‌کند. پس حائز اهمیت می‌باشد که جنس کلاف مبلمان از چه نوع متریالی باشد، یکی از بهترین نوع چوب که مورد توجه نجاران می‌باشد، چوب راش، چوب بلوط و چوب گردو می‌باشد که با استفاده از این نوع متریال علاوه بر کیفیت بالا و درجه یک، امتیاز بالایی به محصول بخشیده است.

قسمت کلاف مبلمان از پایه ترین اجزای مبلمان می‌باشد، پس از آن به روکش کلاف، پارچه مبلمان می‌پردازیم. پارچه مبلمان در واقع اولین قسمتی است که مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد، هر چه قدر که طرح پارچه جذاب و منحصر به فرد باشد، می‌تواند فروش بیشتری داشته باشد. بهترین نوع پارچه در مبل 2023 با لطافت و نرمی که دارد مورد پسند کاربران خوش سلیقه قرار می‌گیرد، این را باید بدانیم که پارچه مبلمان نوعی پوشش بر روی کلاف مبلمان می‌باشد. پارچه مبلمان بسیار صدمه پذیر می‌باشد زیرا که در صورت ایجاد لکه و ناپاکی، تا زمان طولانی مدتی لکه باقی می‌ماند، برای حل این مسئله باید در هنگام خرید اطمینان حاصل شود که نوع پارچه به کار رفته شده از مرغوب ترین نوع پارچه با قابلیت لکه گریز می‌باشد.

حتما تجربه کرده‌اید که بر روی مبلمانی بنشینید که احساس ریلکسی فوق العاده ای داشته باشید، این احساس باعث می‌شود که خستگی و احساس کسالتی که دارید را رفع نماید، علت این نرم و لطافت بودن نشیمن مبلمان به نوع متریال استفاده شده بستگی دارد، در قسمت نشیمن مبلمان از با کیفیت ترین متریال  می‌توان به اسفنج یورولوکس 35 کیلویی دانسیته، فوم سرد و گرم و غیره اشاره کرد که اسفنج به مراتب به عنوان بهترین متریال در قسمت نشیمن شناخته می‌شود که با گذشت زمان نرمی و راحتی خود را از دست نمی‌دهد و پس از نشستن طولانی مدت بدن انسان به تعریق و خستگی نمی‌افتد.

حال که تمامی بخش‌های مبلمان را مورد بررسی قرار داده ایم، باید به نکته ‌های جزئی دیگری اشاره داشته باشیم، اینکه در مبلمان فوق تا چه حد از منبت کاری و نقش و نگارها استفاده شده است و یا اینکه طرح و استایل به کار رفته تا چه حد جدید و به روز می‌باشد. این موارد علاوه بر اینکه به خاص بودن مبلمان اشاره می‌کند، بر روی قیمت مبلمان هم تاثیر گذار می‌باشد.

جذاب ترین رنگ‌های استفاده شده برای خرید مبل 2023 

همان طور که اشاره شد مبلمان به سه سبک راحتی، کلاسیک، سلطنتی تقسیم می‌شود که هر کدام از دسته بندی ها از رنگی ویژه و جذاب استفاده می‌کنند، شاید برایتان جالب باشد که جذاب ترین رنگ‌های استفاده شده برای خرید مبل 2023 در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است که می‌تواند نظرتان را در این باره جلب نماید.

مبلمان سلطنتی و استیل در بیشتر کارهایی که تولید شده است از رنگ طلایی و روشن به دلیل حفظ اصالت و اصیل بودن خود استفاده کرده است. همان طور که می‌دانید مبلمان سلطنتی به دلیل بهره گیری از مبلمان قصر پادشاهی از جذابیت بالایی برخوردار می‌باشد همچنین که اگر از رنگ طلایی هم در این کار استفاده شده باشد.

مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک برای جذابیت بیشتر خود از رنگ‌های ساده و لطیف استفاده می‌کنند که باعث دلپسندی بیشتر محصول در دکوراسیون منزل شما می‌شود. اگر که علاقه مند به سبک کلاسیک می‌باشید همیشه از یک رنگ یکنواخت در پارچه و چوب خود استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید در مبلمان خود هر طرح و رنگی را داشته باشید، مبلمان راحتی مخصوصا مدل ال بهترین گزینه می‌باشد، زیرا که در هر رنگی تنوع پذیر می‌باشد، به این نکته اشاره شد که مبلمان راحتی مدل ال مناسب برای فضای دکوراسیون کوچک می‌باشد، با استفاده از رنگ های مختلف در مبلمان راحتی ال می‌توانید دکوراسیون منزلتان را بزرگ و عریض تر نمایش دهید.

به طور کلی رنگ‌های جدید که در سال 2023 ترند شده اند رنگ‌های بنفش، نارنجی، زرد، آبی فیروزه‌ای می‌باشد که بر اساس نظرسنجی موسسه پنتون از مردم به دست آمده است.

عواملی که بر روی قیمت خرید مبل در سال 2023 تاثیر گذار می‌باشد؟ 

در هنگام خرید مبلمان، اولین موردی که برای کاربران اهمیت دارد، قیمت خرید مبل می‌باشد، در قسمت‌های بالا به معرفی متریال مبلمان و قسمت‌های مختلف آن پرداختیم، از عمده عواملی که بر روی قیمت مبل تاثیر گذار می‌باشد، نوع متریال به کار رفته و میزان آن می‌باشد. 

به فرض مثال اگر مبلمانی در کلاف خود از بهترین نوع متریال چوب راش گرجستان، اسفنج یورولوکس دانسیته برای نشیمن و طرح زیبا و منبت کاری ظریف و خلاقانه ای استفاده کرده است به طور حتم ارزش و کیفیت بالایی نسبت به مبلمانی دارد که از بی کیفیت ترین نوع متریال استفاده شده است دارد.

خرید مبل از کارخانه

خرید مبل های ترند شده در سال 2023 از کارخانه 

خرید از کارخانه هم باعث می‌شود که شما از تمامی محصولات و تنوع های مبلمان بازدید نمایید و هم اینکه به قیمت پایین تر نسبت به دیگر مکان ها محصولات خود را تهیه نمایید. در این قسمت از مقاله قصد معرفی یک شرکت تولیدی در حوزه مبلمان را داریم. 

شرکت تولیدی مبلمان باروس، عرضه کننده تخصصی مبلمان در دسته بندی کلاسیک و نئوکلاسیک، راحتی و اسپرت و تمامی محصولات چوبی می‌باشد که از با کیفیت و درجه یک ترین نوع متریال در محصولات خود استفاده کرده است.
 برند مبلمان باروس سابقه درخشانی در راضی نگه داشتن مشتریان خود دارد، زیرا که بر اساس شعار اصلی خود، احترام ویژه‌ای برای مشتریان خود قائل می‌باشد، در باروس شرایط متفاوتی برای خرید مبل تدارک دیده شده است که از مهم ترین آن می‌توان به شرایط خرید مبل به صورت قسطی اشاره کرد. اگر که تازه عروس و داماد باشید، بهترین نحوه خرید مبلمان به صورت قسطی می‌باشد، مبلمان باروس از تنوع بالایی در دسته مبلمان برخوردار می‌باشد علاوه براین باید بدانید که در کارخانه  مبلمان باروس امکان سفارش هر نوع مبلمانی بر اساس تصویر هم وجود دارد.

از شرایط ویژه خرید مبل در مبلمان باروس:

  • استفاده از بهترین نوع متریال موجود در سطح بازار
  • شرایط خرید قسطی مبلمان مناسب برای خانه اولی ها
  • استفاده از بهترین نوع متریال موجود در سطح بازار 
  • شرایط خرید قسطی مبلمان مناسب برای خانه اولی‌ها 
  • امکان مشاوره رایگان و حضوری 
  • ضمانت نامه کتبی 2 ساله پس از خرید 
  • پشتیبانی در دسترس قبل و بعد از خرید محصول 
  • قیمت پایین تر و کیفیت درجه یک

در نتیجه:

امروزه طرح های جدیدی از مبلمان در بازار 2023 ترند شده است که از تنوع بالایی برخوردار می‌باشد. پس از مشاهده انواع طرح های مبلمان باید به نوع متریال به کار رفته و رنگ مبلمان توجه داشته باشیم. همان طور که اشاره شد در مقاله فوق درباره‌ی عوامل تاثیر گذار بر قیمت مبلمان، نوع رنگ های ترند شده و همچنین معرفی شرکت تولیدی برای خرید مبل بررسی شده است.

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود