زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

سورپلاس، ایده های جذاب انتخاب مدل مانتو برای استایل طبیعت گردی

سورپلاس، ایده های جذاب انتخاب مدل مانتو برای استایل طبیعت گردی

سورپلاس، ایده های جذاب انتخاب مدل مانتو برای استایل طبیعت گردی

سفر به دامان طبیعت، یکی از هیجان انگیزترین و جذاب ترین فعالیت هایی است که می تواند تمام خستگی های ذهنی و جسمی ناشی از کار یا اتفاقات روزمره زندگی را از بین ببرد، و انرژی درونی ما را پاکسازی کند. آب و هوای خنک و دلچسب جنگل، طعم خوش میوه های جنگلی یا کوهی، صدای باران در دل طبیعت یا صدای شُرشُر آب چشمه ها، دوچرخه سواری و دویدن در دل مسیرهای سرسبز و زیبا، منظره زیبای شب کویر و هر آنچه خدا از زیبایی های طبیعت به ما هدیه کرده، چندین برابر بیش از انواع روش های درمانی، در بهبود روحیه و شادی درونی ما تاثیرگذار هستند.

اگر اهل سفر و طبیعت گردی باشید، حتما می دانید که نوع پوشش و تجهیزاتی که در این سفر همراه خود می برید، در ایجاد احساس آرامش و راحتی شما، نقش مهمی دارند. یکی از مواردی که انتخاب صحیح آن برای خانم ها خیلی مهم است، مدل مانتو یا لباسی است که برای استفاده در طول سفر همراه خودشان می برند. ما در این مطلب قصد داریم به چند نکته مهم در انتخاب مدل مانتو، برای زمان هایی که به طبیعت گردی و کمپینگ می روید، بپردازیم، و با توجه به اینکه هر کدام از شما ممکن است با اهداف مختلفی به طبیعت سفر کنید، موضوع را در چند بخش برایتان تشریح می کنیم.

مدل مانتو برای تولد همسر در طبیعت

مدل مانتو برای تولد همسر در طبیعت

قصد دارید امسال تولد همسر عزیزتان را در دامان طبیعت برگزار کنید، و او را حسابی هیجان زده کنید. از چند ماه قبل به مقصد سفر، تجهیزات لازم و ضروری، هم سفرانتان، تم تولد، موسیقی، تزیین کیک و... فکر کرده اید و برنامه ریزی های لازم را انجام داده اید، ولی هنوز لباس یا مانتو مناسبی برای خودتان انتخاب نکرده اید! نمی دانید چه باید بپوشید، و این موضوع حسابی ذهن شما را درگیر کرده، ولی جای برای نگرانی نیست؛ در چنین مواقعی باید مدل مانتویی را انتخاب کنید که:

  • نوع جنس پارچه آن نخ، کتان یا از جنس الیاف طبیعی باشد.
  • رنگ مانتو، دقیقا مناسب فصل باشد (در بهار و تابستان رنگ های پاستلی، شاد و سرد، و در پاییز و زمستان رنگ های گرم، تیره و خنثی).
  • برای فصول سرد، مانتوهای ضخیم و دارای بافت درشت و قطور بپوشید تا سرمای هوا شما را آزار ندهد.
  • قد مانتو کاملا متناسب با طول قد شما باشد؛ انتخاب مانتوهای بلند، نه تنها حرکت شما را کند می کند، بلکه در مواقعی که لازم است سریعتر راه بروید یا بدوید، مانع حرکت شما می شود و حتی ممکن است آسیب ببینید.
  • به زیبایی ظاهری مانتو هم دقت کنید. از پارچه های گُل دار و رنگو لعاب دار استفاده کنید تا عکس های بسیار زیبا و جذابی داشته باشید. اگر تم تولد، بانک آرایی و کیک تولد از قبل تدارک دیده اید، می توانید رنگ، طرح و مدل مانتو را متناسب با رنگبندی و تم جشن تولد در نظر بگیرید. حتی می توانید یک دست لباس متناسب با تم، برای همسرتان هم ببرید تا برای عکس و فیلم بپوشد.

اگر دوست داشتید مانتو یا لباسی که مد نظر دارید را خودتان آماده کنید، یا طراحی و دوخت آن را به خیاط بسپارید، می توانید به سورپلاس سر بزنید و از مدل های متنوع مانتو، لباس دخترانه، تم تولد، تزیین کیک و... آن دیدن کنید. تنوع مدل ها آنقدر زیاد است، که مطمئنا حداقل چند مدل زیبا نظرتان را به خود جلب خواهد کرد.

مدل مانتو برای همسر

مدل مانتو برای تورهای یک روزه

اگر قرار است به یک سفر کوتاه یک روزه بروید، برای انتخاب کمی دستتان باز است، می توانید هر مدل مانتویی دوست دارید بپوشید، به شرطی که جنس پارچه آن کاملا نخی، سبک و مناسب فصل باشد، و در آن احساس راحتی بکنید. مثلا اگر دوست داشتید مسافتی را بدوید، یا کنار رودخانه راه بروید، دوچرخه سواری کنید و ...، مانتوی شما تنگ، چسبان یا بیش از حد آزاد نباشد، چون در هر دو صورت شما احساس راحتی و آرامش نخواهید داشت.

اگر این تور گردشی در فصل تابستان است، از مانتوهای کوتاه از جنس نخ پنبه، ترجیحا جلو بسته، بدون دکمه و با آستین های کوتاه استتفاده کنید. رنگ و طرح مانتو بستگی به سلیقه شما دارد، ولی پیشنهاد ما رنگ های شاد، ملایم و پاستیلی است.

اگر سفرتان در فصل زمستان است، از رنگ های جیغ، تند و گرم استفاده کنید. بافت مانتو یا لباس شما حتما ضخیم و گرم باشد؛ حتی می توانید چندین لباس را به صورت لایه لایه بپوشید. بهتر است مانتوی شما حتما یک جیب کوچک داشته باشد که وسایل کوچک و ضروری، مثل تلفن همراه، جی پی اس، سوئیچ و... را نزدیک خودتان نگهدارید.

مدل مانتو

مدل مانتوی مناسب برای کمپینگ

کمپینگ هم نوعی طبیعت گردی است، با این تفاوت که طبیعت گردی شاید گاهی یک سفر 1 روزه باشد، ولی کمپینگ حداقل 2 الی 3 روز طول می کشد، و معمولا کمپ در نقاطی از طبیعت برقرار می شود که ممکن است از امکانات رفاهی و بهداشتی فاصله خیلی زیادی داشته باشد، یا اصلا چنین امکاناتی در منطقه وجود نداشته باشد، که البته این هم بخشی از جذابیت های غیرقابل چشم پوشی کمپینگ است. در چنین مواقعی بهتر از مانتو و لباس هایی استفاده کنید که به صورت تخصصی برای طبیعت گردی حرفه ای طراحی شده اند. این لباس ها ایمنی بالاتری دارند، خیلی دیرتر کثیف می شوند و بو می گیرند، کاملا راحت هستند و از شما در برابر آسیب های سطحی محافظت می کنند.

معمولا این مدل مانتوها در فروشگاه های لباس ورزشی فروشی در رنگ ها و طرح های متنوع، و حتی به صورت ست های ورزشی فوق العاده زیبا و جذاب فروخته می شوند، پس از سر زدن به این مراکز غافل نشوید.

مدل مانتوهای دخترانه

حالا که نکات لازم برای انتخاب مدل مانتو را خیلی خوب یاد گرفتید، زودتر بروید سراغ کمد لباسهایتان و چمدانتان را جمع کنید. البته اگر مدلی که لازم دارید، در کمد لباستان موجود نیست، به سورپلاس بروید، تنوع مدل مانتوهای دخترانه را ببینید، مدل مناسب خودتان را انتخاب کنید و زودتر آن را به ساک سفرتان اضافه کنید. سفر شاد و دلچسبی را برای شما آرزو می کنیم.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود