زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

سرم تراپی در منزل چگونه است؟!

سرم تراپی در منزل چگونه است؟!

سرم تراپی در منزل چگونه است؟!

تزریق سرم، آمپول، واکسن، تعویض سوند، پانسمان، بخیه و ... همگی از جمله مواردی هستند که برای انجامشان مجبور به حضور در مراکز درمانی آلوده و شلوغ داریم. موارد پیش پا افتاده ای که کلا شاید 15 دقیقه هم به طول نیانجامد؛ اما صف های طولانی و زمان انتظار بالا در درمانگاه ها این زمان را چندین برابر می کند. اگر شما نیز از این شرایط شکایت دارید و می خواهید کارتان هر چه سریع تر پیش رود، بهتر است بدانید تنها نیستید. افراد بسیاری مانند شما دیگر این شرایط را تاب نمی آورند و روند درمان خود را سریع تر پیش می برند. چگونه؟ با کمک سرویس سرم تراپی در منزل آسانیسم.

بیماری که به درمانگاه یا بیمارستان مراجعه می کند بدون شک حال جسمانی مساعدی نداشته و به دنبال سریع ترین راه حل برای بهبودی و پایان درد است. پزشکان و پرستاران نیز تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام می دهند. ولی با اوضاع امروزی آیا این امر ممکن و تلاش آنها کافی است؟ در وضعیتی که تعداد تخت ها کمتر از تعداد پرستاران است و به دلیل پیک های مختلف ویروس کرونا، نه تنها فرصت رسیدگی به بیمار برای کادر درمان وجود ندارد، بلکه رفتن به چنین محل هایی نیز خطر آفرین است.

در چنین شرایطی است که سرویس هایی نظیر انجام تزریقات در منزل به کمک بیماران می آیند تا افراد از ابتلا به هر گونه بیماری خطرناکی در امان باشند. علاوه بر آن پروسه درمان نیز سریع تر و بدون معطلی پیش رود.

چه زمانی به سرم تراپی در منزل نیاز خواهیم داشت؟

  • به دلیل ابتلا به آنفولانزا، اسهال، تهوع، استفراغ یا هر بیماری دیگری سطح آب بدن به شدت کاهش یافته و نیاز است تا با کمک سرم تراپی در منزل آب از دست رفته جبران شود.
  • فرد خونریزی شدیدی داشته و برای حفظ فشار خون نیاز به استفاده از سرم های نمکی وجود دارد.
  • تزریق آمپول برای بیمار ممکن نیست یا به منظور رقیق کردن برخی از داروهای خاص، از سرم استفاده می گردد.

مزایای استفاده از سرویس سرم تراپی در منزل

  • با این کار دیگر نیازی به حضور در مراکز درمانی آلوده و شلوغ وجود ندارد. مراکزی که به دلیل همه گیری کرونا، هر چقدر که ضدعفونی شوند، باز هم برای سلامت بسیاری از افراد، به خصوص آنهایی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مناسب نیست.
  • روند درمان سریع تر پیش می رود. دیگر نیازی به صبر کردن در صف های انتظار طولانی و معطلی نیست. بدون فوت وقت، پس از ثبت درخواست، پرستار به محل مراجعه کرده تا سرم تراپی در منزل را انجام دهد.
  • دیگر نیازی به برنامه ریزی کردن برای یک تزریق ساده نیست. اگر در گذشته مجبور بودید برای تزریق آمپول یا سرم از کار خود مرخصی بگیرید یا برنامه ریزی هایتان را تغییر دهید، با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به این کار نیست. در این روش این پزشک یا پرستار است که زمان خود را با شما هماهنگ می سازد.
  • در هزینه درمان صرفه جویی می شود. با مراجعه حضوری به مراکز درمانی، علاوه بر هزینه درمان، مجبور به پرداخت هزینه های رفت و آمد یا بستری نیز بودید. در حالیکه در این سرویس، تنها هزینه درمان است که باید بپردازید.
  • در زمانتان هم صرفه جویی می شود. مراجعه به نزدیک ترین مرکز درمانی نیز باز هم با ماندن در ترافیک همراه است. امری که در این سرویس به کلی رفع می گردد.
  • اگر بیمار فوبیای سوزن یا تزریق دارد یا از مراکز درمانی هراس دارد (این امر بیشتر در کودکان یا سالمندان رایج است)، با کمک سرویس سرم تراپی در منزل، استرس و اضطراب بیشتری به آنها اضافه نخواهد شد؛ زیرا در مکان امن خود قرار دارند و افراد خانواده نیز در کنار آنها.
  • از مراجعات غیر ضروری به مراکز درمانی کاسته می شود و پزشکان و پرستاران فرصت و انرژی کافی برای رسیدگی به بیماران بدحال تر خواهند داشت.

حال که متوجه شدیم بهره مندی از این سرویس، بسیار سودمندتر از مراجعات حضوری خواهد بود، به سوال اصلی میرسیم؛ این سرویس را باید از کجا درخواست کنیم؟

انجام خدمات تزریق سرم و سرم تراپی با آسانیسم

آسانیسم؛ بهترین پلتفرم آنلاین خدمات پرستاری و تزریق سرم در منزل

بدون شک در کوچه و خیابان تبلیغات انجام خدمات پرستاری در منزل را دیده ایم. ولی آیا می توان به راحتی به آنها اعتماد کرد؟ این افراد برای انجام تزریقات در منزل به خانه، محل امن شما خواهند آمد. به همین منظور باید نظارتی روی عملکرد آنها وجود داشته باشد یا به مرکزی متصل باشند تا بتوان به آنها اطمینان کرد.

موسسه آسانیسم، یکی از معتبرترین پلتفرم های خدمات پرستاری در منزل است که با همکاری موسسات و شرکت های پرستاری، خدمات این چنینی چون سرم تراپی در منزل را توسط مجرب ترین و بهترین پرستاران در بالاترین سطح کیفی برای شما عزیزان فراهم می آورد.

آسانیسم مانند یک پل ارتباطی میان بیمار و پرستاران عمل کرده تا دیگر نیازی به صرف ساعت ها برای پیدا کردن بهترین مرکز پرستاری و پرستار متناسب با نیازهای شما وجود نداشته باشد. هدف و اولویت ما، بهبودی شما در سریع ترین زمان ممکن است و هدف مجموعه و علت تاسیس آن نیز همین امر است.

چرا آسانیسم را انتخاب کنیم؟

آسانیسم یکی از بهترین مراکزی است که شما می توانید از آن درخواست سرویس های پرستاری دهید. چطور؟

  • قیمت ها مقرون به صرفه و عالی اند. با توجه به شرایط اقتصادی امروزی و ارزش مرکز بر کمک به بهبودی هر چه سریع تر شما عزیزان، بر آن شده ایم تا با سود کم، مناسب ترین خدمات را با قیمتی ارزان در دسترس شما قرار دهیم.
  • عدم فوت وقت دیگر امتیاز مجموعه ما است. چه به دنبال انجام سرم تراپی در منزل باشید، چه ویزیت پزشک، می توانید در پلتفرم ما همه این خدمات را به سادگی و در کمترین زمان ممکن انتخاب کنید. تنها کافی است فرم درخواست را به صورت رایگان در هر ساعتی از شبانه روز پر کنید (تنها یک دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت). پس از آن نیز کارشناسان ما در اسرع وقت برای انجام هماهنگی های بیشتر با شما در تماس خواهند بود.
  • کیفیت بالای خدمات به دلیل وسواس آسانیسم در انتخاب موسسات و همکاری با آنهاست. مفتخریم اعلام کنیم که سرویس های ارائه شده در بالاترین سطح کیفی ارائه می شوند؛ زیرا تمامی پرسنل افرادی آموزش دیده و ماهر در حوزه خود هستند که آزمون های استخدامی، سابقه درخشان و رضایت مشتریان پیشین گواهی بر آن خواهد بود.
  • تنوع خدمات نیز دیگر امتیاز ما بر دیگر موسسات است. در هر زمینه ای که نیاز به کمک داشته باشید، کارشناسان ما آماده سرویس دهی به شما عزیزان اند. از انجام تزریقات در منزل گرفته تا اعزام آمبولانس، از ویزیت پزشک تا انجام سونوگرافی یا دیگر آزمایشات در منزل، همگی در پلتفرم آسانیسم قابل سفارش اند.

اگر شما نیز بیمارید یا بیماری در خانه دارید که انتقال وی به مراکز درمانی را ریسک بزرگی می دانید، همین حالا با ما تماس گرفته تا با معاینه دکتر و سرم تراپی در منزل روند بهبودی با سرعت پیش رود.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود