زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بهترین کلینیک ایمپلنت دندان کجاست؟

بهترین کلینیک ایمپلنت دندان کجاست؟

بهترین کلینیک ایمپلنت دندان کجاست؟

با وجود پیشرفت در مراقبت از دندان، باز هم میلیون‌ها انسان در خطر از دست دادن دندان‌هایشان هستند. این موضوع بیشتر به دلیل پوسیدگی دندان و یا بیماری‌ها و آسیب‌‌دیدگی‌های مختلف است. سال‌هاست که تنها گزینه‌ی درمانی برای افرادی که دندان از دست رفته دارند، بریج و دندان مصنوعی است. اما امروزه ایمپلنت دندان نیز در دسترس افراد قرار گرفته است که با استفاده از آن می‌توانند به بهبود وضعیت دندان‌هایشان فکر کنند.

ایمپلنت‌های دندانی جایگزین ریشه‌های دندان هستند و پایه محکمی برای دندان‌های جایگزین ثابت (دائمی) یا متحرک است که برای مطابقت با دندان‌های طبیعی شما ساخته می‌شود. اگر در حال حاضر قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید، توصیه می‌کنیم مطلب امروز ما را از دست ندهید.

انواع ایمپلنت‌های دندانی

از جمله دغدغه‌های افرادی که قصد دارند از ایمپلنت‌های دندانی استفاده کنند، انتخاب نوع برند ایمپلنت‌ است. در حال حاضر برندهای مختلف برای به کارگیری وجود دارد که در ادامه به با کیفیت‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

ایمپلنت‌ کره ‌ای؛ از بهترین نوع ایمپلنت می‌توان به برندهای کره‌ای که شامل مواردی همچون اوستم (Osstem)، ایمپلنتیوم (Dentium) و نان سی ان سی (Neo Biotech) هستند، اشاره کرد. انتخاب نوع بهتر را باید با مشورت با پزشک معالج خود انجام دهید.

ایمپلنت سوئیسی؛ شرکت استرومن از دیگر شرکت‌های مرتبط با ایمپلنت دندان است که آن را به صورت کاملاً دقیق و حرفه‌ای انجام خواهد داد.

ایمپلنت آمریکایی؛ از شرکت زیمر بیومت نیز به عنوان یکی دیگر از مشهورترین برندهای ایمپلنت در دنیا یاد می‌شود. گفتنی است که کیفیت این ایمپلنت عالی بوده و در عین حال بسیار گران نیز خواهد بود.

ایمپلنت آلمانی؛ برند Xive که از جمله برندهای معروف آلمانی برای ایمپلنت‌های دندانی به حساب می‎‌آید با تنوع سایز و درصد موفقیت آمیز به یکی از بهترین‌ها در دنیا تبدیل شده است.

ایمپلنت‌های دندانی چه مزایایی دارند

ایمپلنت‌های دندان در تهران

به طور کلی می‌توان از موارد زیر به عنوان مزیت‌های به کارگیری از ایمپلنت‌های دندانی نام برد:

بهبود ظاهر؛ ایمپلنت‌‌های دندانی شبیه دندان‌های خود شما هستند و از آنجایی که برای جوش خودرن با استخوان طراحی شده‌اند، دائمی خواهند بود.

بهبود گفتار؛ به کارگیری از پروتزهای نامناسب، سبب لغزش دندان‌ها در داخل دهان خواهد شد که این امر باعث می‌شود کلمات را ناهنجار ادا کنید. این در حالی است که ایمپلنت دندان به شما اجازه می‌دهد بدون هیچ نگرانی از لغزش دندان‌ها به راحتی صحبت کنید.

راحت‌تر جویدن؛ استفاده از دندان مصنوعی می‌تواند جویدن را مشکل کند. اما ایمپلنت‌های دندان مانند دندان‌های اصلی شما عمل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که غذاهای مورد علاقه خود را با اطمینان و بدون درد بخورید.

بهبود عزت نفس؛ ایمپلنت‌های دندانی می‌توانند لبخند را به شما باز گردانند و به شما کمک می‌کنند احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

دوام ایمپلنت دندان بسیار بالاست و سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. ضمن این که با مراقبت خوب، بسیاری از ایمپلنت‌ها تا آخر عمر دوام می‌آورند.

ایمپلنت‌های دندانی چقدر موفق هستند؟

میزان موفقیت ایمپلنت‌های دندانی بسته به محل کاشت ایمپلنت در فک متفاوت است، اما به طور کلی میزان موفقیت این عمل تا 98 درصد خواهد بود. همچنین با مراقبت مناسب، ایمپلنت‌ها می‌توانند تا یک عمر دوام بیاورند.

چه کسانی می‌توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟

در اکثر موارد، هر فردی که به اندازه کافی سالم باشد تا بتواند تحت عمل جراحی کشیدن دندان یا جراحی دهان قرار گیرد، می‌تواند برای ایمپلنت دندان در نظر گرفته شود. بیماران باید دارای لثه سالم و استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت باشند.

افراد سیگاری شدید، افرادی که از اختلالات مزمن کنترل نشده مانند دیابت یا بیماری‌های قلبی رنج می‌برند یا بیمارانی که تحت پرتو درمانی در ناحیه سر و گردن قرار گرفته‌اند، باید به صورت فردی مورد ارزیابی قرار گیرند. اگر به ایمپلنت فکر می‌کنید، با دندانپزشک خود مشورت کنید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

عوارض احتمالی ایمپلنت دندان

تعدادی از عوارض احتمالی وجود دارد که ممکن است پس از عمل جراحی و کاشت ایمپلنت رخ دهد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

ایمپلنت دندان در تهران

عفونت؛ افراد باید از ایمپلنت‌های دندانی خود به خوبی مراقبت کنند تا خطر عفونت کاهش یابد. رعایت توصیه‌های جراح دندانپزشک در مورد مراقبت‌های بعدی بسیار ضروری است. ضمن این که درمان عفونت بستگی به شدت و محل عفونت دارد. به عنوان مثال، یک عفونت باکتریایی در لثه ممکن است نیاز به آنتی بیوتیک یا پیوند بافت نرم داشته باشد.

عقب‌نشینی ایمپلنت؛ در برخی موارد، ممکن است فردی متوجه شود که بافت لثه اطراف ایمپلنت شروع به عقب‌نشینی کرده است. این موضوع می‌تواند منجر به التهاب و درد شود. برای جلوگیری از این اتفاق، بررسی سریع توسط دندانپزشک ضروری خواهد بود.

آسیب عصبی یا بافتی؛ گاهی اوقات، جراح دندان ممکن است ناخواسته ایمپلنت دندان را خیلی نزدیک به عصب قرار دهد. این می‌تواند باعث بی‌حسی، سوزن سوزن شدن یا درد طولانی مدت شود.

مسائل سینوسی؛ ایمپلنت دندان فک بالا می‌تواند از حفره‌های سینوسی بیرون زده و باعث تورم سینوس‌ها شود. این مورد به سینوزیت معروف است که عوارض زیر را به دنبال خواهد داشت:

  • درد، حساسیت یا تورم در اطراف گونه‌ها، چشم‌ها یا پیشانی.
  • بینی مسدود شده.
  • کاهش حس بویایی.
  • سردردهای سینوسی.
  • دندان درد.
  • بوی بد دهان.

معرفی دندان پزشکی شبانه روزی زهره

حال با توجه به این که در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مناسبی را از ایمپلنت‌های دندان در تهران اختیار شما عزیزان قرار دهیم، شاید تصمیم گرفته باشید که برای بهبود وضعیت دندان‌هایتان عمل ایمپلنت را برای خود در نظر بگیرید. پر واضح است که در این‌گونه مواقع استفاده از یک کلینیک و یا دندانپزشکی شبانه روزی یکی از خواسته‌های بحق شما سروران خواهد بود تا با کمترین دغدغه و همچنین صرف هزینه‌های معقول به خواسته‌هایتان دست یابید.

پیشنهاد ما برای این منظور استفاده از خدمات دندان پزشکی شبانه روزی زهره است که با ارائه بهترین نوع ایمپلنت مانند ایمپلنت کره ای سعی در ارائه سرویس‌ دقیق و منظم برای شما عزیزان داشته است. این کلینیک دندانپزشکی سال‌هاست که با استفاده از یک کادر باتجربه و متخصص توانسته است که رضایت حداکثری بیماران را بدست آورد.

در آخر توصیه می‌کنیم برای هر گونه ارتباط و مشاوره قبل از ایمپلنت دندان می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با بخش پشتیبان این کلینیک در تماس باشید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود