زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بهترین دکتر لمینت و روکش دندان در تهران

بهترین دکتر لمینت و روکش دندان در تهران

بهترین دکتر لمینت و روکش دندان در تهران

لبخند زدن مهمترین کاری است که می توانید در اولین برخورد با یک فرد جدید انجام دهید. توانایی ما در شکل گیری تصورات اولیه قوی به عنوان یک مکانیسم بقا تکامل یافته است، بنابراین ما ناخودآگاه به دنبال علائمی هستیم که به ما می گوید آیا فردی ایمن و دوست است. لبخند زدن سیگنال می دهد که شما فردی مثبت و دوست هستید. ما به ندرت به افرادی که لبخند نمی زنند و چهره ای خشن دارند، اعتماد می کنیم.

وقتی صحبت از لبخند زیبا به کمک لمینت روکش های دندان می شود، دکتر ساسان ترابیان، بهترین دکتر لمینت و روکش دندان در تهران اولین و بهترین انتخاب در شهر تهران و در منطقه شما است.

دکتر ترابیان دارای مجموعه و کلینیک گسترده و مدرنی در زمینه زیبایی دندان و دندانپزشکی زیبایی است. ایشان با انجام تعداد زیادی لمینت، روکش دندان و ایمپلنت به دندان های مراجعه کنندگان این کلینیک زیبایی بخشیده اند. همچنین تعداد قابل توجهی از روکش هایی را که در ابتدا توسط دندانپزشک زیبایی به درستی و کامل انجام نشده بود را بازسازی کرده اند. بیماران از سراسر تهران و حتی از نقاط دور و نزدیک کشور به کلینیک دکتر ساسان ترابیان مراجعه می کنند تا از تخصص دکتر ترابیان برای امور دندانپزشکی زیبایی خود بهره مند شوند.

چهار عامل به چنین موفقیتی کمک می کند: تجربه، دانش، بهترین مواد دندانپزشکی استفاده شده و یک تکنسین آزمایشگاهی درجه یک.

افراد مشهور، خوانندگان، بازیگران، مجریان تلویزیون و ... برای به دست آوردن زیبایی دندان های خود به دکتر ترابیان مراجعه و اعتماد می کنند. باتوجه به اینکه دندان ها مهمترین و حساس ترین بخش هر لبخند است، بنابراین انتخاب بهترین متخصص و دندانپزشک، مهم و حیاتی است.

دکتر ساسان ترابیان

روکش پرسلن چیست؟

روکش ها ورقه های چینی بسیار نازکی (به ضخامت 0.3 میلی متر) هستند که از طریق چسب های مخصوص دندان تنها به قسمت جلویی دندان های شما محکم متصل می شوند. روکش ها می توانند تا حد زیادی لبخند را تغییر داده و زیباتر کنند.

روکش های لمینت پرسلن بسیار زیبا هستند و می توانند هرگونه نقص دندان طبیعی شما مانند فاصله، لکه، تراشه و حتی دندان های کج یا چرخیده را پنهان کنند. آنها به حداقل مقدار دندان نیاز دارند (تقریباً 0.3 تا 0.8 میلی متر) و بنابراین یک ترمیم محافظه کارتر از تاج ها هستند. روکش های پرسلن به ما اجازه می دهند موقعیت، شکل، اندازه و رنگ دندان های شما را تغییر دهیم. آنها واقعا یک ابزار قابل توجه برای بازگرداندن لبخند شما هستند.

بنابراین روکش ها اغلب "ارتودنسی فوری" نامیده می شوند. این امر به دندانپزشک زیبایی این امکان را می دهد تا دندان های شما را به جای اینکه دو سال منتظر بمانید و با بریس های معمولی اصلاح بشود، ظرف دو هفته صاف و یکدست کند! روکش پرسلن انقلابی در دندانپزشکی مدرن است!

لومینرها

"توجه و اهمیت به دندان ها" یکی از مهمترین موارد در زندگی هر شخص است. دکتر ترابیان استفاده از Lumineers را مدتها پیش شروع کرد، مدتها قبل از اینکه تلاش های بازاریابی آنها را بسیار محبوب کند. این روکش ها از یک ماده چینی مخصوص ساخته شده اند که به دندانپزشک زیبایی اجازه می دهد این روکش ها را با آمادگی کمی یا بدون آماده سازی بر روی دندان ها قرار دهد. دندان ها در بیشتر موارد عملاً دست نخورده و بدون تراش باقی می ماند.

همچنین نیازی به استفاده از بی حسی موضعی نیست. زمان آزمایشگاهی مورد نیاز برای ساخت روکش لمینت پرسلن تقریباً دو هفته یا کمتر است. به طور معمول نیازی به انجام هر نوع ترمیم موقت نیست زیرا دندانها دست نخورده باقی می مانند یا در برخی موارد تنها با حداقل آماده سازی انجام می شوند.

روکش های بدون آماده سازی بسیار محبوب هستند اما فقط در موارد خاص، در حالتی که شرایط موجود اجازه چنین درمانی را می دهد، می تواند انجام شود. انبوهی از دانش، هنر، صنعت دست و خلاقیت در خلق چنین لبخندهای زیبایی نقش دارند.

درمان دندان آسیب دیده با ایمپلنت بهتر است یا لمینت

چه نوع لمینت و روکش هایی موجود است؟

 روکش های بدون آماده سازی، همچنین با نام Lumineers  شناخته می شوند. دندانها اصلاً بریده نمی شوند و روکش ها روی دندانهای موجود شما قرار می گیرند. روکش های "بدون آماده سازی" (بدون برش) مانندLumineers  برای همه مناسب نیستند. فقط یک متخصص در روکش دندان می تواند محدودیت ها و نشانه هایی را برای تضمین زیباترین نتیجه تضمین کند.

به طور کلی، دندانهایی که در ابتدا بیش از حد بزرگ و بیرون زده اند، به دلیل این واقعیت که دندانها "بیش از حد" در زمان لبخند ظاهر می شوند، کاندید مناسبی برای روکش آماده نیستند. دندانهای کوچکتر و به ویژه دندانهای شیب دار گزینه های بسیار بهتری هستند. لطفاً برای دریافت مشاوره در مورد وضعیت دندان های خود، با ما تماس بگیرید.

قانون نسبت طلایی

قانون "نسبت طلایی" برای طول مناسب دندانهای جلو استفاده می شود. این امر اغلب منجر به ایجاد دندان های نامتناسب می شود زیرا بسیاری از دندانپزشکان این قانون را دقیقاً اعمال نمی کنند. این قانون نباید برای همه موارد یکسان اعمال شود. دندانپزشک باید هر مورد را به صورت جداگانه ارزیابی کند و مطمئن شود وقتی از دور به لبخند نگاه می شود، لبخند کاملا عالی به نظر می رسد.

هنگام ایجاد یک لبخند زیبا ایجاد تناسب و هماهنگی با دندان های پیشین بسیار مهم است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این قانون نباید بیش از حد اعمال شود زیرا اغلب منجر به لبخندی بسیار مصنوعی و غیر طبیعی می شود.

دکتر ساسان ترابیان در انجام انواع لمینت و روکش دندان مجرب هستند. هنگامی که تصمیم خود را در مورد تکنیکی که می خواهید استفاده کنید، گرفتید. می توانیم بهترین گزینه های موجود را در اختیار شما قرار دهیم. شعار ما این است که: هیچ کس نباید روکش را از دندان طبیعی تشخیص دهد.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود