زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

امبدینگ چیست؟ بررسی 3 کاربرد فوق العاده امبدینگ که نمیدانستید!!

امبدینگ چیست؟ بررسی 3 کاربرد فوق العاده امبدینگ که نمیدانستید!!

امبدینگ چیست؟ بررسی 3 کاربرد فوق العاده امبدینگ که نمیدانستید!!

در دنیای امروز جمعیت زیادی فارغ از سن و جنسیت به دنبال لاغری و تناسب اندام هستند. روش‌هایی که با این هدف به افراد معرفی می‌شود، تا حد زیادی دارای عوارض هستند. در این مقاله به شما یکی از کم خطرترین و بهترین روش‌های لاغری یعنی امبدینگ را معرفی خواهیم کرد. کاربردهای مختلف امبدینگ و همچنین بهترین متخصص برای انجام آن را نیز با مطالعه این مقاله بشناسید.

امبدینگ چیست؟

در پاسخ به این سوال امبدینگ چیست؟ باید گفت امبدینگ روشی از طب سوزنی است که برای اولین بار حدودا سه دهه پیش توسط پزشکان فرانسوی مورد استفاده قرار گرفت. در این روش متخصصان با هدف تحریک نقاط حساس در طب سوزنی، نخ‌های قابل جذب به نام کات گوت را با استفاده از سوزن به بدن فرد بیمار وارد می‌کنند. طی این فرایند نقاط طب سوزنی تا زمان جذب نخ، به صورت مداوم تحریک می‌شوند و اثرات لازمه به مرور زمان قابل مشاهده خواهد بود.

به احتمال زیاد دومین سوالی که ذهن شما را درگیر می‌کند میزان خطر و عوارض امبدینگ است. استفاده از سوزن در این روش ممکن است باعث شود شما آن را روشی دردناک تلقی کنید. اما در واقع اینطور نیست. قطر سوزن‌های مورد استفاده در امبدینگ تا حد زیادی از سرنگ‌ها نازک تر هستند. در نتیجه شما با تحمل کمترین میزان درد بیشترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. درباره عوارض امبدینگ نیز در صورتی که این کار به یک متخصص حرفه‌ای بسپارید، لازم نیست نگرانی درباره عوارض آن داشته باشید.

دکتر سید جعفر محقق به عنوان برترین پزشک طب سوزنی در تهران، بهترین انتخاب برای انجام امبدینگ است. ایشان موسس مرکز طب سوزنی سوزنیران و مدرس امبدینگ در انجمن طب سوزنی ایران هستند. شما برای انجام امبدینگ با هر هدفی، می‌توانید با اطمینان خاطر به مرکز طب سوزنی سوزنیران مراجعه کنید.

در ادامه کاربردهای مختلف امبدینگ را برای شما توضیح داده‌ایم.

کاربردهای مختلف امبدینگ

از جمله کاربردهای مختلف درمانی و زیبایی طب سوزنی و امبدینگ که شما می‌توانید در مرکز سوزنیران از آن بهره‌مند شوید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرم دهی سینه با امبدینگ

اگر از فرم سینه‌های خود ناراضی هستید، می‌توانید با استفاده از روش کات گوت در مرکز طب سوزنی سوزنیران طی چندین جلسه و تحت نظر دکتر محقق، به فرم دلخواه خود دست یابید، آن هم با کمترین و عوارض و نازل‌ترین قیمت‌ها! فرم دهی سینه با کاشت نخ یک روش نوین در این زمینه است.

جوانسازی و لیفت صورت با امبدینگ

شما می‌توانید با کاشت نخ و یا همان امبدینگ بدون هیچ عمل جراحی به طور معجزه آسایی جوان‌تر دیده شوید. اگر دوست دارید بدون تجربه تیغ جراحی، افتادگی‌ها در چین و چروک پوست خود را رفع کنید، به شما امبدینگ را توصیه می‌کنیم. چین و چروک صورت خود را به دکتر محقق بسپارید و در کمترین زمان ممکن جوانی و شادابی پوست را تجربه کنید.

جوانسازی و لیفت صورت با امبدینگ

درمان سیاتیک و کمردرد با امبدینگ

با انجام امبدینگ بر خلاف طب سوزنی، تعداد جلسات مراجعه بیمار تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. امبدینگ با تحریک دائم نقاط خاصی از بدن به کمر دردهای شما پایان می‌دهد. کافیست بهترین متخصص و بهترین مرکز درمانی طب سوزنی را بشناسید و برای مراجعه و درمان اقدام کنید. توصیه ما به شما مراجعه به دکتر سید جعفر محقق با سابقه 10 ساله در این زمینه است.

مقایسه امبدینگ و طب سوزنی

به صورت کلی جمع بسیاری از متخصصان این زمینه به معتقدند طب سوزنی روش موثرتری نسبت به امبدینگ است. چراکه اثرگذاری آن بر روی نقاط حساس بدن بیشتر است و همچنین معمولاً به دنبال یافتن علت بیماری و درمان آن است. توصیه ما نیز به شما این است که تنها اگر با محدودیت زمانی مواجه هستید، امبدینگ را برای لاغری انتخاب کنید.

عوارض امبدینگ

از جمله عوارض کوتاه مدت این شاخه نو در طب سوزنی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درد خفیف و خونریزی قطره‌ای در حین انجام؛
  • کبودی موقت و گذرا؛
  • احساس گرما و گرگرفتگی موقت پس از انجام امبدینگ.

 با این وجود، شما می‌توانید با یک انتخاب هوشمندانه این عوارض را دفع و یا به حداقل برسانید. انتخاب یک مرکز عالی برای انجام امبدینگ و طب سوزنی مثل مرکز سوزنیران به شما کمک می‌کند بدون ترس از درد و خونریزی برای این کار اقدام کنید.

علاوه بر این مراجعه به یک پزشک حاذق در این زمینه شرط دیگری برای اثربخشی آن است. ما دکتر سید جعفر محقق را به عنوان یکی از برترین متخصصان طب سوزنی در سطح کشور به شما معرفی می‌کنیم.

در صورتی که مایل به انجام امبدینگ و یا طب سوزنی هستید، می‌توانید برای تماس با مرکز سوزنیران، از طریق چت واتسپ یا صفحه درباره ما موجود در سایت سوزنیران اقدام کنید. از این طریق می‌توانید از مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

قیمت و هزینه امبدینگ

در مرکز تخصصی طب سوزنی سوزنیزان شما می‌توانید امبدینگ را با حداقل قیمت و بیشترین کیفیت نخ تجربه کنید. از جمله عواملی که در افزایش و کاهش هزینه امبدینگ موثرند، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • نوع نخ استفاده شده؛
  • موضعی که برای درمان انتخاب می‌شود؛
  • شدت بیماری در فرد.

در مرکز درمانی دکتر سید جعفر محقق نگرانی از جهت ضعف در کیفیت نخ‌ها و همچنین خدماتی که ارائه می‌شود نخواهید داشت. سابقه 10 ساله دکتر محقق هر فردی را برای انتخاب مرکز ایشان برای درمان بیماری‌ها مطمئن می‌کند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با دکتر محقق و سابقه ایشان به صفحه درباره ما در سایت irsoozan.ir مراجعه کنید.

کلینیک تخصصی امبدینگ و طب سوزنی سوزنیران

اگر تصمیم دارید برای رفع بیماری‌های خود و همچنین جوانسازی و لیفتینگ پوست خود از خدمات امبدینگ دکتر محقق بهره‌مند شوید کافیست برای مراجعه آدرس مرکز سوزنیران را از طریق سایت دریافت کنید.

در این مقاله تلاش کردیم پاسخ سوال امبدینگ چیست را برای شما روشن کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و در انتخاب بهترین مرکز برای انجام امبدینگ به شما کمک کرده باشد.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود