زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

معرفی بهترین قهوه جهان به همراه لیست بهترین برند های قهوه دنیا 2022

معرفی بهترین قهوه جهان به همراه لیست بهترین برند های قهوه دنیا 2022

معرفی بهترین قهوه جهان به همراه لیست بهترین برند های قهوه دنیا 2022

انتخاب بهترین قهوه جهان در بین تمامی برندهای معروف دنیا، کار ساده ای نبوده و افراد مختلف بر اساس ذائقه خود نظرات متفاوتی در این باره دارند. قهوه و چای دو نوشیدنی گرم مطرح و جهانی هستند که چای بیشتر توسط ما شرقی‌ها و قهوه توسط غرب نشین‌نان کره زمین مورد مصرف قرار می‌گیرد. به همین دلیل می‌توان گفت بهترین قهوه جهان نیز متعلق به کشورهای غربی و آفریقایی است.

بهترین برندهای قهوه دنیا

همانطور که مستحضر هستید؛ قهوه یک نوشیدنی پرطرفدار در دنیاست که در مناطق مختلف جهان مورد کشت قرار می‌گیرد. همین عامل سبب شده است که انواع قهوه بر اساس موقعیت جغرافیای محل تولید، دارای طعم و مزه‌ متفاوتی باشد.

به طور کلی امروزه به دلیل وجود انواع و اقسام قهوه با دستورالعمل تهیه و مصرف خاص و تنوع سلیقه افراد در انتخاب، موجب شده برندهای مختلفی از قهوه در فروشگاه‌های بزرگ دنیا به مردم عرضه گردد. در ادامه مطلب ما برخی از بهترین برندهای قهوه دنیا که بیشترین طرفداران را در دنیا دارند به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

  • استارباکس

استارباکس یک برند آمریکایی و مطرح جهانی است که نوشیدنی قهوه را به صورت آماده به طرفداران آن عرضه می‌کند. در حال حاضر این برند معروف بیش از ۵۰ هزار فروشگاه در سراسر جهان و کشورهای مختلف دارد. به جرات می توان گفت که برند استارباکس یکی از بهترین برندهای قهوه در جهان است.

  • دانکین دونات

دانکین دونات دومین برند محبوب دنیا پس از استارباکس است که در فروشگاه های زنجیره ای این برند، نوشیدنی قهوه به همراه دونات به مشتریان عرضه می شود.

  • مک کافه

برند مک کافه توسط مک دونالد در سال ۱۹۹۳ در کشورهای استرالیا و نیوزیلند راه‌اندازی شد و به ترتیب در سراسر دنیا شعبه‌های آن گسترش یافت. یکی از مهمترین دلایل موفقیت این برند در دنیا، حضور کافی شاپ کافه مک، در کنار مراکز فروش مک دونالد است. این برند یکی از برندهای آینده دار قهوه در دنیاست که به سرعت در حال گسترش می‌باشد.

  • قهوه کاستا

برند قهوه کاستا یکی از رقبای اصلی قهوه استارباکس بوده و یک برند محبوب انگلیسی می‌باشد. این برند نیز همچون رقیب آمریکایی خود یک فروشگاه زنجیره‌ای قهوه بوده و در حال حاضر در ۳۱ کشور دنیا دارای شعبه است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاستا این نوشیدنی گرم و انرژی زا را به صورت آماده به مشتریانش در سراسر دنیا ارائه می‌دهد.

این برند معروف قهوه به دلیل حفظ کیفیت و تبلیغات موثر توانسته جایگاه خوبی برای خود در بازارهای جهانی کسب کند.

بهترین قهوه دنیا چیست؟

بهترین قهوه دنیا چیست؟ - بهترین قهوه جهان

همانطور که گفتیم انتخاب بهترین قهوه دنیا از بین برندهای بی‌شمار این نوشیدنی چندان راحت نیست. اما از آنجایی که بسیاری از مردم دنیا اغلب به فکر انتخاب بهترین‌ها در همه زمینه‌ها هستند، ما سعی بر آن داریم که در این قسمت از مقاله خود به این موضوع بپردازیم و بهترین قهوه حال حاضر دنیا را خدمت شما عزیزان معرفی نمایم.

مهمترین ملاک برای تعیین بهترین قهوه جهان سلیقه و ذائقه است. در واقع معرفی بهترین قهوه دنیا یک امر کاملا شخصی بوده و افراد مختلف پس از تجربه نوشیدن یک قهوه برند، خوب یا بد بودن طعم آن را برای خود تعیین می‌کنند. اما برای معرفی بهترین قهوه در دنیا در یک دید کلی‌تر باید به آمار نظریات و دیدگاه متخصصان این حوزه توسل نمود. به هر حال شناختن بهترین قهوه در دنیا در میان این همه تنوع نیاز به بررسی و دقت بیشتری دارد و باید تمام فاکتورهای موجود در نظر گرفته شود تا پاسخی کاملا تخصصی و نزدیک به واقعیت یافت گردد.

بهترین کشور پرورش دهنده قهوه

امروزه به دلیل تقاضای بالای مردم دنیا برای خرید و مصرف قهوه، کشورهای زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که در زمینه تولید دانه قهوه با طعم و کیفیت مختلف فعالیت دارند.

به همین دلیل، تعیین بهترین کشورهای تولید کننده قهوه در دنیا واقعا سخت بوده و فقط در حیطه تخصص کارشناسان این حوزه می‌باشد.

عنوان بهترین، کشور پرورش دهنده قهوه در دنیا در حال حاضر متعلق به کشور پاناما است. زیرا این کشور حدود ۲۹ گونه قهوه با طعم های مختلف و سطح کیفی عالی تولید، و به بازارهای بزرگ جهانی عرضه می کند. طبق آمار و ارقام موجود اکثریت قهوه‌هایی که در این کشور تولید می‌شوند در گیشا مصرف می‌شوند. این امر یک سند معتبر برای اثبات ادعای ما بوده و بر صحت برتر بودن کشور پاناما نسبت به سایر تولید کنندگان قهوه در دنیا مهر تایید می‌زند.

بهترین قهوه جهان از نظر مزه و طعم

بهترین قهوه جهان از نظر مزه و طعم

بهترین قهوه جهان از نظر طعم و مزه، به دلیل متفاوت بودن ترجیحات شخصی و ذائقه کشورهای مختلف، متفاوت بوده و یک قانون کلی برای این منظور وجود ندارد. به همین دلیل نمی‌توان بهترین قهوه جهان از نظر طعم و مزه را به طور قطعی به نوع خاصی از انواع قهوه اختصاص داد.

بنابراین انتخاب بهترین قهوه جهان از نظر طعم و مزه، یک موضوع کاملا شخصی و فردی است که فاکتورهای متعددی نظیر ژنتیک، پرورش، گیرنده‌های طعم، تجربیات زندگی و سطح خلفی و استرس در تعیین آن نقش دارند. باید متذکر شویم که صرفا توجه به برند، شما را از چشیدن طعم واقعی قهوه محروم خواهد نمود.

برخی از خوشمزه‌ترین قهوه‌های معروف دنیا شامل گزینه های زیر است.

  • قهوه گیشا

قهوه گیشا همیشه نسبت سایر قهوه‌های معروف دنیا یک سر و گردن بالاتر بوده و از نظر طعم و مزه نیز در رتبه اول قرار دارد. به همین دلیل در بررسی‌های صورت گرفته امتیازات بیشتری را کسب کرده است، به نحوی که امتیازات این نوع قهوه اغلب از ۹۶ به بالا می باشد.

  • قهوه پی بری تانزانیا

قهوه پری تانزانیا یکی از قهوه‌های خوشمزه دنیا است که تقریبا تمامی کسانی که در نقاط مختلف دنیا طعم آن را چشیده‌اند، این واقعیت را تأیید نموده‌اند.

این نوع قهوه در کوه‌های مروو کلیماجارو کشت می‌شود و یک نوع قهوه روشن عربیکا دارای اسیدیته بسیار خوشمزه بوده و طعمی شبیه طعم توت سیاه شیرین و شکلات نرم شده دارد.

  • قهوه کناهاوایی

این نوع قهوه یکی از معروف‌ترین قهوه‌های موجود در جزیره بزرگ کنا است. قهوه کنا از قهوه‌های مطرح هاوایی است و حدود ۹۵ درصد از قهوه‌های عرضه شده به بازار این منطقه را شامل می‌شود. این نوع قهوه دارای طعمی خالص و شفاف بوده و عطری بسیار خاص با طعمی دلچسب دارد.

نتیجه‌گیری

بهترین قهوه جهان از دید افراد گوناگون متفاوت بوده و هر فردی با توجه به معیارهای مختلف، یکی از انواع قهوه را به عنوان بهترین انتخاب می نماید. اما با توجه به نظریات موجود و نتایج کسب شده در مسابقات جهانی قهوه می توان گفت که قهوه گیشا بهترین و معرف ترین نوع قهوه چه از نظر طعم و مزه و چه از نظر مشخصات و ویژگی‌های ظاهری است.

خرید قهوه از فروشگاه اینترنتی قهوه سیراف

 اگر تصمیم به خرید این نوشیدنی جذاب دارید، توصیه می‌کنیم که حتماً از فروشگاه‌های معتبر و مجاز استفاده کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه اینترنتی قهوه سیراف بهره ببرید چرا که در این فروشگاه بهترین کیفیت قهوه ارائه می‌شود.

ضمناً گفتنی است که این فروشگاه در سال 1393 راه‌اندازی شده است و تا به حال توانسته است رضایت اکثریت مشتریان را بدست آورد. حال برای اینکه بتوانید از خدمات فروشگاه اینترنتی قهوه سیراف بهره‌مند شوید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در وب‌سایت www.sirafcoffee.ir با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود