زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

با سامانه نوبت دهی اینترنتی بدون مراجعه حضوری نوبت دکتر بگیرید

با سامانه نوبت دهی اینترنتی بدون مراجعه حضوری نوبت دکتر بگیرید

با سامانه نوبت دهی اینترنتی بدون مراجعه حضوری نوبت دکتر بگیرید

امروزه نوبت گرفتن از پزشک معالج به سادگی یک کلیک است. می توان با یک اپلیکیشن یا سایت به تعداد زیادی پزشک در زمینه مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرد و نوبت گرفت. سایت دکتردکتر به آدرس drdr.ir یک سامانه جامع برای نوبت دهی پزشکان است. در این سامانه می توان به تمام پزشکان متخصص در رشته های متعدد دسترسی داشت و در کمترین زمان نوبت خود را جهت مراجعه ثبت کرد. در این مقاله به معرفی سامانه دکتردکتر می پردازیم.

سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان

پزشکان متخصص در سایت دکتردکتر

سایت دکتردکتر یک سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان است. بیماران با مراجعه به این سامانه می توانند بصورت غیر حضوری نوبت اخذ کنند. برای آن که بدانید این سامانه اطلاعات و نوبت دهی چه پزشکان متخصصی را پشتیبانی می کند در زیر، لیست تخصص های پشتیبانی شده توسط سایت دکتردکتر را قرار داده ایم.

  • متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)
  • متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)
  • متخصص داخلی
  • متخصص پوست، مو و زیبایی
  • نوبت دهی متخصص ریه
  • متخصص گوارش و کبد
  • متخصص گوش، حلق و بینی (اتولوژی و نورواتولوژی)
  • متخصص کلیه (نفرولوژی)
  • متخصص بیهوشی (بیهوشی قلب و مراقبت های ویژه)
  • متخصص عفونی و گرمسیری
  • متخصص جراحی لثه
  • متخصص قلب و عروق
  • متخصص غدد داخلی و متابولیسم
  • متخصص زنان و زایمان و نازایی
  • متخصص کودکان

بطور مثال برای نوبت دهی دکتر کودکان در تهران یا نوبت دهی متخصص ریه میتوانید براحتی ابتدا استان خود را یعنی تهران را انتخاب و تخصص کودکان را همراه با استان انتخاب کرده و از بین صد ها متخصص کودک نوبت خود را دریافت کنید.

ثبت نوبت بدون مراجعه حضوری در دکتردکتر

همانطور که می دانید در گذشته برای گرفتن نوبت از پزشک معالج و بخصوص متخصص باید از دوستان و آشنایان آدرس یا شماره تماس آن را به دست می آوردیم و تنها بصورت حضوری و تلفنی دریافت نوبت از پزشک مقدور بود. امروزه اینترنت به ما این امکان را داده است تا بتوانیم پزشک معالج خود را از میان چندین پزشک متخصص پیدا کنیم. همچنین نظرات سایر مراجعه کنندگان را در مورد پزشک بدانیم و به صورت اینترنتی نوبت ثبت کنیم.

در سایت و وب اپلیکیشن دکتردکتر شما به راحتی می توانید بدون مراجعه حضوری از میان 11000 پزشک، کلینیک و مراکز درمانی منتخب کشور نوبت بگیرید. برای این کار به آدرس سایت دکتردکتر رفته و پس از وارد کردن شماره تماس خود در سایت عضو شوید. شهر مورد نظر خود را انتخاب نمایید، سپس از بخش تخصص ها یا  در قسمت جستجو سایت متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید. فهرستی از متخصصین ، کلینک ها و مراکز درمانی به شما نمایش داده می شود که می توانید با کلیک بر روی آن اطلاعاتی همچون شماره تماس، آدرس محل مطب، نظر و امتیاز کاربران را دریافت کنید یا نوبت اینترنتی بگیرید.

ویژگی های سامانه نوبت دهی اینترنتی دکتردکتر

سایت های زیادی در زمینه نوبت دهی فعالیت می کنند اما سامانه ویژگی های منحصربه فردی دارد که باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است. این سامانه در تلاش است تا بهترین متخصصین را به شما معرفی کند و انتخاب مجرب ترین کادر درمان را برایتان راحت نماید. برخی از ویژگی های این سامانه را در زیر معرفی می کنیم:

پشتیبانی از اطلاعات پزشکان متخصص و مراکز درمانی

در این سامانه اطلاعات پزشکان و مراکز درمانی بصورت کاملا راحت در دسترس است. همچنین نظرات کاربران و امتیازاتی که به پزشکان داده شده است می تواند شما را نسبت به پزشک مورد نظرتان آشنا تر کند.

پشتیبانی از اطلاعات پزشکان براساس تخصص

اگر پزشکی را نمی شناسید یا نمی دانید به کدام پزشک مراجعه کنید، در بخش تخصص ها بر اساس نیاز خود می توانید پزشک متخصص تان را بیابید.

پشتیبانی از خدمات پزشکی در محل

خدمات پزشکی در محل یکی از مهم ترین خدماتی است که سامانه دکتردکتر ارائه می دهد زیرا در بعضی مواقع امکان حمل بیمار تا بیمارستان یا مطب پزشک وجود ندارد.

پشتیبانی از خدمات تماس تلفنی و متنی با پزشکان

صحبت کردن با پزشک از طریق تماس تلفنی یا بصورت متنی (سرویس پرسش و پاسخ پزشکی دکتردکتر) امکانی است که می تواند به بیماران برای دریافت نظر پزشک شان کمک کند.

پشتیبانی از خدمات دامپزشکی

دسترسی به خدمات دامپزشکی یکی دیگر از خدمات بسیار مهم سایت دکتردکتر در جهت دسترسی سریع به دامپزشک است.

مجله سلامت دکتردکتر

در کنار سامانه نوبت دهی دکتردکتر، مجله سلامت این سایت به شما امکان دسترسی به هزاران مقاله به روز و مرتبط با پزشکی و سلامت را می دهد. این مقالات در حیطه بیماری ها، روش های پیشگیری، روش های نوین درمان و سلامت است. در قسمت نظر کاربران این مجله نیز، هر سوالی در زمینه سلامت و پزشکی داشته باشید می توانید جواب خود را از یک پزشک متخصص و مرتبط با سوال تان دریافت کنید.

وب اپلیکیشن سایت دکتردکتر

سایت دکتردکتر نه تنها به صورت صفحه اینترنتی در دسترس است بلکه می توان تمامی امکانات آن را در قالب وب اپلیکیشن دریافت کرد.

صفحه اصلی این وب اپلیکیشن شامل موارد زیر است:

  • کادر جستجو

در این کادر شما می توانید اسم پزشک معالج یا زمینه بیماری خود را وارد کرده و پزشک مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین در این کادر براساس موقعیت مکانی می توانید پزشک تان در استان مورد نظر را نیز انتخاب نمایید.

  • منوی دسترسی سریع

این منو در زیر کادر جستجو قرار دارد و شما می توانید به پزشکان و مراکز درمانی، خدمات پزشکی در محل، تخصص ها، تماس تلفنی با پزشکان، مشاوره متنی با پزشکان و خدمات دامپزشکی دسترسی سریع داشته باشی

  • بخش پروفایل

بخش پروفایل در پایین و وسط صفحه طراحی شده است تا بتوانید براحتی به نوبت های خود، اطلاعات کاربری تان و پرسش هایی که در نرم افزار انجام داده اید، دسترسی داشته باشید.

ثبت نوبت در وب اپلیکیشن دکتردکتر هم مانند خود سایت است. با جستجو در بخش تخصص ها یا کادر جستجو می توانید پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس با انتخاب مشاهده اطلاعات، در بخش نوبت دهی ثبت نوبت کنید.

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود