زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

دانلود سونیک 2022 با بالاتری کیفیت و دوبله اختصاصی

دانلود سونیک 2022 با بالاتری کیفیت و دوبله اختصاصی

دانلود سونیک 2022 با بالاتری کیفیت و دوبله اختصاصی

سونیک 2022 و یا هر فیلم دیگری می تواند یکی از جذابیت های انیمیشنی باشد که این روزها افراد زیادی را به سمت خودش جلب کرده است. پس از موفقیت های انیمیشن سونیک 1، شرکت سازنده این فیلم-کارتون به این فکر افتاد که سونیک 2 را نیز بسازد. ساخت سونیک 2 نیز به دلیل کیفیت بالا و داستان جذابی که داشت، با موفقیت روبرو شد و توانست فروش خوبی را داشته باشد.

دانلود سونیک 2022 با بالاتری کیفیت و دوبله اختصاصی

در این مقاله سعی کرده ایم تا در مورد دو انیمیشن جدیدی که این روزها بازار فیلم و سریال را احاطه کرده اند، صحبت کنیم. این دو مورد شامل انیمیشن بچه های بد و انیمیشن سونیک 2 می شود. مسلما زمانی که بدانید انیمیشن مورد نظر شما چه داستانی دارد و برای چه گروه های سنی می تواند مناسب باشد، قطعا بهتر می توانید در مورد تماشا یا عدم تماشای آن تصمیم گیری کنید.

انیمیشن سونیک 2

ابتدا به بررسی مختصر و جزئی فیلم سونیک 2 می پردازیم. این انیمیشن یکی از بهترین مواردی است که می توانید این روزها به تماشای آن بپردازید. سونیک 2 در واقع ماجرای همان خارپشت دوست داشتنی است که در سونیک 1 نیز بود. در این قسمت دکتر رباتیک بدجنس قصه به همراه دستیار او در تلاش است تا زمردی که به زمین آمده است را در دست بگیرد و مسلما برنامه های خوبی نیز ندارد. سونیک قصه از این ماجرا خبردار می شود و سعی می کند تا با کمک مردی که می شناسد، از این اتفاق جلوگیری کند. اتفاقاتی که در این بین رخ می دهند و ماجراهایی که پدیدار می شود، محور اصلی قصه را می سازد.

انیمیشن سونیک 2 را می توانید با کیفیت اچ دی و همچنین با دوبله بسیار جذاب و شیرین در سایت فیلیمو تماشا کنید. در صورتی که دوست دارید تا این فیلم را با زیرنویس ببینید نیز می توانید زیرنویس فارسی و انگلیسی را برای آن فعال کرده و به سادگی از این طریق، زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید.

کارتون بچه های بد

انیمیشن بچه های بد مورد بعدی است که قصد معرفی کردن آن را داریم. اولین نکته مهم در خصوص این انیمیشن آن است که کودکان زیر 12 سال نباید به تماشای آن بپردازند، زیرا نکات و موضوعات مطرح شده در طول این کارتون برای سن کودکان مناسب نیست. مورد بعدی در خصوص زمان این کارتون است که حدود یک ساعت و نیم می باشد. یک ساعت و نیم می تواند بهترین زمان ممکن برای یک انیمیشن باشد که نه شما را خسته کند و نه آنقدر کوتاه باشد که پس از دیدن آن کلافه شوید و از دیدن آن لذت نبرده باشید.

کارتون بچه های بد

اما ماجرای بچه های بد چیست؟ بچه های بد در حقیقت ماجرای چند حیوان که شامل عنکبوت، گرگ، مر، ماهی پیرانا و... می شود را روایت می کند. در این ماجرا این چند شخصیت اصلی تمام عمر خود را مشغول تبهکاری، دزدی و کلاهبرداری بوده اند. اما حالا کار به جایی رسیده است که دیگر امکان این کار وجود ندارد و این افراد یا باید به زندان بروند و یا راه حل دوم که سخت تر نیز می باشد را انتخاب کنند. از آنجایی که هیچکس زندان را دوست ندارد، شخصیت های قصه ما نیز راه حل دوم را انتخاب می کنند. این راه حل چیزی نیست جز تظاهر کردن به کنار گذاشتن خلاف و کلاهبرداری.

آن ها در بیشتر داستان در تلاش هستند که به شهردار و دیگر شهروندان شهر ثابت کنند که خلاف و کلاهبرداری را کنار گذاشته و حالا دیگر جز شهروندان خوب به حساب می آیند. ماجراهای بیشتری که در این بین پیش می آید و همچنین موضوعاتی که این افراد را درگیر می کند، محور اصلی قصه را می سازند.

اگر به دنبال با کیفیت ترین نسخه این انیمیشن هستید، می توانید به سادگی و به راحتی با اکانت فیلیمو، آن را دانلود کرده و یا حتی به صورت آنلاین تماشا کنید. وجود دوبله فارسی، زیرنویس فارسی و انگلیسی و همچنین کیفیت تصویر اچ دی از جمله مهم ترین مواردی است که سبب می شود دانلود این انیمیشن از این سایت گزینه خوبی به حساب بیاید.

جمع بندی

مواردی که در خصوص دو انیمیشن بچه های بد و همچنین سونیک 2 مطرح شد، می تواند به شما کمک کند تا بتوانید در هنگام انتخاب انیمیشن بهتر تصمیم گیری کنید و چیزی که متناسب با شرایط شما و یا کودک شما است را انتخاب نمایید. در وبسایت رسمی فیلیمو علاوه بر آن که انیمیشن ها و فیلم  و سریال های جدید را می توانید پیدا کنید، می توانید کارتون ها و فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی قدیمی را نیز پیدا کنید که چندین سال از تولید آن ها گذشته است.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود