زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

ریموتی کردن درب اتاق به کمک قفل مقابل برقی و رسیور قفل برقی

ریموتی کردن درب اتاق به کمک قفل مقابل برقی و رسیور قفل برقی

ریموتی کردن درب اتاق به کمک قفل مقابل برقی و رسیور قفل برقی

تنها راه برقی کردن درب اتاق استفاده از قفل مقابل برقی و راه اندازی آن به کمک رسیور قفل برقی می باشد. در این گزارش سعی داریم به ساده ترین حالت، نکات مربوط به ریموت دار کردن درب آپارتمان را بیان کنیم.

اکثر قفل برقی موجود در بازار مربوط به درب فلزی حیاط می باشد. به همین دلیل کمتر کسی با مقابل برقی آشنا می باشد. این وسیله یکی از ساده ترین و بهترین وسایل مربوط به کنترلی کردن درب ضد سرقت و چوبی است.

مقابل برقی

مغزی مقابل برقی چیست؟

مقابل برقی در صنوف مختلف با نام های متفاوتی شناخته می شود. مثلا در بین افرادی که در زمینه تولید و فروش درب ضد سرقت فعالیت دارند به عنوان قفل لادری شناخته می شود. یا کسانی که از این محصول برای برقی کردن درب طلا فروشی استفاده می کنند واژه ی قفل طلا فروشی را برای این محصول به کار می برند. خیلی از کاربران هم متناسب با نیاز خود از ابن محصول یاد می کنند.

مثلا اگر در گوگل به دنبال این وسیله باشید خواهید دید که عباراتی نظیر قفل برقی درب چوبی و یا قفل برقی درب ضد سرقت به شما نمایش داده می شود. حتی مدیرانی که از این محصول برای درب اتاق خود استفاده می کنند این قفل را به نام قفل ریموت دار اتاق مدیر می شناسند. اگر از این محصول برای اتاق منشی استفاده شود به آن قفل منشی گفته می شود.

قفل مقابل برقی چگونه کار می کند؟

اگر دقت کرده باشید روی چارچوب تمام درب های ضد سرقت، چوبی و آلومینیومی حفره ای وجود دارد که پس از بسته شدن درب، زبانه آن داخل این حفره قرار می گیرد و درگیر می ماند تا اگر کسی به درب فشاری وارد کند باز نشود.

مغزی مقابل برقی در همین نقطه نصب می شود. برای نصب آن ابتدا باید حفره ی چارچوب را برش دهید تا بتوانید به راحتی سیم پیچ قفل لادری را داخل آن جایگذاری نمایید. سپس باید سراغ لبه متحرک قفل برقی بروید. با دست این لبه را باز و بسته نمایید تا فضای مورد نیاز برای درست عمل کردن قفل برقی مشخص شود. پس از علامت زدن این قسمت از چارچوب، دوباره شروع به برش کنید تا بهترین حالت برای نصب قفل برقی درب ضد سرقت به وجود آید.

پس از انجام این کار نوبت به سیم بندی قفل برقی درب چوبی می رسد. بوبین این محصول با 12 ولت متناوب یا ثابت کار می کند و زمانیکه به آن ولتاژ لازم را اعمال کنید حدود 1 آمپر جریان مصرف می کند. پس دقت کنید تا از منبع تغذیه مناسبی برای این کار استفاده نمایید.

رسیور قفل برقی

نحوه سیم بندی رسیور قفل برقی

رسیور قفل برقی یکی از بهترین وسیله ها برای راه اندازی مقابل برقی می باشد. روی این محصول ترانس 12 ولت تعبیه شده است که جریان دهی خوبی نسبت به منبع تغذیه سوئیچینگ دارد. برای راه اندازی رسیور قفل برقی باید دو رشته ورودی را به برق شهر که همان برق 220 ولت می باشد متصل نمایید. دو رشته دیگر منبع تغذیه ریموتی حاوی 12 ولت متناوب می باشد که باید آن را به سیم پیچ مقابل برقی متصل نمایید.

در واقع نصب این محصول از لحاظ برقی کار ساده ای است و هر فردی که زمینه برقی داشته باشد می تواند این کار را انجام دهد. اما اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید می توانید توسط یک برق کار ساختمان این کار را انجام دهید.

قفل ریموت دار اتاق مدیر

قفل ریموت دار اتاق مدیر

امروزه خیلی از مدیران مایل به ریموتی کردن درب اتاق خود می باشند. به همین دلیل بعضی از فروشگاه ها اقدام به آماده سازی پکیجی کرده اند که تمامی لوازم مورد نیاز برای ریموت دار کردن درب چوبی و ضد سرقت در آن استفاده شده است. در این پکیج علاوه بر قفل مقابل برقی از یک عدد تغذیه ریموتی و دو عدد ریموت پارکینگ استفاده شده است. همانطور که در ابتدای این گزارش گفته شد قفل برابری الکتریکی روی چارچوب و تغذیه ریموتی در قسمت داخلی اتاق و کنار چارچوب نصب می گردد و شخص مدیر می تواند به کمک ریموت هایی که در دست دارد از پشت میز کار خود اقدام به باز نمودن درب نماید.

امروزه شرکت های زیادی از جمله شرکت کلیتک و همچنین شرکت گلدن لاک در زمینه تولید قفل ریموت دار فعالیت دارند که جزو معتبرترین های بازار ایران به شمار می روند. وجود این شرکت ها علی رغم اشتغال زایی در داخل کشور کمک می کند تا کالای با کیفیت با کم ترین قیمت به دست مصرف کنندگان برسد.

در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش این شرکت در ارتباط باشید. یکی از ساده ترین راه های ارتباط با عوامل این مجموعه استفاده از پیام رسان واتساپ به شماره 09386838327 می باشد. امیدورایم توانسته باشیم در این گزارش به سوال های شما عزیزان پاسخ داده باشیم.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود