زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری کدام هستند؟

بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری کدام هستند؟

بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری کدام هستند؟

شما بیت‌ کوین را می‌شناسید، اما دوج کوین و شیبا اینو را چطور؟ میم کوین‌ها به طور فزاینده‌ای در فضای ارزهای دیجیتال محبوب شده‌اند. میم کوین‌ها، همان‌طور که از نامش پیداست، نوعی ارز دیجیتال الهام گرفته شده از میم‌ها هستند که ایده‌های خنده‌دار یا طنزی هستند که در یک عکس، ویدئو یا سایر اشکال رسانه ثبت می‌شوند. دوج کوین و شیبا اینو در حال حاضر محبوب‌ترین میم کوین‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال هستند.

آنها اغلب به‌عنوان شوخی ایجاد می‌شوند، اما این کوین‌ ها در نهایت می‌توانند به جریان اصلی تبدیل شوند. به‌ عنوان‌ مثال، قیمت دوج کوین در ماه مه ۲۰۲۱ قبل از تراز شدن، افزایش قابل‌توجهی داشت و طبق CoinMarketCap در حال حاضر در رتبه یازدهم ارزش بازار قرار دارد. با این‌ حال، ارزش فردی آنها هرگز خیلی بالا نیست. دوج کوین در حال حاضر حدود ۰٫۱۵ دلار برای هر سکه ارزش دارد.

به نقل از بیتمینو: شاید بتوان میم کوین ها را به سرگرمی و زنگ تفریح دنیای کریپتو کارنسی تشبیه کرد. این کوین‌ها و توکن‌ های بامزه و ارزان قیمت، تنها به یک دلیل ساخته شده‌اند: شوخی! درست به همان دلیلی که میم‌های اینترنتی ساخته شده‌اند.

بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

ظهور میم کوین‌ها در چند ماه گذشته سرمایه‌گذاران بالقوه را از صحنه دورتر کرده است. همان‌طور که همه ما می‌دانیم که بازار جهانی ارزهای دیجیتال در بخش مالی با هزاران ارز دیجیتال شکوفا شده است. سرمایه‌گذاران کریپتو به سمت ارزهای دیجیتال برتر جذب می‌شوند.

اولین مورد نه سال پیش اختراع شد و موارد جدید همچنان در حال ظهور هستند. برای کمک به شما برای آشنایی با میم کوین‌های جدید که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، در اینجا لیستی از بهترین میم کوین‌ها برای سال ۲۰۲۲ که می‌توانید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید تهیه کرده‌ایم.

  • داگلون مارس (ELON)

داگلون مارس یکی از ارزهای است که به دلیل ویروسی بودن دوج کوین وشیبا اینو هجوم سریع سرمایه‌ گذاری‌ ها را دریافت کرد و ارزش داگلون مارس مانند قیمت شیبا افزایش چشم‌گیری داشت. هر چیزی که شبیه به آن ارزهای دیجیتال باشد، توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

 یکی از برجسته‌ترین اینفلوئنسرهای رمزنگاری در جهان، ایلان ماسک از جمله کسانی بود که درباره ارزهای دیجیتال بحث می‌کرد. همان‌طور که ممکن است در خلاصه‌نویسی داگلون (ELON)مشهود باشد، او به نمادی برای جوامع کریپتو تبدیل شده است.

  • فلوکی اینو (FLOKI)

فلوکی اینو یک میم کوین با تم سگ است که خود را نه یک میم کوین بلکه یک جنبش می‌نامد. این یک ارز دیجیتال است که توسط طرفداران و اعضای انجمن شیبا اینو ایجاد شده است. نام این سکه از شیبا اینو ایلان ماسک گرفته شده است.

این انجمن به ‌افتخار فلوکی (سگ ایلان ماسک) خود را وایکینگ‌های فلوکی می‌نامد که به ‌افتخار یک شخصیت وایکینگ نام‌گذاری شده است. فلوکی اینو قول داده است که تلاش‌های اجتماعی خود را جدی بگیرد و چندین بار در لیست ۱۰ تابلوی برتر مشارکت اجتماعی LunarCrush قرار گرفته است.

  • گیمینگ دوج

گیمینگ دوج یکی از میم کوین‌هایی است که از موفقیت DOGE الهام گرفته و هدف آن فراتر از یک واحد پولی است. این سکه علاقه‌ مندان و گیمرهای DOGE را گرد هم می‌آورد. بنیان‌گذاران این سکه می‌خواهند اکوسیستمی را توسعه دهند که شامل یک صرافی، یک بازار NFT و بازی‌های NFT به‌ عنوان یک راه‌حل یک‌جا برای گیمرها باشد و در نهایت به بزرگ‌ترین جامعه در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود. این همراه نهایی است و فقط می‌خواهد جامعه دوج و گیمرها را سربلند کند.

  • مونا کوین  (MONA)

مونا کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز منبع‌باز و یک شبکه پرداخت همتا به همتا است. مونا کوین که در ژانویه ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، بدون فرایند پیش استخراج، بر اساس الگوریتمی به نام Lyra2RE (v2) و بر اساس هارد فورک لایت‌کوین ساخته شده است. شبکه پرداخت مونا کوین کاملاً غیرمتمرکز است.

 مانند بسیاری از پروژه‌های غیرمتمرکز، این پروژه متعلق به یک شخص واحد نیست، بلکه متعلق به همه کاربران است. علاوه بر این، فناوری همتا به همتا در پشت مونا، این پلتفرم را مستقل و خودگردان می‌کند. کوین‌های جدید به‌ صورت جمعی برای کاربران سیستم به‌عنوان پرداخت ماینینگ صادر می‌شود.

  • دوج کوین (DOGE)

دوج کوین پیشروترین میم کوین بود که انقلاب کوچکی را در دنیای کریپتو آغاز کرد. این ارز به‌عنوان یک آزمایش در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد. دلیل اینکه نام سگ روی آن قرار دارد این است که جکسون پالمر متوجه شد که بیشتر مردم سگ‌ها را دوست دارند و به‌ راحتی می‌تواند محبوبیت را برای آن به ارمغان بیاورد.

قیمت دوج کوین در حال افزایش است، به همین دلیل است که اکثر تریدر آن را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. در این لحظه، ارزش آن ۰٫۱۳ دلار است. پیش‌بینی می‌شود که ارزش آن تا سال ۲۰۳۰ به ۰٫۹۸ دلار افزایش یابد. به همین دلیل است که ایده خوبی است که درحالی‌که قیمت آن پایین است روی آن سرمایه‌گذاری کنید؛ بنابراین می‌توانید به‌ زودی انتظار سودهای مناسبی را داشته باشید.

  • ساموید کوین (SAMO)

ساموید کوین یکی دیگر از ارزهای الهام ‌گرفته از سگ‌ها است که در سال گذشته به بازار آمد. میم کوین تراکنش‌های سریع و مقیاس‌پذیری قوی را در مقایسه با سایر توکن‌های میم راحت‌تر می‌کند؛ بنابراین ساموید کوین یکی دیگر از ارزهایی است که می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ روی آن حساب کنید.

  • هوگ فاینانس (HOGE-USD)

هوگ فاینانس یک توکن مالی غیرمتمرکز مبتنی بر جامعه (Defi) با عرضه کاهش‌ تورم است. این یکی از معدود سکه‌های میم است که ممیزی Certik را تکمیل کرد. هیچ مشکلی در طول حسابرسی یافت نشد. ازاین‌رو، این یکی از معدود نشانه‌های میم باثبات اساسی است  که می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری کنید.

  • سیف مون

پروتکل سیف مون یک توکن مالی غیرمتمرکز است. طبق وب‌سایت رسمی این میم کوین، سیف مون دارای سه عملکرد است که در طول هر معامله انجام می‌شود: Reflection، LP Acquisition و Burn.

 پروتکل سیف مون ترکیبی از توکنومیک RFI و یک پروتکل تولید نقدینگی خودکار است. طبق یک مقاله، این کوین قصد دارد یک صرافی توکن غیر قابل تعویض (NFT) و همچنین پروژه‌های خیریه و برنامه‌های آموزشی کریپتو توسعه دهد. با این پروتکل، دارندگان توکن بسته به تعداد سکه‌هایی که دارند سیف مون بیشتری کسب خواهند کرد.

  • کیشو اینو

کیشو اینو یک ارز دیجیتال میم مبتنی بر سگ است که نژاد سگ «کیشو» را به‌ عنوان برند خود انتخاب کرده است. سازندگان کیشو انکار نمی‌کنند که از دوج کوین الهام گرفته‌اند که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و از آن زمان به موفقیت و محبوبیت جهانی دست‌ یافته است.

مأموریت کیشو اینو بردن سکه‌های میم به سطح دیگری است. هدف این تیم تبدیل پروژه به چیزی فراتر از یک میم یا یک شوخی و مهم‌تر از همه، تقویت توکن کیشو با ویژگی‌های یک ارز قدیمی واقعی است.

  • گیمرس

گیمرس یک میم کوین برای پلتفرم LFG عرضه می‌شود و در آنجا می‌توان این کوین را استخراج کرد و یکی از بهترین میم کوین‌هایی است که می‌توان استفاده کرد. این میم کوین، می‌تواند گیمر‌ها را تا ساعات زیادی سرگرم نگه دارد و به‌عنوان یک پلتفرم اجتماعی می‌تواند گیمر‌ها را در برابر ویروس‌های کشنده متحد سازد.

میم کوین Gamerse در حال ساخت اکوسیستمی اجتماعی است که به گیمر‌ها امکان این را می‌دهد تا به NFT دسترسی داشته باشد و در بازار این محصول کاوش کنند.

آیا سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها خوب است؟

با توجه به اینکه متوجه شدید میم کوین چیست و چقدر پتانسیل رشد در فضای رمزارزها را دارند این را هم بدانید که برای کسانی که می‌خواهند در ارزهای دیجیتال به‌ عنوان سرگرمی سرمایه‌گذاری کنند یا ثروت را در درازمدت ذخیره کنند، میم کوین‌ها مناسب نیستند و ممکن است منطقی باشد که از طریق بیت‌کوین یا اتریوم سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال با ثبات‌ تری داشته باشند.

 بااین‌حال، با توجه به افزایش‌های قیمت شیبا و دوج کوین متوجه می‌شوید که با سرمایه‌گذاری بر روی میم کوین‌ها می‌توانید سود قابل‌توجهی به دست بیاورید.

منبع : بیتمینو

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود