زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

بیت کوین؛ معرفی تا نحوه کسب رایگان BTC

بیت کوین؛ معرفی تا نحوه کسب رایگان BTC

بیت کوین؛ معرفی تا نحوه کسب رایگان BTC

در چند سال اخیر معروف‌ترین ارز دیجیتال به نام بیت کوین، رشد صعودی وسوسه‌انگیزی را تجربه کرد و کاربران زیادی به سمت خرید و کسب رایگان این ارز دیجیتال روی آوردند؛ اما در این میان عده‌ای از مردم به جای کسب سود در این بازار سرمایه، ضرر کرده و به کلی سرمایه خود را از دست دادند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در ابتدای ورود به دنیای رمزارزها و خرید و فروش بیت کوین، با این بازار آشنایی پیدا کنید و سپس با مراجعه به صرافی و کیف پول معتبر، اقدام به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها نمایید.

کیف پول من، منبع و صرافی معتبر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین شناخته می‌شود که شما را با نحوه کسب رایگان بیت کوین و نحوه خرید این ارز دیجیتال همراهی می‌کند.

معرفی بیت کوین

بیت کوین ارز مجازی (پول الکترونیک) است که در سال 2008 با کدهای رمزنگاری شده طراحی و پا به دنیای ارزهای دیجیتال گذاشت. بیشتر افراد بیت کوین را به عنوان اولین و برترین رمزارز در دنیا می‌شناسند که در سال 2018 با رسیدن به قیمت 13 هزار دلار به شهرت رسید. این ارز دیجیتال هیچ پشتوانه‌ای جز خود مردم ندارد و به دلیل عدم دخالت بانک‌ها، نهادها و سازمان‌های مالی در فعالیت‌های آن، غیرمتمرکز شناخته می‌شود. بیت کوین همچون سایر ارزهای دیجیتال در بستر بلاک چین فعالیت می‌کند. در این بستر امکان تخلف و کلاهبرداری به صفر می‌رسد و هیچ اطلاعاتی دستکاری نمی‌شود.

تعریف بیت کوین

بیت کوین و بیشتر ارزهای دیجیتال دیگر خطوط رمزنگاری شده هستند که ارزش مالی دارند. این خطوط کدگذاری شده توسط دستگاه‌ها و کامپیوترهای قدرتمند با مصرف برق بسیار بالا تولید می‌شوند که به این فرایند استخراج (ماینینگ) بیت کوین گفته می‌شود.

به دلیل مجازی بودن این رمزارز و نبود نظارت دولت‌ها بر قیمت و اطلاعات مبادله شده در بستر بلاک چین، هنوز هیچ کشوری با قطعیت بیت کوین را برای انجام امور مالی و اقتصادی خود به رسمیت نشناخته است؛ از این رو با عدم پذیرش بیت کوین توسط تمامی دولت‌ها، این ارز دیجیتال با آینده‌ای نامعلوم و با نوسانات نسبتا زیاد پیشروی می‌کند.

کسب بیت کوین رایگان

اگر نگاهی به تاریخچه بیت کوین بیندازید، با سایت‌ها و بازی‌هایی آشنا می‌شوید که تا چند سال قبل، چندین واحد بیت کوین رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دادند. در آن زمان بیت کوین قیمتی کمتر از یک دلار داشت؛ در حالی که این روزها قیمت بیت کوین بین 45 تا 60 هزار دلار متغیر است؛ بنابراین این روزها کسب بیت کوین رایگان بیشتر شبیه به افسانه است تا واقعیت؛ البته در این میان می‌توانید سایت‌هایی را پیدا کنید که در قبال انجام یک سری فعالیت‌ها به صورت قطره‌ای بیت کوین ارائه می‌دهند. پس می‌توان گفت که در دنیای ارزهای دیجیتال هیچ چیز رایگان نیست و اگر وبسایت، کانال و یا شخصی نوید بیت کوین رایگان را به شما بدهد، باید در اعتبار آن شک کنید. در ادامه شما را با سایت‌هایی آشنا می‌کنیم که با اهداف جذب مخاطب در این زمینه فعالیت می‌کنند. این سایت‌ها در سه دسته تقسیم بندی می‌شوند:

دسته اول سایت‌های ارائه دهنده بیت کوین رایگان فاست‌ها هستند که به صورت قطره چکانی بیت کوین می‌دهند؛ بنابراین درآمدی که از این طریق به دست می‌آید، در قبال زمان از دست رفته کاربر بسیار کم است و توجیه اقتصادی ندارد.

دسته دوم بر اساس لینک و جذب هرمی فعالیت می‌کنند. برای این منظور افراد می‌توانند لینک شخصی گرفته شده از سایت مذکور را در شبکه‌های اجتماعی به روش‌های مختلف تبلیغ کنند و با گرفتن زیرمجموعه در سایت، پورسانت خود را به شکل بیت کوین دریافت کنند.

سومین دسته برای وبسایت‌ها کاربرد دارد؛ به این صورت که اگر شما سایت یا صفحه‌ای پرمخاطب داشته باشید، می‌توانید با همکاری با این سایت‌های ارائه دهنده بیت کوین و قرار دادن لینک‌های تبلیغاتی، به ازای بازدید و یا ثبت نام کاربران در آن سایت، درآمدزایی کنید. این روش معمولا فقط برای سایت‌های معتبر و با مخاطب بالا کاربرد دارد و تنها روش برای کسب درآمد زیاد از وبسایت‌های معتبر واریز کننده بیت کوین محسوب می‌شود.

سایت‌های معتبر ارائه دهنده بیت کوین

کسب رایگان BTC

سه سایت معتبر در زمینه جذب مخاطب برای پرداخت بیت کوین رایگان فعالیت می‌کنند که عبارت‌اند از: BonusBitcoin، Cointiply و Moon Bitcoin

  1. سایت BonusBitcoin از قدیمی‌ترین سایت‌های واریز کننده ساتوشی محسوب می‌شود که هر 15 دقیقه یکبار امکان دریافت 24 ساتوشی را ممکن می‌سازد. شما می‌توانید ساتوشی‌های خود را به بیت کوین تبدیل کرده و به این ترتیب درآمدزایی کنید.
  2. سایت بعدی Cointiply است که از سال 2018 فعالیت می‌کند و جزو پربازدیدترین سایت‌ها در این زمینه به حساب می‌آید. شما می‌توانید در این سایت به روش‌های مختلف بیت کوین کسب کنید.
  3. آخرین سایت معتبر و مورد اعتماد، سایت Moon Bitcoin است که هر 5 دقیقه یکبار 10 ساتوشی به حسابتان واریز می‌کند.

در رابطه با فعالیت این سایت‌ها، لازم میدانیم این نکته راهم بازگو کنیم: سایت‌های معتبر ارائه دهنده بیت کوین هر چند کلاهبرداری نیستند، اما درآمد بسیار پایینی در حالت بدون زیرمجموعه‌گیری و ثبت نام دیگران از لینک اختصاصی شما دارند؛ از طرفی دیگر، این سایت‌ها مادامی که از آن‌ها بیت کوین برداشت نکرده‌اید، با شما دوست هستند؛ اما پس از اقدام به برداشت، کلی موانع پیش روی شما قرار می‌دهند و همین مراحل باعث صرف نظر کردن بیشتر افراد از برداشت می‌شود و عده کمی می‌توانند بیت کوین و ساتوشی‌های خود را به کیف پولشان واریز کنند.

استخراج بیت کوین

از آنجایی که کسب بیت کوین رایگان به راحتی امکان پذیر نیست و نیاز به تلاش زیاد و زیرمجموعه‌گیری دارد، برخی افراد به سمت استخراج بیت کوین و سایر رمزارزها روی می‌آورند. تا سال 1398 واردات دستگاه‌های استخراج بیت کوین غیرقانونی بود؛ اما در حال حاضر این روش در کشور ما قوانینی دارد و مطلقا ممنوع نیست؛ البته هر کسی هم نمی‌تواند به راحتی اقدام به استخراج (ماینینگ) بیت کوین نماید.

استخراج بیت کوین و واردات دستگاه‌های ماینینگ ممنوعیتی در ایران ندارد و طبق طرح جدیدی که در این باره ارائه شده است، برای استخراج بیت کوین تا دستگاه‌های 3 زمانه برای ماینرها قابل اختصاص‌یابی است؛ البته تمامی این موارد به شرط کسب مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان‌پذیر است.

کیف پول من؛ بهترین وبسایت و صرافی ارائه دهنده بیت کوین

خرید BTC

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب بیان کردیم، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که بهترین روش برای کسب سود از طریق بیت کوین، خرید این ارز دیجیتال در زمان‌های معین و سودده است؛ چراکه کسب بیت کوین رایگان از سایت‌های ارائه دهنده بیت کوین کاربران را با مشکلاتی مواجه می‌کند. همچنین در روشی دیگر، استخراج بیت کوین نیاز به دانش تخصصی، مجوز و سرمایه کافی برای شروع ماینینگ دارد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم در کیف پول و صرافی معتبری همچون صرافی ارز دیجیتال BitCoin کیف پول من ثبت نام کنید و با طی کردن مراحل احراز هویت، با امنیت بالا اقدام به خرید و فروش بیت کوین نمایید.

این صرافی خرید Bitcoin علاوه بر معامله بیت کوین، ارزهای دگیری همچون ارز دیجیتال شیبا اینو، ارز دوج کوین، اتریوم و 1400 ارز دیگر را برای کاربران ممکن می‌سازد تا در کمترین زمان بتوانند معاملات خود را ثبت و سرمایه خود را در صورت نیاز به کیف پول صرافی انتقال دهند. این صرافی با بیش از یک میلیون کاربر، روزانه حجم بسیار بالایی از بیت کوین و سایر رمزارزها را مبادله می‌کند و با پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، به سوالات کاربران سایت Kifpool.me پاسخ می‌دهد.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود