زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

آموزش خرید پولکادات و کاردانو از صرافی رمزارز کیف پول من

آموزش خرید پولکادات و کاردانو از صرافی رمزارز کیف پول من

آموزش خرید پولکادات و کاردانو از صرافی رمزارز کیف پول من

با بالا رفتن قیمت ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم، خرید و سرمایه گذاری بر روی چنین ارزهایی کمی سخت و دشوار شده و به همین دلیل ارزهای دیجیتال دیگری همچون پولکادات و کاردانو پیشرفت خود را از سال 2020 آغاز کردند و سود خوبی را نصیب سرمایه گذاران خود نمودند. با توجه به پیشرفت این دو ارز دیجیتال، به بررسی آن‌ها و نحوه خریدشان خواهیم پرداخت. اگر در این ارتباط سوالاتی برای شما مطرح شده تا انتها با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالات خود برسید.

آشنایی با ارز دیجیتال پولکادات

پولکادات در واقع برای حل مشکلات محدودیت مقیاس پذیری و عدم تعامل بلاکچین‌ها با سایر بلاکچین‌ها ایجاد شد. دلایل متعدی وجود دارد که توسعه دهندگان به گسترش پولکادات پرداختند. از ویژگی‌های منحصر به فرد رمزارز پولکادات می‌توان به مواردی چون مقیاس پذیری بی‌نهایت، مکانیسم اجماع انعطاف‌پذیر، تراکنش‌های کراس چین، امنیت مشترک، قابلیت ارتقا و مکانیسم حاکمیت تعریف شده اشاره کرد.

پولکادات، توان پشتیبانی از تعداد نامحدودی از بلاکچین‌ها را دارد و آن‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند و از این بلاکچین‌های متصل به پولکادات به راحتی می‌توان با یک چتر امنیتی متحد، حفاظت کرد. البته ناگفته نماند که پولکادات شباهت بسیار زیادی به اتریوم 2.0 دارد؛ چراکه هر دو آن‌ها از فناوری شاردینگ پشتیبانی می‌کنند و همچنین قابلیت دوگانه اجماع و مکانیسم استیکینگ هر دو آن‌ها غیرقابل انکار است.

پولکادات در سال‌های گذشته همواره در حال رشد بوده و عملکرد خوبی در مقایسه با رقبای خویش داشته است. مطمئنا با توجه به آینده بسیار روشن DOT، اگر از خرید و فروش ارزهای قدیمی خسته شده‌اید و به دنبال سود خوبی هستید، پولکادات گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

آشنایی با ارز دیجیتال کاردانو

مطمئنا اگر در زمینه ترید رمزارزها فعال باشید می‌دانید که ارزهایی با پتانسیل بالا همواره جایگاه ویژه‌ای در میان فعالان این بازار داشته‌اند، رمزارز کاردانو (که با نماد ADA نیز شناخته می‌شود) یکی از این رمزارزهای فاندامتنال قوی است. ارز دیجیتال کاردانو نیز شباهت زیادی به اتریوم دارد؛ اما مقیاس پذیری کاردانو بسیار بیشتر از اتریوم بوده و به همین علت بسیاری از تریدرها آن را جایگزین مناسبی برای اتریوم در آینده می‌دانند. ویژگی‌های بسیار زیاد کاردانو سبب شده تا این رمزارز با وجود رقبایی چون بیت کوین و اتریوم توانسته به یکی از بزرگترین بلاکچین‌ها تبدیل شود.

بلاکچین کاردانو میزبان قراردادهای هوشمند و برنامه‌های مشابه اتریوم است؛ در حالی که این بلاک چین دو لایه کاردانو موجب انعطاف پذیری بیشتر قراردادهای هوشمند می‌شود. ناگفته نماند که ارز دیجیتال کاردانو به وسیله یکی از بنیان گذاران اتریوم یعنی چارلز هوسکینسون ایجاد شده است. هرچند کاردانو در سال 2020 با قیمت 0.18 دلار معامله شد، اما در همین مدت کوتاه رشد بسیار زیادی داشته و توانسته در بین ده رمزارز برتر قرار بگیرد.

مقایسه ارزهای دیجیتال پولکادات و کاردانو

ارزهای دیجیتال پولکادات و کاردانو

همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره شد، پولکادات و کاردانو در میان ده رمزارز برتر و با ارزش بازار قرار دارند. هر دوی این ارزها پتانسیل بسیار زیادی در ادغام بلاکچین‌ها دارند. با توجه به نقاط قوت کاردانو یعنی کارمز تراکنش کم و سرعت بالا به احتمال زیاد این ارز دیجیتال، جایگزین اتریوم خواهد شد. از طرف دیگر اگر پولکادات توان حفظ ثبات در عملکرد خود را داشته باشد با هجوم توسعه دهندگان و سرمایه گذاران مواجه خواهد شد. با توجه به رشد چشمگیر این دو رمزارز، گزینه بسیار خوبی برای ترید و خرید هستند.

خرید پولکادات و کاردانو در ایران

برای خرید ارز دیجیتال کاردنو و پولکادت می‌توانید به صرافی‌های خارجی و داخلی معتبر همچون کیف پول من مراجعه کنید. امروزه با توجه به شرایط تحریمی موجود، بسیاری از صرافی‌های معتبر خارجی پس از آن که متوجه هویت ایرانی کاربر می‌شوند دارایی‌های آن‌ها را بلوکه و مسدود می‌کنند و از این طریق، ضرر جبران ناپذیری را به کاربران ایرانی تحمیل می‌کنند. برخی دیگر از صرافی‌های خارجی نیز به دلیل عدم بهره‌مندی از امنیت لازم و همچنین عدم تعهد آن‌ها نسبت به دارایی کاربران، استفاده از آن‌ها چندان مورد تائید نبوده و در عمل امکان خرید و فروش پولکادات و کاردانو را برای کاربران ایرانی بسیار سخت و دشوار نموده است.

اما صرافی رمزارز معتبری همچون کیف پول من، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانید با استفاده از کارت بانکی خود اقدام به خرید کاردانو و پولکادات کنید. کیف پول من در واقع یک بستر بسیار امن و معتبر و قانونی است و تمامی قیمت‌ ارزهای دیجیتال در این سایت به صورت آنلاین و لحظه به لحظه به روز می‌شود. این صرافی از مدرن‌ترین و جدیدترین استانداردهای امنیتی وب استفاده می‌کند.

خرید از صرافی رمزارز کیف پول من

خرید از صرافی رمزارز کیف پول من

شاید برای شما نیز این سوال مطرح شود که چرا پیشنهاد کردیم تا از صرافی کیف پول من برای خرید ارزهای دیجیتالی چون کاردانو و پولکادات استفاده کنید. علت این امر سهولت در ساخت حساب کاربری و امنیت بالای این صرافی است که کاملا به صورت قانونی در ایران فعالیت می‌کند و شما به راحتی می‎‌توانید با پرداخت وجه رایج ایران اقدام به خرید و انجام معاملات ارزی کنید. این صرافی از اکثر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و امکان ترید و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در یک بستر امن را برای ایرانیان فراهم می‌کند؛ به گونه‌ای که شما به هنگام استفاده از آن دیگر نگران بلوکه شدن دارایی‌هایتان نخواهید بود.

کیف پول من در واقع یک سامانه کاملا ایرانی و بومی و دارای امکانات بسیار زیادی است و امکانات آن به گونه‌ای است که امکان رقابت با کیف پول‌های جهانی را دارد. از ویژگی‌های عالی این صرافی می‌توان به تعرفه و کارمزد بسیار پایین آن، سهولت در انتقال و دریافت ارزهای دیجیتال و نداشتن هیچگونه محدودیت خاص اشاره کرد.

بهترین مرجع خرید پولکادات و کاردانو

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد، پولکادات و کاردانو با توجه به رشد چشمگیری که داشتند توانسته‌اند طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کنند و در میان رمزارزهای برتر جهان قرار بگیرند و همین امر در میان تریدرهای ایرانی نیز صادق است؛ اما متاسفانه شرایط تحریمی موجب شده تا بسیاری از کاربران ایرانی نتوانند اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنند و از سودهای کلان این بازار بهره‌مند گردند.

به همین دلیل ما به دنبال راه حلی بودیم تا این امکان برای ایرانی‌ها نیز فراهم شود. صرافی ایرانی کیف پول من این امکان را برای ما فراهم کرده و شما می‌توانید به راحتی با ساخت حساب کاربری در این صرافی اقدام به خرید و فروش کنید و وارد بازار پرسود ارزهای دیجیتال شوید.

برگرفته از وبلاگ کیف پول من| https://kifpool.me/

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود