زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

غافلگیری های سفر به استانبول

غافلگیری های سفر به استانبول

غافلگیری های سفر به استانبول

پرواز تهران به استانبول و سفر به این شهر می تواند غافلگیری های جذاب و هیجان انگیزی برای شما داشته باشد. در این شهر می توانید تفریحاتی را تجربه کنید که شاید هیچ جای دیگر مشابه آن ها را نبینید. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر توریستی را دارید، با ما همراه شوید تا با غافلگیری های سفر به آن بیشتر آشنا شوید.

کشتی سواری در تنگه بسفر

هر تصوری که از کشتی سواری دارید کنار بگذارید. کشتی سواری در تنگه بسفر یک تجربه متفاوت و هیجان انگیز برای شما خواهد بود. این تنگه آسیا را از اروپا جدا کرده و طول آن حدود 30 کیلومتر است. اغلب تورهای استانبول گردشگری بازدید از این تنگه را در برنامه های خود قرار داده اند که بهتر است حتما در آن شرکت کنید.

لذت بردن از کنسرت های خیابانی

در بسیاری از خیابان های شلوغ استانبول گروه های موسیقی مختلفی را می بینید که اجراهای زنده دارند. این گروه ها اجرایی بسیار زیبا و حرفه ای دارند و شما را به یک کنسرت رایگان خواهند برد. بدون شرکت در یک کنسرت رایگان خیابانی می تواند یک غافلگیری رایگان و البته لذت بخش برای شما خواهد بود.

پارک وایلند

استانبول از نظر داشتن پارک های آبی و غیر آبی بدون شک یکی از بهترین شهرهای اروپا و آسیا به شمار می رود. پارک وایلند یکی از پارک های معروف در استانبول است که دارای وسایل بازی بسیار مهیجی مانند تونل سافاری، چرخ و فلک غول پیکر، ترن هوایی، جت اسکی و… بوده که سفر شما را هیجان انگیز و خاص می کند.

این پارک دارای دو بخش ابی و غیر آبی است که تنوع بازی های آن را چند برابر کرده است. در همین مجموعه مراکز خرید و کافه رستوران های زیادی وجود دارد تا شما بتوانید در کنار تفریحات هیجان انگیز خریدهای خود را انجام داده و یا یک غذای لذیذ نوش جان کنید.

سفر به استانبول

خانه خون آشام استانبول

اگر دوست دارید در سفر خود به استانبول یک تفریح متفاوت و هیجان انگیز را تجربه کنید، خانه خوش آشام استانبول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این خانه شما باید یک معمای عجیب و غریب را حل کنید و با خون آشام هایی که بسیار واقعی به نظر می رسند، دست و پنجه نرم کنید.

این بازی شما را به اوج هیجان می برد و ضربان قلب شما را بالا می برد. این تفریح می تواند یک غافلگیری سفر به استانبول به شمار رود به شرط آن که دل و جرات کافی برای امتحان کردنش را داشته باشید.

موزه توهمات استانبول

اگر دوست دارید مرز بین توهم و واقعیت را با چشمان خود ببینید، حتما در سفر خود به استانبول بازدید از موزه توهمات آن را جز برنامه های خود قرار دهید.

در این موزه با استفاده از آینه های تو در تو، نور و رنگ خطای دید در شما ایجاد می کند که نمی توانید واقعیت و توهم را از یکدیگر تشخیص دهید. شما در این موزه وارد اتاق های مختلفی می شوید و بازی های هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد. اگر دسته جمعی و گروهی به استانبول سفر کرده اید، بازدید از این موزه هیجان انگیز را از دست ندهید.

مراسم رقص سماع در قونیه

یک تجربه غافلگیر کننده که در هیچ کجای دنیا مشابه آن را نخواهید دید. در آرامگاه مولانا در شهر قونیه در زمان های خاصی مراسماتی مانند رسم سماع و شعر خوانی برگزار می شود که می تواند برای بینندگان بسیار جذاب باشد. اگر قصد شما از پرواز تهران به استانبول و سفر به این شهر، شرکت در این مراسم هیجان انگیز است، حتما از قبل از زمان برگزاری مراسم در آرامگاه مطمئن شوید.

سفر به استانبول با تور

حمام ترکی

یکی از بخش های جذاب سفر به ترکیه، حمام های ترکی آن است. در استانبول هنوز حمام های عمومی زیادی به شیوه سنتی وجود دارد که بخش زنانه و مردانه آن جدا است. در این حمام ها شما می توانید چند ساعت ریلکس کرده و یک ماساژ درست و حسابی بگیرید.

غذاهای خیابانی

غذاهای خوشمزه و لذیذ همیشه در رستوران های لوکس پیدا نمی شود، گاهی شما می توانید یک طعم لذیذ و خاص را در یک خیابان شلوغ و پرتردد پیدا کنید. در استانبول با توجه به تعداد زیاد مسافران غرفه های متعددی وجود دارد که غذاهای خیابانی خوشمزه ای به شما پیشنهاد می کنند. قیمت این غذاها معمولا مناسب بوده و چندان شما را به خرج نمی اندازد.

بازدید از کاخ ها و مساجد

استانبول یکی از شهرهای قدیمی و سنتی ترکیه است که در هر قدمی که بر می دارید، جاذبه های تاریخی خواهید دید. در این شهر مساجد و کاخ های بسیاری مانند مسجد ایاصوفیه، کاخ بیلربی، کلیسای چورا، پل گالاتا، قصر غرق شده و غیره وجود دارد که بازدید از آن ها می تواند سفر شما را به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل کند. 

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود