زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

ویتامین های موجود در مکمل های تقویت سیستم ایمنی

ویتامین های موجود در مکمل های تقویت سیستم ایمنی

ویتامین های موجود در مکمل های تقویت سیستم ایمنی

تغذیه سالم یکی از اصلی‌ترین روش‌های حفظ سلامت و دوری از بیماری‌ها بوده و جذب انواع ویتامین به‌ همراه مواد آلی از طریق مصرف مواد خوراکی و مکمل غذایی تامین خواهد شد.

استفاده از مکمل‌ها در جهت تقویت سیستم ایمنی بدن امری مرسوم بوده و با توجه به شرایط بیماری کرونا و دیگر بیماری‌های واگیردار فصلی مثل آنفولانزا و سرماخوردگی بهتر است دست به خرید مکمل سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین بزنید. مصرف مکمل‌های ویتامینی در کنار انجام تمرینات ورزشی و رعایت رژیم غذایی مناسب موجب بهبود سطح ایمنی در بدن اشخاص را در پی دارد.

در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری نکات لازم برای انتخاب و خرید مکمل سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

دلیل استفاده و خرید مکمل سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین

خرید آنلاین مکمل از داروخانه روشا

بدن انسان از زمان حضور و پرورش در رحم مادر در حال جذب مواد غذایی لازم برای رشد جسمی، حفظ سلامت و ادامه حیات است. کمبود انواع ویتامین، مواد آلی و اسید چرب منجرب ضعف در سیستم ایمنی در نقاط مختلف بدن و ابتلا به بیماری خواهد شد. برخی از اشخاص به‌دلیل حساسیت غذایی، رعایت نوع خاصی از رژیم خوراکی (مثل گیاه‌خواران) یا گذر سن از 50 سالگی نیازمند مصرف مکمل تقویت ایمنی خواهند بود که خوشبختانه داروخانه های آنلاین این کار را برای مصرف‌کنندگان آسان کرده‌اند.

مکمل ویتامین D

ویتامین D به شکل محلول در چربی بوده و با خاصیت کمک به مونوسیت و ماکروفاژ موجود در گلبول سفید موجب تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد. ویژگی ضد التهاب این ویتامین موجب کاهش اثرات ویروس و عفونت موجود در بدن شده و با بهبود وضعیت سیستم ایمنی سبب بازگشت سلامت بیمار خواهد شد. در سال‌های قبل از پیدایش آنتی بیوتیک قوی از ویتامین D برای درمان انواع بیماری عفونی مانند: سل استفاده می‌شد.

با اعلام سازمان ملی بهداشت در سال 2010، کمبود ویتامین D در بدن احتمال افزایش ابتلا به بیماری‌های عفونی و ویروسی مثل آنفولانزا و سرماخوردگی را در پی دارد. با خرید مکمل سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین و مصرف به اندازه ویتامین D از مهم‌ترین خواص لیست زیر بهره‌مند شوید:

  • بهبود سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا
  • افزایش جذب کلسیم و تقویت استخوان
  • پیشگیری از ابتلا به بیماری MS، سرطان روده، دیابت و آلزایمر
  • کاهش وزن و لاغری

مکمل زینک

زینک یا روی در گروه مواد معدنی مورد نیاز بدن برای افزایش توان سیستم ایمنی بدن جهت مقابله با بیماری‌های عفونی و تنفسی است. طی دوران همه‌گیری ویروس کرونا شاهد تجویز داروی زینک پلاس برای کاهش اثرات عفونی و تقویت سیستم ایمنی بدن بودید. افراد سالم و بدون بیماری خاص امکان مصرف کمتر از 40 میلی‌گرم زینک در روز را داشته و در صورت افزایش خودسرانه مقادیر مصرف احتمال بروز بیماری عفونی را در پی دارد.

مکمل زینک در دو حالت قرص و شربت برای تمام سنین تولید شده و اشخاص جهت درمان یا پیشگیری از انواع بیماری عفونی امکان استفاده از آن را خواهند داشت. همچنین به‌دلیل تداخل دارویی زینک با برخی از داروهای سرطان و آنتی‌بیوتیک پیش از مصرف خودسرانه از زینک با پزشک مشورت لازم را انجام دهید. خرید مکمل سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین و مصرف زینک مزایا زیر را برای بیمار به همراه دارد:

  • رشد مو
  • سلامت قلب
  • تقویت سیستم ایمنی
  • بهبود حس بویایی و چشایی
  • کاهش میزان عفونت و تسریع روند التیام زخم

مکمل ویتامین C

مصرف ویتامین C به کاهش رادیکال‌های آزاد ایجاد شده در اثر مرگ سلولی کمک کرده و با بهبود کارکرد سیستم ایمنی موجب مقابله با انواع عفونت خواهد شد. این ویتامین در مرکبات به وفور یافت شده و برخی از اشخاص بنا بر حساسیت غذایی امکان جذب ویتامین C طبیعی را ندارند. از این جهت افراد با استفاده از مکمل ویتامین C به همراه خرید مکمل سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین به تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با انواع بیماری عفونی مثل سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا خواهند پرداخت.

گیاه آقطی سیاه (انگور کولی) Elderberry

خرید مکمل از داروخانه روشا

آقطی سیاه یا انگور کولی به‌عنوان گیاهی که در خاک شور زمین‌های مردابی روییده دارای طبعی سرد و خشک است. از زمان‌های قدیم از اشکال مختلف انگور کولی برای درمان بیماری‌های عفونی تنفسی استفاده شده و امروزه نیز مصرف آقطی سیاه برای رفع یبوست، اسهال، کاهش درد مفاصل و بیماری‌های کلیه مفید واقع شده است. استفاده از گیاه آقطی سیاه منجرب بهبود وضعیت بیماری‌های عفونی تنفسی مثل: برونشیت، سرماخوردگی، سل و خروج چرک گلو خواهد شد.  جهت مصرف آقطی سیاه حتماً با پزشک مشورت کرده و سپس از آن برای درمان یا پیشگیری بیماری استفاده نمایید.

قارچ دارویی

قارچ‌ها از زمان انسان نخستین در سبد مواد خوراکی ما قرار داشته و گاهاً بر اثر عدم‌دقت در مصرف نوع سمی آن، مشکلات جدی و حتی مرگ را سبب شده است. قارچ‌ها منبع اصلی تولید انواع آنتی بیوتیک مثل پنی سیلین و گریزوفولوین  بوده و با توجه شکل ظاهری خاص خود دارای نام‌ها جالبی نیز هستند. دو نوع قارچ دم بوقلمون و کوردیسپس با ویژگی قابل توجه خود موجب تقویت سیستم ایمنی شده و در درمان‌ بیماری‌های سرطانی، عفونی و آسم مفید هستند.

با خرید مکمل سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین و مصرف مرتب آن طبق دستور پزشک امکان تامین انرژی پس از تمرینات سخت ورزشی و محرک جنسی را خواهید داشت. افراد مبتلا به سرطان از شیمی درمانی برای بهبود وضعیت خود استفاده کرده و در نتیجه دچار ضعف سیستم ایمنی خواهند شد. مصرف مکمل قارچ دم بوقلمون در کنار داروهای دیگر به طول عمر بیمار کمک کرده و جهت استفاده از آن با پزشک معالج هماهنگی لازم را انجام دهید.

سایر ویتامین های مهم برای خرید مکمل سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین

تعداد ریزمغذی‌های مفید جهت افزایش قدرت سیستم ایمنی و مقابله با بیماری‌های عفونی زیاد بوده و با خرید مکمل سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین امکان تقویت جسمانی خود را خواهید داشت. از دیگر مکمل‌های تاثیرگذار در بهبود سیستم ایمنی می‌توان به موارد لیست زیر اشاره نمود.

  • گون: گیاه گون در طب سنتی شرقی مورد استفاده قرار گرفته و طبق نتایج تحقیقات مصرف عصاره گون نشان از افزایش قدرت سیستم ایمنی خواهد داشت.
  • سلنیوم: سلنیوم در بین مواد معدنی قرار گرفته و با خاصیت آنتی اکسیدانی خود برای سیستم ایمنی بدن مفید و ضروری است.
  • سیر: با خاصیت ضد میکروب و ضد التهاب خود سبب تحریک گلبول سفید شده و از این جهت منجرب کاهش فعالیت بیماری‌های تنفسی مثل سارس شده است.
  • اندروگرافیس: با اندروگرافولید موجود در ساختار اصلی خود به درمان بیماری‌های ویروسی مثل آنفولانزا کمک خواهد نمود.
  • شیرین بیان: گلیسیریزین از ترکیبات اصلی شیرین بیان بوده و دارای خصوصیت ضد ویروسی است. مصرف شیرین بیان برای درمان کرونا نیز مفید بوده و در بسیاری از کشورهای جهان از آن استفاده شده است.
  • ویتامین‌های گروه B: ویتامین‌های B12 و B6 از اصلی‌ترین ویتامین‌ها برای تداوم فعالیت ایمنی بوده و کاهش مقادیر آن‌ها برابر با ابتلا بیماری‌های مختلف خواهد بود.
  • کورکومین: منبع اصلی کورکومین، زردچوبه بوده و به‌مانند دیگر موارد گفته شده در این لیست موجب تقویت سیستم ایمنی خواهد شد.

مزیت خرید مکمل سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین

با خرید مکمل سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین به حفظ سلامت خود کمک کرده و از خطر ابتلا به بیماری‌های واگیر توسط سایر مراجعین داروخانه‌های فیزیکی در امان بمانید.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود