زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

لاغری با لیپوماتیک 2021 بلژیک بدون عوارض

لاغری با لیپوماتیک 2021 بلژیک بدون عوارض

لاغری با لیپوماتیک 2021 بلژیک بدون عوارض

تا حالا شده وقتی تو جمعی میرید احساس کنید اعتماد به نفستون نسبت به دیگران کمتر یا مثلا نسبت به بقیه خوشتیپ تر نیسید خب اینها میتونه دلایل مختلفی داشته باشه اما مهترین دلیل ربط پیدا میکنه به اندام همه دوست دارن اندام متناسب داشته باشن مثلا شکمشون جلو نیمده باشه یا خیلی هم لاغر لاغر نباشن.

جالبه بدونید خیلی از ورزشکارا دارن هزینه های سر سام آوری میکنن تا مثلا شکمشون شش تکه باشه یا دور کمرشون باریک باشه اما خب اونا علاوه بر تمرین های زیاد و رژیم های تغذیه ای سخت و زحمت فراوانی که میکشن وابسته ی یک سری داروهایی هستن که بسیار براشون مضر و در طول مدت باعث مشکلات کلیوی و کبدی میشه.
اگه نمیدونید مشکلات کلیه و کبد چقد جبران ناپذیر کافیه یک روز برید بیمارستان لبافی نژاد تهران سانتر کلیه یا بیمارستان طالقانی سانتر کبد تا ببینید چقدر این بندگان خدا دارن سختی میکشن.

من خودم کسی بودم که از اضافه وزنم خیلی ناراحت بودم و چون پوست شکمم به خاطر حاملگی که داشتم افتاده بود هرچقدر میرفتم باشگاه لاغر میشدم اما افتادگی پوستم جمع نمیشد یا مثلا هرکاری میکردم چربی های پشت کمرم آب نمیشد و رفتم به سمت قرص های لاغری یکی دوماهی که داشتم این قرص هارو میخوردم یک شب همینجوری داشتم تو اینستاگرام میچرخیدم یهو چشمم خورد به یکی از دوستای دانشگام که از خودش یه پستی منتشر کرده بود.

خدای من باورم نمیشه این همون غزاله دانشگاه بود که همیشه غر میزد میگفت نمیتونم مانتو جلو باز بپوشم چون شکمم مثل هندونه میفته بیرون!!!! چرا انقد خوشتیپ شده !! لباسش یه تاپ و شلوارک بود.
قشنگ معلوم بود که اندامش مثل بازیگرای هالیوودی شده،وای از کنجکاوی داشتم میمردم، فرض کن با کلی قرص لاغری و هوازی باشگاه و رژیم های رو مخی من هنوز نتونسته بودم حتی یک دهم اندام دوست قدیممیو داشته باشم.
خیلی سعی کردم به روی خودم نیارم اما نتونستم و بهش پیام دادم سلام خوبی غزاله، بعد کلی احوال پرسی و یاد کردن خاطرات بهش گفتم تو چرا انقد خوش اندام شدی ؟ اونم اولش گفت ورزش کردم و اینا اما معلوم بود داره الکی میگه بهش گفتم ببین بخدا بین خودمون میمونه،من که با کسی در ارتباط نیستم بهش بگم و این حرفا خلاصه بعد کلی مخ زنی بهم گفت لیپوماتیک کردم عزیزم.

لیپوماتیک؟؟؟ لیپوماتیک چی هست؟؟!من تا حالا این واژه رو نشندیدم.
اونم گفت یک عملی دو سه ساعته هست که بیهوش میشی و وقتی بهوش اومدی میبینی که تبدیل به باربی شدی.اولش فکر میکردم منو دست انداخته اما وقتی خودم رفتم این کلمه رو تو گوگل سرچ کردم دیگه کلی اطلاعات اومد دستم اما بزارید به شما هم بگم که لیپوماتیک چیه و چیکار میکنه.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک، نام فنی دستگاهی است که برای عمل پیکرتراشی استفاده می شود. این دستگاه با نفوذ به زیر پوست از طریق لوله های ارتعاشی به ناحیه چربی ها می رسد. سپس چربی ها ذوب می شوند و به وسیله ساکشن از طریق سوراخ های ریز یک سانتی متری تخلیه می شوند

ابدومینوپلاستی چیست؟

معمولا لیپوماتیک را همراه ابدومینوپلاستی برای از بین بردن چاقی شکم انتخاب میکنند، اما ابدومینوپلاستی مانند لیپوماتیک نیست و با آن تفاوت دارد. لیپوماتیک بیشتر برای صرفا تخلیه چربی ها میباشد اما ابدومینوپلاستی باعث از بین بردن پوست افتاده و شل می شود و عضلات شکمی را ترمیم میکند و باعث می شود شکل ظاهری شکم به طور کلی تغییرکرده و این ناحیه باریک تر و زیباتر می شود و ماهیچه های شکمی سفت و عضلانی شوند

کجا لیپوماتیک انجام بدیم؟

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

حالا که شما هم مثل من فهمیدید این جراحی ها چی هست بریم به ادامه داستان جذاب لاغری من برسیم.
من وقتی از غزاله پرسیدم که پیش کدوم دکتر عمل کردی اون گفت من دوماه داشتم دنبال پزشک میگشتم چون میخواستم پیش بهترین جراح لیپوماتیک در تهران عمل کنم اما پیدا نمیکردم ازش پرسیدم تو از کی تاحالا انقدر اکتیو و فعال شدی،

تو دانشگاه که همش یجا میشستی و حال هیچ کاریو نداشتی اما اون گفت اندام و ظاهر آدم خیلی مهم و من واس این کار تمام تلاشم میکنم.آره غزاله حرف منطقی داشت میزد البته بماند که بعد از لیپوماتیک کلی خاستگار پیدا کرد و با یه خاستگار پول دار ازدواج کرد

اون گفت مشخصات بهترین جراح لیپوماتیک در تهران اینه که رضایت مراجعه کننده هاش خیلی بالا باشه، با دستگاه حرفه ای عمل کنه و پزشکش سابقه ی بالایی در جراحی داشته باشه البته اگه کامل میخوای مشخصات بهترین جراح لیپوماتیک در تهران بدونید رو همین لینک کلیک کنید، من به پزشکم قول دادم اگه از عملم راضی باشم حتما داستان خودم تو اینترنت منتشر میکنم.

اره غرب کلینیک تونست زندگی منو متحول کنه همونجا که غزاله رفت و به من معرفی کرد و منم حالا دارم به تمام خانم های سرزمینم که مشکل منو دارن معرفی میکنم.جالبه پزشک این کلینیک خیلی خوش رفتار و از دستگاه لیپوماتیک 2021 ساخت کشور بلژیک استفاده میکنن که این خودش عالی چون اکثر جاها که غزاله رفته بود و پرس و جو کرده بود  میگفت دستگاهاشون چینی اما این کلینیک اخرین نسل دستگاه اروپارو دارن.

حالا من دینمو به این کلینیک ادا کردم و همون قولی که بهشون داده بودم عمل کردم چون تو این دوسال اعتماد به نفسم برگشته و دوباره زندگیم پر از شور و شوق شده،یادتون باشه به کسایی میگن این عملا به درد نمیخوره محکم جلوشون وایسید و  بگید که این عملا ظاهر آدم زیبا میکنه و زیبایی حق همه ی آدمای دنیاست و کسی نمیتونه از ما بگیره و هیچی مهمتر از حال خوب خودمون نیست.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود