زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

اولین مرکز عرضه انواع نوار پرده پانچ و ابریشم در سطح داخلی و خارجی

اولین مرکز عرضه انواع نوار پرده پانچ و ابریشم در سطح داخلی و خارجی

اولین مرکز عرضه انواع نوار پرده پانچ و ابریشم در سطح داخلی و خارجی

اهمیت پرده در دیزاین خانه

دکوراسیون و دیزاین خانه ها امری بسیار پر اهمیت در زندگی افراد است. در واقع سبک دیزاین یک خانه نشان دهنده علایق و سلایق ساکنان آن است. به همین دلیل افراد اهمیت بسیار زیادی برای این موضوع قائل هستند. به عبارت دیگر هر شخص بر اساس معیار های فیزیکی خود سعی در ایجاد جلوه های متفاوت در خانه را دارد و پرده ها یکی از مهم ترین ابزار ها در این زمینه هستند. با پیشرفت دستگاه های صنعتی و تولیدی و گسترش نقش مدرنیته در زندگی افراد، مدل های بسیار متفاوتی از پرده با سبک های بسیار متفاوت وارد بازار شدند.

دیباتوس اولین مرکز تولید و صدور نوار های پرده در خاورمیانه

یکی از مهم ترین قسمت های پرده که اهمیت بسیار زیادی در تعیین مدل و زیبایی آن دارند، نوار پرده ها می باشند. به طور کلی اگر بخواهیم در مورد نوار پرده توضیح دهیم باید بگوییم ابزاری است که می تواند به یک نوع پرده ظواهر گوناگونی ببخشد. انواع مختلفی از نوار پرده ها امروزه تولید شده اند که متناسب با دیزاین داخلی خانه و مدل پرده مورد استفاده قرار می گیرند.

همانطور که گفتیم مهم ترین بخش پرده را می توانیم نوار پرده در نظر بگیریم که به ظاهر پرده فرم می بخشد. اما یکی از مسائل پر اهمیت در این مورد، خرید نوار پرده مورد نظر از مناسب ترین و معتمد ترین محل است. دیباتوس به عنوان یک مرکز عرضه و فروش نوار پرده در انواع مدل ها و طرح ها در بازار داخل کشور است که توانسته است صادرات خود را تا محدوده خاورمیانه گسترش دهد. در واقع می توان گفت دیباتوس اولین و بزرگترین مرکز تولید کننده و صادر کننده نوار پرده در سطح خاورمیانه است.

نوار پرده پانچ

یکی از انواع پرده های بسیار پر طرفدار پرده های پانچ هستند. این پرده ها در مدت زمان کم توانستند علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کنند. یکی از دلایل محبوبیت این پرده ها با دوام بودنشان است در حالی که قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. بعد از خرید پرده پانچ اولین چیزی که به آن نیاز پیدا می کنید نوار پرده پانچ است. در واقع اکثر پرده های پانچ در حین خرید دارای نوار پرده مناسبی نیستند و در نتیجه نیاز به یک نوار پرده مناسب جهت محکم نگه داشتن پرده و در عین حال فرم دادن به آن هستند. برای خرید این نوع از نوار پرده پانچ می توانید به سایت دیباتوس مراجعه کنید.

نوار پرده پانچ

معرفی نوار پرده های برند نساجی محمود

نوار پرده نساجی محمود از برند دیباتوس یکی از بهترین برند های مطرح در زمینه تولید نوار پرده است. شهرت ایجاد شده برای این برند نشات گرفته از کیفیت محصولاتی است که تولید کرده است. برند دیباتوس علاوه بر فعالیت در سطح داخل کشور به صادرات در سطح بین الملل نیز می پردازد. کشور های همچون پاکستان قزاقستان و ... چندین سال است که با این برند همکاری دارند و از مهم ترین شرکای تجاری برند دیباتوس محسوب می شوند.

نوار پرده های برند دیباتوس از جنس ابریشم هستند!

یکی از پرطرفدار ترین و مرغوب ترین الیاف موجود در جهان الیاف حاصل از ابریشم هستند. همانطور که می دانیم از این الیاف مرغوب در ساخت پارچه های ابریشمی استفاده می شود. یکی از دلایل محبوبیت محصولات دیباتوس در سطح بین المللی تولید نوار پرده ابریشم است. نوار پرده هایی که از جنس ابریشم هستند هم دوام و ماندگاری زیادی دارند و هم ظاهر بسیار شفاف و زیبا نسبت به  سایر نوار پرده ها را دارند.

نوار پرده ابریشم

نوار پرده ابریشم دو نخ

یکی از محصولات درجه یکی که توسط دیباتوس تولید می شود، نوار پره ابریشم دو نخ است. این محصول فوق العاده زیبا در واقع نمونه برجسته ای از نوار پرده های ابریشمی است. دوام و ماندگاری آن چندین برابر نسبت به نمونه های قبلی افزایش یافته است. قدرت مقاومت آن در فرم دادن به پرده ارتقا یافته است و فرم ظاهری آن نیز نسبت به نمونه های قبلی بسیار متفاوت است. برای خرید این نوع از نوار پرده های ابریشمی دو نخ در رنگ مد نظرتان می توانید وارد وب سایت دیباتوس شوید و مدل مطابق میل خود را سفارش دهید.

معرفی نوار پرده دیبا از برند دیباتوس

این مدل از نوار پرده به عنوان یکی از محصولات انحصاری این برند در نظر گرفته می شود. همانطور که از مطالب مذکور در قسمت فوق دریافت کردیم اولین معیار در خرید نوار پرده توجه به کیفیت آن است. کیفیت فوق العاده بالای محصول منجر می شود دقیقا همانطور که می خواهید پرده فرم بگیرد. علاوه بر این سال های بسیار طولانی می تواند همراه شما باشد، پس کیفیت مهم ترین ملاک است. نوار پرده دیباتوس نیز دقیقا با در نظر گرفتن این ویژگی ها و دادن بهترین فرم به پرده ها ساخته شده است.

به طور کلی اگر به دنبال خرید یک نوار پرده با درجه کیفیت عالی هستید بهترین انتخاب مراجعه به موفق ترین مرکز تولید و صادرات نوار پرده در سطح بین الملل است. برای کسب اطلاعات بیشتر و پیدا کردن محصولی متناسب با فرم پرده های خود با وب سایت دیبا توس و مشاوران مرکز ارتباط حاصل فرمایید. این مجموعه 20 سال است که در نظر دارد بالاترین کیفیت را با حداقل قیمت در داخل و خارج کشور عرضه کند.

دیباتوس، تولید کننده انواع نوار پرده با کیفیت | dibatoos.com

    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود