زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

قیمت روز توری سرندی؛ خرید و فروش توری سرندی درب کارخانه

قیمت روز توری سرندی؛ خرید و فروش توری سرندی درب کارخانه

قیمت روز توری سرندی؛ خرید و فروش توری سرندی درب کارخانه

توری سرندی مانند یک ورق مشبک، از ترکیب مفتول های بافته شده ایجاد می شود. فضاهای خالی ایجاد شده از بافته شدن مفتول ها، چشمه نام دارند. وجود چشمه ها، باعث ایجاد انعطاف پذیری در توری می گردد. همچنین موج دار بودن مفتول های استفاده شده در توری، مقاومت توری و یکنواختی چشمه ها را افزایش می دهد.

قیمت توری سرندی

قیمت توری‌سرندی بر اساس مشخصات فنی و ویژگی‌های این محصول متفاوت است. به طور مثال، این نوع توری در کنار استحکام در چشمه‌های متنوعی نظیر؛ 7 چشمه یک میلی‌متری، 8 چشمه 1.2 میلی‌متری، 10 چشمه 1.5 میلی‌متری، 12 چشمه 1.5 میلی‌متری، 15 چشمه 2 میلی‌متری و 20 چشمه 2.5 میلی‌متری تولید می‌شود که از نظر قیمت متفاوت می‌باشند.

این نوع توری، براساس نیاز مشتری، ضخامت و نوع کارایی آن لحاظ می‌شود. بر اساس نوسانات بازار آهن و مفتول، توری‌ها دچار تغییرات قابل توجهی خواهند شد. اما آنچه مسلم است عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت این محصول شامل قطر مفتول و قطر شبکه آن می‌باشد. برای مثال توری سرندی با قطر یک میلی‌متر و قطر شبکه 1×1 سانتی‌متر قیمت پایین‌تری نسبت به توری با قطر دو میلی‌متر و قطر شبکه 6×6 سانتی‌متر خواهد داشت.

هم‌چنین توری قطر نازک برای ساخت پالت یا حفاظ و توری گالوانیزه برای ساخت کرکره و امور صنعتی دیگر می‌باشد. طبیعتا هر کدام از این محصولات قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. برای استعلام قیمت دقیق توری سرندی می توانید با کارشناسان فولادین تماس بگیرید.

خرید توری سرندی ارزان و اعتباری

برای خریداری کردن توری سرندی با بالا ترین کیفیت از فولادین تنها کافیست با کارشناسان فروش فولادین تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، سفارش خود را ثبت نمایید.

توری سرندی گالوانیزه

 گالوانیزه سازی فرایندی است که با استفاده از پوشش (عموما فلز زینک)، سطح فلز مورد نظر آبکاری شده و مقاومت آن بخصوص در برابر رطوبت تا حد بالایی افزایش میابد. تولید کنندگان از دو فرآیند مشخص برای آبکاری فلزات استفاده می کنند: فرآیند الکترو گالوانیزه (آبکاری سرد) و فرآیند غوطه وری (آبکاری گرم). آبکاری سرد سبب ایجاد سطح براق روی توری میشود و فرایند دوم درخشش را از سطح می گیرد و در عوض مقاومت بیشتری به سطح میبخشد.

حصارکشی

حصارکشی به وسیله توری سرندی بجای توری حصاری نیز استفاده میشود. جوش خوردن مفتول های توری غربالگری باعث تقویت و مقاومت در برابر تخریب خارجی میشود. معمولا در زندان ها و تاسیسات امنیتی از توری سرندی حتی بجای سیم خاردار استفاده میشود.

خرید توری سرندی

فروش توری سرندی آنلاین و ارزان از فولادین

شرکت فولادین یکی از بزرگترین تولید کنندگان فروش انواع توری، توری سرندی و دیگر محصولات فولادی می باشد، برای دریافت لیست قیمت محصولات می توانید به صفحه توری سرندی وبسایت فولادین مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را در این امر راهنمایی نمایند.

توری فلزی (آهنی) چیست؟

توری یک شبکه فلزی می باشد که از بافته شدن سیم مفتولی یا برش ورق فلزی تولید می شود و به منظور ایجاد امنیت و حصار کشی در یک محیط از توری استفاده می‌شود،  امروزه استفاده از این محصول فلزی و انواع آن برای اینکار بسیار رایج است. این محصول مهم و پرکاربرد در اجناس و اندازه‌های مختلف طولی، عرضی و قطر (در نوع مفتولی) تولید و عرضه می شود. یکی از پارامترهای مهم ظاهری آن شکل شبکه یا چشمه توری است که در اشکال دایره، لوزی، متوازی‌الاضلاع، شش ضلعی و… وجود دارد؛ البته به علت بافته شدن سیم چشمه دقیق نیست ولی در نوعی که از ورق تهیه می‌شود، چشمه‌های دقیق دایره‌ای یا سایر اشکال با قالب‌زنی به دست می‌آید.

توری مفتولی بر اساس قطر مفتول، نوع بافت، شکل چشمه و جنس در اقسام متفاوت توری حصاری، پرسی، مرغی و گابیون در بازار موجود است که از طریق پرس شدن، جوش دادن و بافته شدن انواع مفتول‌های فلزی تولید می‌شوند و در جنس‌های مختلفی مانند گالوانیزه، مس، استیل، برنج و آلومینیوم تولید می شوند.  

حصار فلزی و یا توری فلزی، به خانواده محصولی گفته می‌شود که دارای ساختار شبکه ای (عمدتا فلزی) می باشد. ساختار پایه آن سیم مفتول است. سیم مفتول‌ها به صورت ساده و آجدار بوده و برای تولید این محصول در هم بافته و تنیده می‌شوند. عرضه انواع آن در بازار به صورت رولی و ورقه‌ای است. در تولید و ساخت توری، اندازه هر چشمه و ضخامت سیم مفتول به نوع آن و کاربردی که دارد وابسته است. استفاده از این محصول مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها مقاومت عالی در برابر ساییدگی است. این مسئله نیز به درصد کربن آن وابسته است.  

توری، از محصولات پرکاربرد و پراستفاده در صنایع مختلف مانند ساختمان‌سازی و راه‌سازی می باشد، این محصول، از مفتول‌های فولادی و میلگرد با قطر کم ساخته شده است، به‌همین‌دلیل تغییرات قیمت میلگرد، بر قیمت توری فولادی نیز اثرگذار خواهد بود.  

توری فلزی، یکی از پرکاربردترین توری های موجود در بازار است ؛ تغییرات قیمت توری فلزی، به پارامترهای مختلفی همچون تغیرات نرخ ارز، قیمت حامل های انرژی، میزان عرضه و تقاضا در بازار و … بستگی دارد. کارشناسان برای تعیین قیمت توری فلزی، مشخصات فنی این محصول همچون سایز و ابعاد چشمه، قطر مفتول و وزن آن را درنظر می‌گیرند. هر چه قطر مفتول بیشتر باشد، استحکام و دوام آن بالاتر و نرخ آن نیز بیشتر خواهد بود. 

  • خرید آنلاین توری سرندی  Fuladin.com
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵
کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود