رفتار حرفهای در محیط کار: چگونه یک فرد حرفهای باشیم؟
رفتار حرفهای در محل کار نهتنها نشاندهنده شخصیت شماست، بلکه تاثیر مستقیمی بر پیشرفت شغلی، روابط کاری و اعتماد همکاران دارد.
برای موفقیت در کسب و کار و زندگی باید خودتان تجربه کنید یا از تجربیات دیگران استفاده کنید.
رفتار حرفهای در محل کار نهتنها نشاندهنده شخصیت شماست، بلکه تاثیر مستقیمی بر پیشرفت شغلی، روابط کاری و اعتماد همکاران دارد.
قانون 20/80 به احترام پایه گذار آن ویلفردو پارتو (Vilfredo Pareto) «اصل پارتو - Pareto principle» هم نامیده میشود. در یک کلام، اصل پارتو یا همان قانون 20/80 یکی از مفیدترین مفاهیم موجود در مدیریت زمان و زندگی افراد است. این قانون حاکی از آن است که 20 درصد از فعالیتهای شما، 80 درصد نتیجه برای شما در بر خواهد داشت.
جشن گرفتن موفقیتهای کوچک نهتنها باعث افزایش انگیزه و انرژی مثبت میشود، بلکه به شما کمک میکند تا با اعتمادبهنفس بیشتری به سمت اهداف بعدی حرکت کنید.
رسیدن به اهداف بزرگ نیاز به برنامهریزی دقیق و تقسیمبندی اصولی دارد. با تبدیل اهداف کلی به وظایف کوچکتر و انجام تدریجی آنها، میتوان به موفقیت دست یافت.
قدرت تصمیم گیری ندارید؟ در تصمیم گیری مردد هستید؟ میخواهید مهارت تصمیم گیری را افزایش دهید؟ برای اینکه بتوانید یک تصمیم جدی و مصمم بگیرید ممکن است برخی عوامل، مانع تصمیم گیری موثر شما شوند.
اعتماد به نفس واقعی هیچ رابطه ای با آن چه که در زندگی بیرونی شما اتفاق میافتد، ندارد. منشاً اعتماد به نفس واقعی شغل، درآمد، شهرت شما نیست. اعتماد به نفس واقعی، نتیجهی باور قلبی و درونی شما به توانایی هایتان است. این باور که هر کاری را که بخواهید، میتوانید انجام دهید.
ورود کاربران