زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

اصلاح فرم بینی با لیفت نخ

کلینیک زیبایی

اصلاح فرم بینی با لیفت نخ

اصلاح فرم بینی با لیفت نخ

عمل زیبایی بینی جزء متداول‎ترین عمل‎های زیبایی در سطح جهان است؛ زیرا بینی در مرکز صورت قرار گرفته و با اصلاح فرم آن می‎توان بیشترین تغییر را در چهره ایجاد کرد. با اصلاح فرم بینی چهره افراد جوان‎تر و زیباتر به نظر می‎رسد و اعتمادبه‎نفسشان بیشتر می‏‌شود. اما بسیاری از افراد به دلیل ترس از عمل جراحی، اصلاح فرم بینی خود را به تعویق می‎اندازند.

این عزیزان می‎توانند از روش‎های نوین اصلاح فرم بینی مانند لیفت بینی با نخ استفاده کنند. در این روش خبری از بیهوشی و تراشیدن استخوان بینی وجود نخواهد داشت اما می‌توان برجستگی‎ها و زاویه بینی را از بین برده و فرم آن را به‎صورت دلخواه تغییر داد.

لیفت بینی با نخ چیست؟

لیفت بینی با نخ به‎عنوان یکی از جدیدترین روش‎های اصلاح فرم بینی شناخته می‌شود که در آن نیازی به بستری شدن، بیهوشی و جراحی وجود ندارد. با استفاده از این روش غیرتهاجمی می‎توان بدون تراشیدن استخوان بینی آن را تغییر داده و فرم کلی بینی را اصلاح کرد. در واقع لیفت نخ یک روش سرپایی است که اگر توسط پزشک حاذق انجام شود نهایتاً 15 دقیقه زمان می‎برد.

در این روش به‎جای بیهوشی از بی‏حسی موضعی استفاده می‎شود. سپس پزشک از نخ بخیه برای تغییر حالت بینی استفاده کرده و با ثابت کردن نخ‎ها در داخل بینی باعث اصلاح فرم آن می‌شود. نخ بخیه مورد استفاده در این روش انواع مختلفی دارد که از آن‎ها می‎توان به نخ گاگ، هوریکان و پلیکولید اشاره کرد. البته مدتی است که اکثر متخصصان لیفت بینی نخ پیدواو را به دیگر نخ‌های قابل استفاده ترجیح می‎دهند. دلیل این امر ماندگاری بیشتر لیفت بینی با نخ پیدواو و شباهت نتیجه آن با جراحی بینی است.

لیفت بینی با نخ به چه کسانی توصیه می‌شود؟

روش‎های لیفت صورت و بینی برای تمامی متقاضیان کاربردی نیستند و در برخی موارد جراحی بهترین گزینه است. بنابراین بهتر است پیش از تصمیم‏گیری با متخصص لیفت نخ مشورت کرده و سپس از بین روش‎های مختلف اصلاح بینی ازجمله تزریق فیلر، جراحی یا لیفت نخ بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید.

اما به‌طور کل افرادی که به دلیل ترس یا بیماری نمی‌توانند برای جراحی بینی اقدام کنند بهتر است روش لیفت نخ را در نظر بگیرند. همچنین افرادی که در گذشته عمل جراحی بینی را انجام داده یا از روش تزریق فیلر استفاده کرده اما از نتیجه آن رضایت ندارند می‎توانند با استفاده از روش لیفت نخ اصلاحات لازم را روی بینی خود انجام داده و به نتیجه دلخواه برسند.

به‌طورکلی لیفت نخ به افراد زیر توصیه نمی‎شود:

  • به نخ و مواد بخیه حساسیت دارند.
  • عفونت یا التهاب بینی دارند.
  • دارای اختلالات خودایمنی بدن هستند.
  • دارای پوست حساس و آسیب‌دیده هستند.
  • انحراف بینی شدید دارند.
  • دارای بینی بزرگ یا بسیار برآمده هستند.

مزایای لیفت بینی با نخ

جراحی بینی و دوران نقاهت پس‎ازآن با صرف زمان زیادی همراه است. اما بسیاری از افراد نمی‎توانند کار و زندگی خود را متوقف کنند و تنها به این دلیل برای جراحی بینی اقدام نمی‎کنند. این افراد اگر غول چراغ جادو را پیدا کنند از او می‎خواهند با یک ورد جادویی دماغشان را ظریف و زیبا کند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر نیازی به غول چراغ جادو نخواهد بود چراکه می‎توان با صرف چند ساعت زمان ایرادات بینی خود را اصلاح کرده و بلافاصله به زندگی عادی پرداخت. در واقع روش لیفت بینی با نخ با درد و کبودی همراه نیست و تنها احتمال ایجاد تورم در اطراف بینی وجود دارد که پس از مدت کوتاهی از بین می‎رود.

از دیگر مزایای اصلاح فرم بینی با نخ می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای اصلاح فرم بینی به‎صورت طبیعی، لیفت نخ گزینه مناسبی است چراکه در این روش آثار بخیه و جراحی در چهره شما دیده نمی‌شود.
  • نخ بخیه مورد استفاده در این روش پس از مدتی جذب پوست می‎شود؛ جذب نخ بخیه باعث کلاژن‎سازی و نهایتاً شادابی و سفت شدن پوست شما خواهد شد.
  • امکان استفاده از محصولات آرایشی با گذشت 24 الی 48 ساعت پس از عمل لیفت نخ فراهم است.
  • هزینه انجام عمل لیفت نخ بسیار ارزان‎تر از جراحی بینی است بنابراین تمامی اقشار جامعه می‎توانند از این روش استفاده کنند.

عوارض لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ دارای عوارض کوتاه‎مدتی مانند تورم، التهاب، کبودی، احساس کشش در ناحیه بینی، درد جزئی و جای زخم است. اما تمامی این عوارض پس از مدت کوتاهی بین چند روز تا چند هفته از بین می‏روند. البته ممکن است تورم جزئی بینی تا 6 ماه پس از انجام عمل رفع نشود.

بنابراین می‌توان این‌طور نتیجه‎گیری کرد که با انجام عمل لیفت نخ عارضه جدی برایتان ایجاد نمی‌شود؛ البته همیشه استثنا وجود دارد! درصورتی‎که برای لیفت نخ به مراکز نامعتبر مراجعه کنید احتمال ایجاد مشکلاتی از قبیل عدم تقارن بینی وجود دارد. در این موارد با انجام عمل اصلاحی مشکل رفع می‎شود؛ اما با انتخاب متخصص لیفت بینی باتجربه و حاذق می‎توان از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که پایداری لیفت با نخ نسبت به جراحی بینی بسیار کمتر است و در این روش لازم است پس از گذشت 1 تا 2 سال برای ترمیم اقدام کنید.

مراقبت‎های بعد از لیفت بینی با نخ

پس از انجام عمل لیفت بینی با نخ، برای کسب نتیجه بهتر لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:

  • داروهای تجویز شده را طبق نظر پزشک مصرف کنید.
  • از ماساژ بینی یا ایجاد فشار در ناحیه صورت و بینی جلوگیری کنید چراکه به این صورت احتمال جابه‎جایی نخ‎ها وجود دارد.
  • از انجام تمرینات ورزشی شدید تا چند روز پس از عمل پرهیز کنید.
  • روی شکم یا پهلو نخوابید.
  • از مصرف سیگار یا نوشیدن الکل قبل و بعد از لیفت بینی پرهیز کنید.
  • تا 24 الی 48 ساعت پس از لیفت با نخ حمام نکنید.
  • در زمان تعیین شده برای چکاب به پزشک خود مراجعه کنید.

معرفی معتبرترین مرکز لیفت بینی با نخ

با افزایش تقاضا برای عمل‎های زیبایی، میزان متخصصان زیبایی در کشور افزایش پیدا کرده است. اما تمامی پزشکان از تخصص و تجربه کافی برای انجام عمل‎های زیبایی برخوردار نیستند که این باعث نارضایتی‎های بسیار زیاد مراجعین شده است. عدم تقارن بینی، انحراف پل بینی، عفونت پوستی و... تنها بخشی از مشکلاتی است که با مراجعه به مرکز لیفت بینی نامعتبر ایجاد می‌شود. بنابراین توصیه می‎کنیم پیش از مراجعه به متخصص، در رابطه با دستگاه‎ها و نخ مورد استفاده، میزان رضایت از پزشک، سابقه پزشک و... اطلاعات کامل‎تری به دست آورید.

کلینیک لیفت نخ پاسداران

خوشبختانه شهروندان تهرانی می‎توانند با مراجعه به کلینیک لیفت نخ پاسداران و تحت نظر بهترین متخصص لیفت نخ ایران یعنی دکتر محمدحسین کره‎ای، عمل لیفت بینی با نخ را انجام داده و از نتیجه آن شگفت‎زده شوند.

در کلینیک زیبایی پاسداران از برترین متد جهان و دستگاه‎های روز دنیا برای لیفت صورت و بینی استفاده می‌شود. همچنین تمامی تکنسین‎های این مرکز زیبایی دارای تجربه و دانش کافی در زمینه لیفت صورت و بینی و جوان‎سازی پوست هستند. به همین دلیل با استفاده از خدمات مرکز زیبایی لیفت نخ پاسداران می‎توانید به نتیجه دلخواه رسیده و با اصلاح فرم بینی زیبایی، شادابی و جوانی را به خودتان هدیه دهید.

شما می‎توانید برای اخذ مشاوره رایگان با شماره 02122303360 تماس گرفته یا به‌صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18، طبقه 3

    کانال تلگرام زوم لایف
    توجه: مطالب موجود در مجله زوم لایف، جایگزین نسخه پزشکان نیست. اگر مشکل پزشکی دارید، برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود