زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

چطور میکاپ آرتیست شویم؟ معرفی دوره آموزشی میکاپ

کلینیک زیبایی

چطور میکاپ آرتیست شویم؟ معرفی دوره آموزشی میکاپ

چطور میکاپ آرتیست شویم؟ معرفی دوره آموزشی میکاپ

از نظر شما بهترین جذابیت‌های کار میکاپ آرتیست چیست و چطور میکاپ آرتیست شویم؟ شاید پرسه‌زدن در بین پالت‌های رنگ مختلف و دنیای رنگین‌کمانی آن بسیاری را وسوسه کند. برای گروهی دیگر این کار فقط در حکم هنریست که روحشان را تغذیه می‌کند. البته افرادی هم هستند که با روح‌بخشیدن به زیبایی‌های طبیعی افراد، از آفرینش الهه‌های زیبایی لذت می‌برند. دیگرانی را نیز سراغ داریم که خلاقانه از پهنه چهره افراد، معجزه می‌آفرینند.

شما در کدام گروه قرار دارید؟ در هر گروه و با هر عقیده‌ای که در چنین مسیری قدم گذاشته‌اید، قطعا می‌دانید که برای رسیدن به بهترین نتیجه، بهترین راه را نیز باید انتخاب کنید. شاید شرکت در دوره‌های هر مؤسسه‌ای نتواند تمام آنچه را که می‌خواهید به شما بدهد!

اگر دغدغه امروز شما نیز همین بایدها و شایدهاست، در این مطلب با ما همراه شوید تا به پاسخ پرسش‌های خود برسید. در این نوشته با هم بررسی می‌کنیم که مفهوم کار چنین شخصی چیست و چطور میکاپ آرتیست شویم.

میکاپ آرتیست چه کسی است؟

با شناخت مفهوم کار میکاپ آرتیست، بهتر می‌توانیم تشخیص دهیم که چطور میکاپ آرتیست شویم. چنین فردی از استعدادها و ابزارهای خود برای تغییر شکل، دگرگونی و بهبود چهره افراد استفاده می‌کند.

او کسی است که با استفاده از لوازم آرایشی سعی در زیباسازی چهره‌ها دارد. شناخت اصول زیبایی، پنهان‌کردن عیب‌ها و جلوه‌دادن زیبایی افراد نیز در لیست کارهای چنین متخصصی هستند. واقعیت این است که همه هنرمندان بوم مورد علاقه خود را دارند و بوم هنرمندان میکاپ نیز چهره‌هاست.

میکاپ آرتیست چطور کسب درآمد می‌کند؟

شاید بعد از تسلط به این قضیه که چطور میکاپ آرتیست شویم باید به اهمیت کسب درآمد برسیم؛ ولی در هر کاری علم به میزان درآمد، در میزان پشتکار افراد نیز تأثیر دارد. پس باید بگوییم که بهترین میکاپ آرتیست‌ها نه‌تنها دستمزدهای بالایی دارند؛ بلکه مشتریانشان به آن‌ها وفادار هستند.

کار آن‌ها نیاز به نگرش کمال‌گرا، دستی ثابت، نگاهی دقیق به جزئیات، دقت در کاربرد، درک خوب از رنگ، سایه و ترکیب آن‌ها دارد. چنین ویژگی‌هایی را هر آرایشگری نمی‌تواند کسب کند و هر میکاپ آرتیستی به این حد از کمال نمی‌رسد. این دلایل به‌اندازه کافی نیاز افراد به چنین تخصص و مهارتی را بیان می‌کند و از طرف دیگر ارزش نخبگان ماهر در این حوزه را به رخ می‌کشد.

چرا و چطور میکاپ آرتیست شویم؟

 

اگر در درون خود جستجو کنید، دلایل انتخاب راهتان را کشف می‌کنید. البته بدیهی است که صنعت زیبایی موقعیتی عالی برای شروع حرکت در مسیر خلاقیت و ایجاد حس زیبایی در دیگران است؛ اما برخی دلایل به شما برای داشتن پشتکار بیشتر کمک می‌دهند:

  • فرصت‌های بی‌پایان
  • نیاز همیشگی به این تخصص
  • پیشرفت دائمی
  • شور و پویایی بدون پایان
  • رشد خلاقیت‌ها
  • تعیین دلخواه اولویت‌ها
  • کنترل بر زندگی هنری و کاری

راهکاری کارآمد برای رسیدن به تخصص میکاپ آرتیست

بهترین پاسخ به سؤال چطور میکاپ آرتیست شویم این است که آموزش ببینید و تجربه کنید. بدون آموزش صحیح، زمان مدیدی را باید برای کسب تجربه اختصاص دهید. در این میان مؤسسه‌های فراوانی وجود دارند که به کمکتان می‌آیند؛ اما نتیجهِ بهتر همواره از آنِ بهترین آموزش‌هاست.

بهترین آموزش‌ها در چه آموزشگاه‌هایی است؟

آموزشگاه‌هایی که شما را به نتیجه دلخواه می‌رسانند، ویژگی‌هایی دارند که باعث می‌شود هزینه و زمانتان هدر نرود. از آن جمله موارد زیر هستند:

۱. اطلاعات ضروری: این مراکز تمام اطلاعات لازم را به شما می‌دهند و در آموزش صرفه‌جویی نمی‌کنند.

۲. آموزش علمی: آموزش‌ها بر اساس اصول و دانش روز دنیا پیش می‌رود و مفاهیم به‌طور عملی و کاربردی آموزش داده می‌شود.

۳. آموزش‌های کامل در تمام زمینه‌های کاری: آموزش میکاپ، میکاپ عروس و خودآرایی از جمله مواردی است که همواره باید در نظر گرفته شود.

۴. کمک به هنرجو: آموزشگاه‌های معتبر به هنرجویان خود برای کسب مهارت و تجربه بیشتر کمک می‌کنند.

۵. اعطای مدارک معتبر: چنین مدارکی می‌تواند باعث اعتماد مخاطبانتان شود.

۶. ایجاد شرایطی برای کسب‌وکار: چنین مراکزی نه‌تنها در حین آموزش بلکه پس از آن نیز در کنار هنرجویان خود هستند.

البته که از چنین مراکزی ویژگی های بسیار دیگری می‌توانیم نام ببریم که در این مطلب نمی‌گنجد؛ اما اگر قصد دارید بدون اتلاف وقت، با قدرت و مؤثر آموزش ببینید، پیشنهاد ما «مدرسه زیبایی مونا بهرام» است. مونا بهرام که بنیان‌گذار اولین مدرسه زیبایی در ایران است، با ایجاد فضایی مجهز و برگرفته از مهارت اساتید مجرب به آموزش اصول کار یک میکاپ آرتیست می‌پردازد.

دوره‌های آموزشی مدرسه زیبایی مونا بهرام

دوره‌های آموزشی مدرسه زیبایی مونا بهرام

مدرسه زیبایی مونا بهرام با ارائه دوره‌های مختلف در چهارچوب زیر، همواره در بین مخاطبان خود محبوبیت داشته است:

سخن آخر

یادگیری گریم و میکاپ دنیای وسیعی دارد و برای تبدیل شدن به یک میکاپ آرتیست ابتدا باید مهارت‌های زیادی یا بیاموزیم و سپس در آن‌ها کسب تجربه کنیم. دوره‌های آموزشی معرفی شده که توسط مدرسه زیبایی مونا بهرام از مبتدی تا حرفه‌ای به صورت حضوری در تهران برگزار می‌شود می‌تواند شروعی عالی برای یادگیری این مهارت‌ها باشد.

    کانال تلگرام زوم لایف
    توجه: مطالب موجود در مجله زوم لایف، جایگزین نسخه پزشکان نیست. اگر مشکل پزشکی دارید، برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود