زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

معرفی کفپوش مناسب برای منزل

معرفی کفپوش مناسب برای منزل

معرفی کفپوش مناسب برای منزل

آیا می‌دانید برای منزل و طراحی دکوراسیون خانه، از چه کفپوشی استفاده کنید؟ با جدیدترین مدل کفپوش منزل آشنا هستید؟ کفپوش‌ها یکی از تاثیرگذارترین عناصر در دکوراسیون خانه محسوب می‌شوند که در مدل‌های متنوعی در بازار موجود هستند.

برای انتخاب کفپوش منزل باید فاکتورهای گوناگونی (طرح، رنگ و کیفیت) را مدنظر قرار دهید تا بهترین مدل کفپوش خانه را با‌توجه‌به سلیقه خود انتخاب کنید. در این مطلب ما جدیدترین مدل کفپوش منزل (پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه) را به شما معرفی خواهیم کرد. با شناخت این کفپوش‌ها قطعا انتخابی خاص‌تر و منحصربه‌فرد خواهید داشت. 

مدل کفپوش پی وی سی؛ یکی از کفپوش های مدرن برای آشپزخانه 

کفپوش‌های پی وی سی از جدیدترین مدل کفپوش منزل به شمار می‌روند. این کفپوش‌ها مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارند؛ از این رو بهترین گزینه برای محیط‌های مرطوب (آشپزخانه و حمام) محسوب می‌شوند. پی وی سی بین سایر مدل‌های کفپوش‌ (سرامیک، چوب و لمینت) نیز انتخابی محبوب و پرطرفدار به شمار می‌رود. 

مهم‌ترین نکته در خرید کفپوش PVC، قدرت انتخاب بین طرح‌های متنوع این متریال است. در واقع می‌توان در فضاهای مختلف از انواع طرح‌های (چوب،سنگ و کاشی) کفپوش پی وی سی استفاده کرد. هم‌اکنون طرح‌های چوبی این متریال از پرطرفدارترین طرح‌ها در بازار شناخته می‌شود که به دلیل قیمت مناسب جایگزین خوبی برای چوب و لمینت است.

 کفپوش لمینت

مدل کفپوش لمینت؛ از مدلهای کفپوش منزل زیبا و باکیفیت

کفپوش‌های پارکت لمینت یکی از محبوب‌ترین مدل های کفپوش خانه محسوب می‌شوند. پارکت لمینت‌ جایگزین مناسبی برای پارکت‌های چوبی به شمار می‌رود. نگهداری از این مدل کفپوش‌ها بسیار آسان بوده و تنوع بالای باعث شده است که آن‌ها پاسخگوی سلیقه‌های متفاوت و متنوع باشند. علاوه‌بر این، قیمت پارکت لمینت بسیار مقرون‌به‌صرفه است؛ بنابراین برای افرادی که بودجه محدودتری برای خرید کفپوش دارند بهترین گزینه به شمار می‌روند. 

پارکت لمینت از نظر ظاهری تفاوت چندانی با پارکت چوب طبیعی ندارد و به همان مقدار، باعث تغییر چشمگیر دکوراسیون منزل می‌شود. پارکت لمینت به‌عنوان یک کفپوش زیبا که حس گرمای طبیعت را القا می‌کند در دکوراسیون سبک کلاسیک و روستیک کاربرد بیشتری دارد. بهترین جنس‌ این کفپوش‌ها تولید کشورهای آلمان، فرانسه، بلژیک، ترکیه، ایران و چین است. هنگام خرید پارکت لمینت به کیفیت و مرغوبیت محصول توجه بسیاری داشته باشید. 

کفپوش طرح چوب طوسی روشن

کفپوش طرح چوب طوسی روشن؛ از انواع مدل کفپوش اتاق خواب

رنگ طوسی این روزهای یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون خانه به شمار می‌رود. استفاده از طیف روشن این رنگ در کفپوش خانه، فضا را بزرگ‌تر و گسترده‌تر نشان می‌دهد؛ بنابراین کفپوش طرح چوب طوسی روشن بهترین انتخاب برای خانه‌های کوچک است. 

کفپوش‌های طرح چوب و پارکت طوسی روشن، انتخابی ایده‌آل برای خانه‌هایی با سبک مدرن و مینیمال هستند. این رنگ و مدل از کفپوش به‌راحتی با رنگ‌های مختلف در دکوراسیون منزل ست می‌شود. بدین‌ترتیب با نصب این پارکت و کفپوش‌ها، هماهنگی و زیبایی بصری چشمگیری در فضای خانه ایجاد خواهد شد. 

کفپوش بتنی؛ کفپوش برای سالن پذیرایی با استحکام بالا 

امروزه کفپوش‌های بتنی ساختاری پیشرفته‌تر و زیباتر پیدا کرده‌اند و در حال حاضر به‌عنوان جدیدترین مدل کفپوش منزل محبوبیت بالایی دارند. بتن با شکل‌پذیری آسان و مقاومت بالا جایگزین سنگ‌های طبیعی، سرامیک و چوب شده است. 

متریال بتن مقاومت چشمگیری در برابر حرارت، خط‌وخش و ضربه دارد؛ هم‌چنین نگهداری و تمیز کردن آن نیز بسیار ساده و آسان خواهد بود. کفپوش‌های بتنی بهترین مدل کفپوش پذیرایی در خانه‌هایی به سبک صنعتی هستند؛ اما می‌توان در سبک‌های دیگر دکوراسیون (مدرن، روستیک و مینیمال) نیز از آن‌ها بهره برد. 

کفپوش شیشه‌ای؛ کفپوش خانه های لاکچری

یکی از زیباترین و جدیدترین مدل کفپوش منزل، مدل‌های شیشه‌ای هستند. این پوشش‌ها تحول بزرگی در دکوراسیون خانه مخصوصا در قسمت آشپزخانه ایجاد خواهند کرد. اخیرا با‌توجه‌به افزایش میزان علاقه‌مندی به استفاده از شیشه سکوریت در ویلاها، اغلب طراحان از این متریال در دکوراسیون داخلی ساختمان‌های بزرگ و لاکچری نیز استفاده می‌کنند.

تنوع رنگ و هم‌چنین سازگاری کامل کفپوش شیشه‌ای با کابینت‌های براق و هایگلاس آن را به گزینه‌ای بسیار محبوب برای آشپزخانه‌های مدرن تبدیل کرده است. این نوع کفپوش‌های شیک و لوکس، انتخابی عالی برای خانه‌های کوچک نیز محسوب می‌شوند؛ زیرا متریال شیشه نور محیط را بازتاب داده و فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

کفپوش سنگ مرمر؛ کفپوش خانه های مدرن و امروزی

سنگ مرمر، بهترین مدل کفپوش جدید در بازار شناخته می‌شود که اغلب در خانه‌های مدرن و امروزی مورد‌استفاده قرار می‎گیرد. سنگ‌ مرمر معمولا پر‌استفاده‌ترین مدل کفپوش پذیرایی به شمار می‌رود. کفپوش‌های مرمر بسیار جذاب و براق هستند و به ساختمان جمال و شکوه خاصی می‌بخشند. کفپوش مرمر مرمر، متریالی است که در دل طبیعت ساخته شده و ظرافت و زیبایی را به فضا منتقل می‌کند. 

این متریال یک عنصر معماری ممتاز و خاص به شمار می‌رود و قیمت آن نیز به نسبت سایر کفپوش‌های سنگی گران خواهد بود. پس از نصب کفپوش سنگ مرمر در محل مورد‌نظر، نگهداری و شست‌وشوی آن بسیار آسان است. برای این کار ابتدا باید گردوغبار سطح سنگ مرمر را پاک و سپس با دستمال یا یک تی مرطوب آن را تمیز کرد. 

دکوراسیونی شیک و لاکچری در منزل با کفپوش‌های با‌کیفیت لینوم فلکس

در این مطلب معرفی جدیدترین مدل کفپوش منزل پرداختیم. انتخاب هر یک از این مدل‌ها کاملا بستگی به سلیقه، بودجه و سبک دکوراسیون منزلتان دارد. هر یک از کفپوش‌های چوبی، لمینت، PVC و مرمر از مزایا و معایب خاصی برخوردارند. برای انتخاب حتما ویژگی هر متریال را بررسی کنید تا در نهایت انتخابی عالی و با‌کیفیت داشته باشید. چنانچه قصد تعویض پارکت‌ و کفپوش‌های خانه‌تان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه لینوم فلکس بزنید. 

لینوم فلکس با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه عرضه انواع کفپوش، پارکت و کاغذ دیواری، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در این زمینه شناخته می‌شود. تنوع طرح و رنگ انواع کفپوش در این فروشگاه باعث می‌شود انتخابی زیباتر و متناسب با دکوراسیون خانه‌تان داشته باشید. با خرید از این فروشگاه می‌توانید از ایده‌هایی زیباتر و خاص‌تر برای دیزاین منزل خود و هم‌چنین طراحی کفپوش خانه داشته باشید.

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود