زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

از لوازم خانگی تا لذت بیشتر از زندگی، با ایکس ویژن

از لوازم خانگی تا لذت بیشتر از زندگی، با ایکس ویژن

از لوازم خانگی تا لذت بیشتر از زندگی، با ایکس ویژن

ایکس ویژن برندی نام آشنا است که در سال ۱۳۸۵ بوسیله شرکت مادیران پایه‌گذاری شد. گستره فعالیت خود را در حوزه لوازم صوتی تصویری شروع و سپس با تولید لوازم خانگی توسعه داد.

ایکس ویژن در مدت زمان کوتاهی پس از شروع کاربا تولید محصولاتی مطابق تکنولوژی روز دنیا توانست جایگاه مناسبی در بازار کسب نماید. در حال حاضر این برند با تولید سبد کاملی از لوازم خانگی نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی وجاروبرقی سعی دارد به پشتوانه تولیداتی مقرون بصرفه در سطح کلاس جهانی پاسخگویی قابل اعتماد به نیازهای مصرف کنندگان سخت گیر باشد.

اکنون با وجود رقابت بالا میان برندهای لوازم خانگی ایرانی، ایکس ویژن در اقدامی ویژه با تمرکز بر توسعه برند خود شروع به اجرای کمپینی سراسری کرده است. این کمپین که با پیغام «با محصولات ایکس ویژن از زندگی بیشتر لذت ببرید» در کنار معرفی محصولات جدید، وجود برند ایکس ویژن در هر خانه‌ای را گزینه‌ای در دسترس برای ایجاد آرامش خاطرو لذت بیشتر از زندگی می‌داند.

در ضمن در این کمپین ایکس ویژن با جوایزی هیجان انگیز به استقبال همراهان و مخاطبان خود آمده است که در ادامه به آن بیشتر می‌پردازیم.

تماشای فیلم در آرامش، با ماشین لباس‌شویی ایکس ویژن

حرکت ولرزش بیش از حد انتظار، صدای غیرقابل تحمل ماشین لباس‌شویی، تصویری است که همه ما حداقل یک باریا  آنرا تجربه کرده ایم یا در موردش خاطراتی ناهنجار و فراموش نشدنی شنیده‌ایم و می‌دانیم که چه آزردگی خاطر و مزاحمتی را برای کسیکه درگیر موضوع بوده همراه داشته است.

ماشین لباس‌شویی ایکس ویژن

ایکس ویژن در کمپین تازه خود، نوید تجربه‌ای متفاوت را به شما می‌دهد. در این کمپین مخاطب موقعیتی را متصور می‌شود که شما با استفاده از لباس‌شویی‌های این برند، بدون کوچکترین لرزش و صدایی از تماشای فیلم و سایر فعالیت‌های روزمره خود لذت می‌برید.

ماشین لباسشویی جدید ایکس ویژن با طراحی مینیمال و دارا بودن موتوردایرکت درایو با ظرفیت شست‌و‌شوی 10 کیلوگرم، حداکثر دور خشک کن 1200 دور بر دقیقه، قابلیت افزودن لباس در حین شستشو، کنترل پنل تمام لمسی با برنامه های متنوع شست‌و‌شو محصولی درخور توجه در هر خانه‌ای است که بسهولت تجربه کاربری بیادماندنی را به مشتری انتقال می‌دهد.

سفر با خیالی آسوده، به همراه یخچال ایکس ویژن

یخچال ایکس ویژن

نگرانی از مواد غذایی فاسد شدنی در یخچال به وقت سفر، خارج کردن تمام مواد غذایی از یخچال، قبل از سفری طولانی یا حتی روبه‌رو شدن با مواد غذایی فاسد داخل یخچال بعد از بازگشت از سفر، موقعیت‌های غریب و غیر قابل پیش بینی نیستند و احتمالا با آن‌ها هم روبه‌رو شده‌اید.

در کمپین «از زندگی بیشتر لذت ببرید» لوازم خانگی ایکس ویژن با رویکرد فراهم کردن شرایطی برای آسودگی خیال خانواده‌ها در هنگام و قبل از سفر و نداشتن نگرانی از فاسد شدن مواد غذایی، شروع به معرفی محصولات دسته‌بندی یخچال و فریزر خود کرده است.

یکی از جدیدترین مدل‌های این دسته‌بندی ساید بای ساید تمام اتوماتیک S7 است که با ظرفیتی ۵۵۶ لیتری و مجهز بودن به کمپرسور اینورتر، آبریز و یخ‌ساز با قابلیت اتصال به آب شهری، درب مینی بار، مصرف بحداقل انرژی، کارکرد بهینه یخچال، لذت سفر و زندگی روزمره بی دغدغه را چندین برابر کرده است.

لذت دورهمی و در جمع بودن، با ماشین ظرف‌شویی ایکس ویژن

ماشین ظرف‌شویی ایکس ویژن

موقعیتی را تصور کنید که میزبان یک مهمانی بزرگ هستید و پس از پایان مراسم و خداحافظی حاضرین، شما مانده‌اید و کوهی از ظروف کثیف! در چنین شرایطی که احتمالا از برگزاری مراسم حتی پشیمان هستید، وجود ماشین ظرف‌شویی مثل یک خدمتکار خوب و حرف گوش کن می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای مهمانی‌ها و دید وبازدیدهای بیشتر و لذت بخش تر.

در این کمپین، ایکس ویژن با هوشمندی خود و در نظر گرفتن این نیاز ساده اما مهم دست به معرفی محصولات دسته‌بندی ماشین ظرف‌شویی زده است تا به این بهانه فرصتی برای لذت بردن از زندگی را برای شما فراهم کند.

ماشین ظرفشویی 14 نفره جدید ایکس ویژن، دارای 3 سبد مجزا و 8 برنامه متنوع برای شستشوی کامل ظروف است. از ویژگی های دیگر این محصول، می‌توان به شست‌وشوی دو ناحیه‌ای (Dual Zone Wash)، برنامه پیش شست‌وشو (Prewash) و برنامه شست‌وشوی پرقدرت (In tensive) و درب با با قابلیت بازشدن اتومات پس از شستشو اشاره کرد.

فرصت تماشای جدیدترین فیلم نولان در ترکیه یا سبد کاملی از لوازم خانگی به انتخاب برنده و کلی جایزه نقدی با قرعه‌کشی بزرگ ایکس ویژن

پس از آشنایی با رویکرد و اهدف کلیدی کمپین جدید برند ایکس ویژن و معرفی سه محصول کاربردی و پرطرفدار  به قسمت هیجان‌انگیز و پر از جایزه آن می‌رسیم.

صفحه اینستاگرام ایکس ویژن در هر هفته با برگزاری مسابقات و چالش‌های جذاب، با جوایز نقدی و یا کد تخفیف خرید محصولات ایکس ویژن از وب سایت، منتظر شما است.

 و اما قرعه‌کشی بزرگ!

این برند به شما این شانس را داده است تا از طریق صفحه لندینگ ایکس ویژن و تنها با وارد کردن شماره تماس خود و پاسخ به سه سوال، برنده تماشای جدیدترین فیلم کارگردان سرشناس، «کریستوفر نولان» (Oppenheimer)، در ترکیه در کنار هر کسی که دوستش دارید باشید. البته که انتخاب دیگری هم دارید برنده خوش اقبال قرعه کشی بزرگ می‌تواند گزینه دیگر یعنی سبد کاملی از محصولات ایکس ویژن شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی را بجای سفر انتخاب نماید.

با محصولات ایکس ویژن از زندگی بیشتر لذت ببرید.

کانال تلگرام زوم لایف

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود