زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

همه چیز درباره بازار صدف کیش

همه چیز درباره بازار صدف کیش

همه چیز درباره بازار صدف کیش

جزیره کیش با داشتن مراکز خرید و مکان‌های دیدنی یکی از بهترین مقاصد سفر هر ایرانی در طول سال است. این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی در سال میربان هزاران گردشگر و مسافر می‌شود که این گردشگران و مسافران از سراسر ایران می‌روند. همین دلیل باعث شده اقتصاد کیش بر مبنای گردشگری استوار شود و در این چند سال اخیر توانسته در این امر بسیار موفق عمل کند. نوروز هر سال تورهای زیادی به جزیره کیش سفر می‌کنند؛ از محبوب‌ترین و معروف‌ترین تورهای کیش در فصل بهار می‌توان به تور کیش نوروزی و تور کیش از شیراز علی بابا اشاره کرد.

معرفی بازار صدف کیش

مراکز خرید کیش به واسطه فروش كالاهای اصل خارجی و قیمت‌های عمدتا مناسب و ارزان، طرفداران زیادی میان مسافران دارد. در کیش بازارها و مراکز خرید متعددی ساخته شده که در سطح شهر پخش شده‌اند. دراین‌میان شهرک صدف به‌عنوان اصلی‌ترین سکونت‌گاه‌های اهالی مردم کیش هفت فاز با کاربری مسکونی دارد. در بازار صدف کیش طیف متنوع و وسیعی از کالاهای مصرفی، پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی برای فروش هستند که مسافران و گردشگران می‌توانند با گشت‌وگذار درمیان فروشگاه‌های این مرکز خرید لوازم موردنیاز، سوغاتی‌ها و... را در آنجا پیدا کنند. در سال 1384 در زمینی به مساحت 2910 مترمربع بازار صدف به بهره‌برداری رسیده و درحال‌حاضر با حدود 70 غرفه، درحال فعالیت است.

امکانات بازار صدف کیش

اگر فرزند خردسال دارید و نمی‌توانید درست خرید کنید می‌توانید فرزندانتان را با بازی‌های رایانه‌ای این مجتمع تجاری سرگرم کرده و خودتان به خیال آسوده به خرید بپردازید. فاصله بسیار نزدیک به مسجد امام حسین و رستوران رویال استار از مزیت‌های مرکز خرید صدف به‌شمار می‌رود که برای بازدید از این اماکن می‌توانید فقط با یک تاکسی به آن‌ها سر بزنید. بازار صدف با داشتن رستورانی شیک و تمیز می‌تواند خیال شما را هنگام خرید آسوده کند و هر موقع گرسنه شدید، در این رستوران از غذاهای خوب و باکیفیت آن نوش جان کنید.

ساعت کار مرکز خرید صدف کیش همه روزه از ساعت هشت صبح تا سه بعدازظهر و پنج عصر تا ۱۲ شب است؛ اگر هتلی نزدیکی این مرکز خرید رزرو کرده‌اید، به‌راحتی می‌توانید به خرید خود بپردازید. آدرس این مرکز خرید شهر کیش، واقع‌در شهرک صدف کیش، تقاطع الوند و بینالود است.

بهترین زمان برای سفر با تور کیش

جزیره کیش در مناطق خشک و گرمسیری ایران واقع شده و به‌طورکلی اقلیم آب‌وهوایی گرم و مرطوب دارد. میانگین دمای هوای این جزیره در طول سال حدود 26 درجه سانتی‌گراد بوده و فقط در برخی از روزهای سال این دما به حداکثر 34 درجه می رسد. لازم به ذکر است که در این منطقه به‌دلیل تابش عمودی خورشید میزان تبخیر آب بسیار بالا بوده و به همین علت است که هوای کیش خصوصا در فصل تابستان تا حد زیادی شرجی می‌شود.

بهار و تابستان در کیش

فصل بهار کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد نوروزی است و این تعطیلات شلوغ‌ترین روزها در جزیره به‌شمار می روند. آب‌وهوای معتدل از ویژگی های کیش در این زمان هستند؛ اما با فاصله گرفتن از نوروز گرمای هوا بیشتر و بیشتر شده و از تعداد مسافران کم می‌شود. هتل‌ها و مراکز خرید در کیش تخفیف‌های ویژه را برای جلب مسافر برگزار می‌کنند. در این فصل تور کیش نوروزی بسیار طرفدار دارد.

سفر با تور کیش

کیش تابستان‌های به شدت گرم و البته شرجی دارد؛ اما وجود جشنواره‌های تابستانه، تفریحات آبی، پلاژها و مکان‌های مناسب برای حمام آفتاب باز هم گردشگران را به این جزیره می کشاند. البته ناگفته نماند قیمت تورهای کیش به شدت افت می‌کند و همین دلیل علت حضور گردشگران در این جزیره است. این فصل برای خرید بسیار مناسب خواهد بود.

پاییز و زمستان در کیش

با آغاز پاییز کم‌کم از گرمی هوا کاسته می شود و اواخر آبان می‌توان آب‌وهوای نسبتا خوبی را در جزیره انتظار داشت. فصل پاییز بهترین فصل سفر به کیش است. در این فصل دمای هوا بین 20 تا 25 درجه سانتی‌گراد تغییر پیدا می‌کند. اواخر این فصل بارش باران را می‌توان دید؛ بااین‌وجود گردشگران زیادی به کیش مسافرت می‌کنند.

فصل سفر به کیش

فصل محبوب سفر به کیش زمستان و به‌ویژه ماه بهمن است؛ چراکه در این زمان کیش بهترین آب‌وهوا را دارد و این زمان برای طرفداران خرید هم محبوب است. به‌طورکلی بهترین زمان سفر به کیش بستگی به خودتان دارد؛ اما از نظر آب‌وهوا پیشنهاد ما به شما اواخر پاییز تا اوایل اسفند است. این فصل تور کیش از شیراز علی بابا بسیار محبوب و شلوغ خواهد بود.

بدون شک سفر به کیش و دیدن دریای جنوب آرزوی بیشتر ایرانیان است. این جزیره بسیار زیبا در جنوبی‌ترین نقطه ایران واقع شده که می‌توانید از بندر عباس، بندرلنگه و بندر چارک نیز به‌صورت زمینی به جزیره کیش سفر کنید. یکی از نگرانی‌های مردم در سفرهای نوروزی تصادف و اتفاقات جبران‌ناپذیر است؛ ازهمین‌رو بسیاری از مردم با تور سفر می‌کنند. تورهای پرطرفدار در نوروز تور کیش از شیراز علی بابا و تور کیش نوروزی هستند.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود