زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

انواع کالسکه در فروشگاه نیو‌نی‌نی

انواع کالسکه در فروشگاه نیو‌نی‌نی

انواع کالسکه در فروشگاه نیو‌نی‌نی

در گذشته از کالسکه به عنوان یک وسیله نقلیه استفاده می‌کردند که به وسیله اسب کشیده می‌شد اما امروزه این وسیله شکل امروزی‌تری به خود گرفته و به کمک مادران آمده است. کالسکه یک وسیله شیک و مدرنی که به شکل‌های مختلفی تولید شده و برای حمل و نقل کودکان به کار برده می‌شود.

خوشبختانه با اختراع و تولید این محصول به طور وسیع، والدین از بغل گرفتن فرزندان کوچک خود در مدت زمان زیاد رها شدند. امروزه فروشگاه‌های زیادی هستند که این کالا را در مدل‌های شیک و زیبایی به فروش می‌رسانند. این مدل‌ها عموماً بر دو نوع هستند؛ نوع اول آن که بسیار سبک و قابل حمل است به نام عصایی یا مسافرتی شناخته شده است. نوع دوم آن که بسیار راحت و بادوام است به نام مبلی یا کالسکه دوقلو معروف است.

فروشگاه نیونی‌نی یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش این کالا بوده که انواع متعددی از این محصول را به معرض نمایش گذاشته و خریداران زیادی را به سوی خود جذب نموده است. انواع کالسکه در فروشگاه نیونی‌نی به صورت عمده و جزئی با قیمت‌های باورنکردنی به فروش می‌رسند. این وسیله کمک حال مادران بوده به خصوص مادرانی که فرزند دو قلو یا فرزندانی که تفاوت سنی چندانی ندارند بهترین وسیله بوده و این مادران می‌توانند از نوع دوقلوی آن استفاده نمایند.

مدل‌های زیادی از این کالسکه موجود می‌باشد که در ادامه مطلب آن‌ها را به طور کامل توضیح  می‌دهیم. با وجود این وسیله مادران با خاطری آسوده در خیابان‌ها تردد می‌کنند، به خصوص خانم‌های که مجبور به حمل کیف و وسیله شخصی زیادی هستند. خانم‌های چادری با استفاده از این وسیله به سادگی می‌توانند پوشش خود را حفظ کنند بدون آنکه دچار دردسر شوند.

با مدل‌های مختلفی از کالسکه آشنا شوید

کالسکه ارزان ایرانی مسافرتی

این محصول همانطور که از اسمش پیداست مخصوص مسافرت‌های طولانی و داخل شهری می‌باشد. کودکان معمولا خیلی کم طاقت هستند و در مسافرت‌ها زود خسته می‌شوند. در این صورت هم فرزند و هم والدین از لذت سفر محروم می‌شوند. در اینگونه مواقع بهترین راه‌حل استفاده کردن از کالسکه ارزان ایرانی مسافرتی است. دلیل اصلی استفاده از این محصول را به طور مفصل شرح می‌دهیم.

  • قیمت ارزان این محصول از عمده‌ترین دلیل استفاده از این کالسکه می‌باشد، اما مدل‌های دیگری وجود دارند که قیمتی گران دارند و برای بسیاری از والدین، خرید آن مقرون به صرفه نیست.
  • سبک بودن و قابلیت تا شدن این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند به آسانی آن را در صندوق ماشین یا درون ساک مخصوص قرار دهند. به دلیل اینکه حجم کمی را اشغال می‌کند جا به جایی آن بسیار ساده است.
  • کودک درون این کالسکه راحت است. ساختار این وسیله به نحوی می‌باشد که به بدن کودک هیچ فشاری وارد نمی‌شود و دارای کمربند محافظ کودک بوده که بر روی شکم او محکم می‌شود.
  • دسته عصایی شکلی که دارد این امکان را برای مادر فراهم می‌آورد که با کمترین فشاری آن را جا به جا کند. ترمزی که دارد مانع از حرکت کردن بی‌موقع کالسکه می‌شود. دارای چهار چرخ بوده که چرخ‌های جلویی قابلیت چرخش دایره‌ای دارند و در مسیرهای که صعب‌العبور است به راحتی حرکت می‌کند.
  • مدل‌های ساخت آن فرق دارد در برخی از آنها سایبان طراحی شده و برخی از آنها فاقد سایبان است اما مدل‌های که سایبان دارند نیز این ویژگی را دارند که سایبان آن را بتوان به سادگی جدا نمود و دوباره نصب کرد.
  • از بهترین فلز ساخته شده است که در عین حال که خیلی سبک بوده بسیار مقاوم نیز می‌باشد. کل وزن این کالا از پنج تا هشت کیلو گرم متغیر بوده و وزن تا حدود ۱۵ کیلو را می‌تواند تحمل کند.

کالسکه دوقلو

برای مادرانی که فرزند دو قلو یا کم سن و سال دارند بیرون رفتن از منزل به خصوص مسافرت همانند یک کابوس است اما با فناوری جدیدی که ساخته دست بشر بوده این مادران نیز می‌توانند به سادگی به مسافرت رفته و از این سفر لذت ببرند. کالسکه دوقلو دارای ویژگی‌های منحصربه فردی بودی که آن را در بین انواع محصولات این‌چنینی متمایز می کند.

کالسکه دوقلو نیونینی

  • این کالسکه دو محوطه جداگانه دارد که دوقلوها را می‌توان در آن قرار داد. وقتی کودک درون آن قرار می‌گیرد کاملا آرامش دارد زیرا از بهترین پارچه و الیاف ساخته شده و بستر زیرین کودک کاملا نرم و راحت است.
  • کودک می‌تواند به راحتی تکیه دهد یا بنشیند بدون آنکه به قل دیگری آسیبی وارد شود. دارای شش چرخ بوده که قابلیت حرکت را تا حد بالایی آسان می‌کنند. به صورت ۳۶۰ درجه چرخش دارند.
  • حتی یک محوطه‌ای نیز طراحی شده که مادر وسایل شخصی خود و کودک مانند لباس، شیرخشک یا کیف شخصی خود را درون آن قرار دهد. سایبانی که در آن طراحی شده است ضد آب بوده و در زمان بارندگی نیز کودک سرما نمی خورد.

کالسکه مبلی

این کالسکه نیز کاملا ویژگی‌های کالسکه دوقلو را دارد با این تفاوت که این وسیله فقط برای یک کودک طراحی شده است. کودک به صورت نشسته یا خوابیده درون آن جای می‌گیرد. از مهمترین ویژگی این محصول توانایی تحمل فشار و سنگینی زیاد است و کودکان تا پنج سال را نیز می‌توان با آن حمل نمود.

کالسکه مبلی دو قلو

همانطور که در قسمت قبلی نیز به آن اشاره کردیم فروشگاه اینترنتی نیونی‌نی دارنده بهترین نوع کالسکه در ایران بوده و بهترین نوع این کالا را با طراحی خارق‌العاده‌ای که دارد به دست مصرف کننده می‌رساند. اگر شما هم قصد خرید این محصول زیبا را برای سیسمونی و فرزند دلبندتان دارید حتما سری به این سایت بزنید. بهترین مزیت خرید کالسکه از این سایت تضمینی بودن کالای خریداری شده از این فروشگاه می‌باشد. مشتریان با خیالی آسوده از این فروشگاه اینترنتی خرید می‌کنند چون می‌دانند در صورت عدم رضایت می‌توانند آن را تعویض کنند.

شما می‌توانید کالسکه ارزان ایرانی مسافرتی و دوقلو را به سادگی از طریق این وبسایت سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن کالای سفارش شده به دست شما برسد. اعتماد مشتری به این سایت از افتخارات مهم این مجموعه بوده و این افتخار را مدیون شما مشتریان عزیز می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت Newnini.com مراجعه کنید.

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود