زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

5 مورد از بهترین برندهای نوار بهداشتی مسافرتی

5 مورد از بهترین برندهای نوار بهداشتی مسافرتی

5 مورد از بهترین برندهای نوار بهداشتی مسافرتی

یکی از اصلی‌ترین نیازهای خانم‌ها در دوران قاعدگی، نوار بهداشتی است. مهم‌ترین معیاری که باید هنگام خرید این محصول به آن توجه شود، کیفیت و مرغوبیت بالای آن است؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است فرد استفاده کننده دچار بیماری‌های حساس مختلفی شود و بدن خود را متوجه آسیب‌های جبران‌ناپذیری کند.

به همین دلیل لازم است با شناخت پیش بروید و از مارک‌های مطرح در این زمینه استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین برندهای نوار بهداشتی مسافرتی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین برندهای نوار بهداشتی مسافرتی

از بهترین برندهای موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-نوار بهداشتی بالدار مشبک و نرم ضخیم خشک مولپد

نوار بهداشتی مشبک مولپد در کشور ترکیه، بدون دخالت دست و با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید می‌شود. حفره‌های بیضی شکل این محصول، مایع را به لایه‌های پایینی انتقال می‌دهند. همچنین کپسول فوق جاذبی که در این محصول قرار دارد، مایع را به سرعت جذب و در خودش حبس می‌کند. از طرف دیگر، منفذهای فوق کوچک موجود در این نوار بهداشتی، احساس نرمی و لطافت فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کنند.

2- نوار بهداشتی بالدار مشبک شبانه پنبه ریز

نوار بهداشتی بالدار مشبک پنبه ریز بسیار نرم و لطیف است و کمک می‌کند در طول روز احساس راحتی داشته باشید. این محصول بهداشت ناحیه خارجی واژن را به طور کامل حفظ می‌کند و بسیار نازک، سبک و کم حجم بوده و گزینه‌ای ایده آل برای سفر محسوب می‌شود. با استفاده از این محصول، هنگام خواب و عدم هوشیاری، خیالتان از عدم نشت و ترشح مایع به بیرون راحت باشد و آسوده خاطر بخوابید. از طرف دیگر، دو بالی که در طرفین نوار قرار گرفته است، باعث می‌شود نوار بهداشتی تکان نخورد و هیچ خونی از لباس خارج نشود.

3- نوار بهداشتی مای لیدی کتان سه تا شده ضخیم

نوار بهداشتی کتان مای لیدی دارای پوششی از جنس الیاف مصنوعی و توده‌ای پنبه است. بال‌های کناری این محصول، خون را در طول شب یا هنگام فعالیت طولانی مدت در بیرون از منزل کنترل می‌کنند و این اطمینان را به شما می‌دهند که با خیال راحت به انجام فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.

4- نوار بهداشتی هالک مدل Gizlady

نوار بهداشتی هالک، لایه نازک و قدرت جذب بسیار بالایی دارد. از طرف دیگر، بال‌های کوتاه و بلند متصل به این محصول، از نشتی خون روی لباس جلوگیری می‌کنند. این نوار بهداشتی هیچ‌گونه نشتی ندارد و شما می‌توانید در محل کار، مهمانی یا منزل با خیالی آسوده و حداکثر راحتی به انجام کارهای خود بپردازید.

5- نوار بهداشتی بالدار ارکید مدل Ultra Night

نوار بهداشتی بالدار ارکید به دلیل قدرت جذب بسیار بالایی که دارد، می‌تواند برای طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد و مانع از نشت مایعات شود. از طرف دیگر، ساختار نرم و پنبه‌ای این محصول، هیچ‌گونه حساسیتی را ایجاد نمی‌کند و هنگام استفاده، متوجه هیچ‌گونه لغزشی نخواهید شد.

پیشنهاد مقاله: مهم ترین نکات استفاده از انواع نوار بهداشتی

قبل از خرید نوار بهداشتی مسافرتی باید به چه مواردی توجه شود؟

  • قدرت جذب: مهم‌ترین ویژگی یک نوار بهداشتی مسافرتی خوب، قدرت جذب بالای آن است. خون جذب شده توسط نوار بهداشتی باید در لایه میانی بماند و برگشت نکند. به کمک تعداد قطره‌هایی که روی بسته بندی نوار بهداشتی درج شده است، می‌توانید متوجه قدرت جذب آن شوید.
  • اندازه و ضخامت: مورد مهم دیگری که باید به آن توجه شود، اندازه و ضخامت محصول است. بیشتر خانم‌ها در روزهای اول قاعدگی از نوارهای ضخیم‌تر استفاده می‌کنند. از نظر اندازه نیز بهتر است بدانید که پدهای روزانه کوتاه‌تر و پدهای شبانه بلندتر هستند تا هنگام دراز کشیدن خون نشت نکند. از طرف دیگر، برخی از نوار بهداشتی‌های مسافرت فوق العاده بلند هستند و پوشش دهی بیشتری دارند.
  • پنبه‌ای یا مشبک بودن: این مورد کاملا سلیقه‌ای است. برخی از خانم‌ها با نوار بهداشتی پنبه‌ای و برخی دیگر با نوارهای مشبک راحت هستند. گاهی اوقات نوارهای مشبک در برخی از خانم‌ها ایجاد حساسیت می‌کند.

چرا خرید نوار بهداشتی مسافرتی از موتن رو؟

برای اینکه بتوانید بهترین نوار بهداشتی مسافرتی متناسب با نیاز خودتان را بخرید، باید کمی زمان بگذارید و تحقیق کنید. پیشنهاد ما این است که خرید نوار بهداشتی را به صورت اینترنتی و از فروشگاه‌های معتبری همچون موتن رو انجام دهید.

موتن رو یکی از فروشگاه‌های آنلاین با بیش از ۴ سال سابقه در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی است که محصولات اصل را از برندهای معتبر ارائه می‌دهد. مشاوره تخصصی، فرصت ۷ روزه بازگشت کالا، ارسال سریع به سراسر ایران و تضمین اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی موتن رو، این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان با خرید لذت بخش و مطمئن سفارش‌های خود را دریافت کنند.

تنها با حرکت انگشت اشاره‌تان به چند جهت مختلف و لمس چند حرف فارسی یا انگلیسی و نوشتن نام موتن رو در مرورگر، وارد فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شوید. فروشگاه بزرگی که کرکره مغازه‌هایش هیچ وقت پایین کشیده نمی‌شود و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای شماست.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود