زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

شروع عکاسی و انتخاب دوربین عکاسی

شروع عکاسی و انتخاب دوربین عکاسی

شروع عکاسی و انتخاب دوربین عکاسی

دوربین های عکاسی و فیلم برداری رده بندی های مختلفی دارند و هر رده مختص به یک سری از کاربران است؛ به زبان عامیانه می توانیم بگوییم دوربین عکاسی نیز همانند دیگر محصولات، دارای رده بندی مبتدی و حرفه ای می باشد.

با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که دوربین عکاسی نیز همانند دیگر محصولات، دارای چند مدل مبتدی، نیمه حرفه ای، حرفه ای و فوق حرفه ای می باشد؛ در این مقاله ما قصد داریم شما را با دو دوربین عکاسی نیمه حرفه ای و مبتدی از کمپانی های کانن و نیکون آشنا کنیم و به ویژگی های هریک، اشاره کنیم، علاوه بر آن شما می توانید بر روی لینک هایی که نسبت به هر دوربین قرار داده می شود کلیک کنید تا از آنها بهره لازم را ببرید...

دوربین عکاسی 2000D کانن

یکی از محصولات مبتدی و پر فروش برند کانن در بازار ایران، دوربین 2000d عنوان می شود که علاوه بر قیمت نرمال و پایینی که دارد می تواند شما را از حالت مبتدی به حالت نیمه حرفه ای تبدیل کند؛ البته این پروسه به تلاش شما و بهره وری صحیح از این دوربین عکاسی برمی گردد!

دوربین عکاسی 2000D این قابلیت را دارد تا تصاویری با رزولوشن بالا ثبت کند و حساسیت عکس ها را بین 100 تا 6400 افزایش دهد تا کاربر نتیجه ای منحصر بفرد دریافت کند!

دوربین 2000d

دوربین 2000 دی می تواند با سرعت 30 فریم در ثانیه تصویر برداری کند؛ علاوه بر آن کیفیت فیلم برداری با این دوربین عکاسی FULL HD می باشد که باعث می شود نتیجه ای با کیفیت و بدون نویز به کاربران ارائه شود...

دوربین کنون 2000D می تواند بر روی 9 نقطه به صورت چندگانه، خودکار، دستی و حالت های دیگر... فوکوس کند و این قابلیت را دارد که چهره افراد داخل کادر را شناسایی کند و بر روی همان نقطه فوکوس کند که این عوامل برای یک دوربین عکاسی مبتدی بسیار خوب است!

حسگر های دوربین عکاسی 2000D کانن 24 مگاپیکسل موثر می باشد که با بهره وری از سنسور پیشرفته CMOS، می تواند تصاویر و ویدیوی هایی با کیفیت و شفاف به کاربران ارائه دهد.

حالت های اتوفوکوس دوربین 2000 دی کنون عبارت اند از: تک نقطه ای ( با استفاده از نوک انگشتان دست )، پیوسته، توانایی تشخیص فاز های مختلف، قابلیت فوکوس بر روی سوژه در حال حرکت در هنگام فیلم برداری و عکاسی، تکی و چندگانه...

"البته لزوم دارد بدانید که کمپانی کانن در تمام دوربین های عکاسی و فیلم برداری اش، این قابلیت ها را جای گذاری کرده است تا کاربران بتوانند تجربه ای فوق العاده با محصولاتش داشته باشند"

شما می تواند به جهت خرید و مشاهده اطلاعات تکمیلی این دوربین عکاسی، بر روی آدرسی که در بالاتر قرار داده شد کلیک کنید.

دوربین عکاسی D7500 نیکون

محصولی بی نظیر و پر طرفدار از کمپانی نیکون، دوربین d7500 نیکون؛ این دوربین قابلیت این را دارد تا سطح شما را تا حد زیادی ارتقاع دهد پس حتما وارد لینک شوید و از اطلاعات تکمیلی آن، بهره لازم را ببرید...

خب برویم به سراغ ویژگی های بی شمار دوربین نیکون D7500؛ این دوربین عکاسی مختص به افراد نیمه حرفه ای طراحی شده است که با استفاده از آن می توانید تصویر برداری و فیلم برداری های خود در فضای باز، خیابان، خانواده، آتلیه، حیات وحش و نظایر آن... انجام دهید که با این تفاسیر دی 7500 یک محصول منحصر بفرد می باشد.

دوربین d7500

ویژگی های دوربین عکاسی D7500 نیکون عبارت اند از: تصویر برداری با روزلوشن 4024x6048 که با بهره وری از حسگر CMOS پیشرفته باعث می شود تا تصاویر بدون هیچ نویزی ثبت شوند، فیلم برداری و ضبط ویدیو با کیفیت FULL HD و 4K که این دو کیفیت در کنار هم فقط در دوربین های کمپانی نیکون وجود دارد، دارای 25 پیکسل موثر در هنگام فعالیت های عکاسی و فیلمبرداری، سرعت شاتر 30 فریم در ثانیه، دارای 4 حالت نورسنجی که عبارت اند از چندگانه، مرکزی، نقطه ای و تقدم روشنایی.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود
    تعداد نظرات (1)
    1. raha____ در 8 تیر 1400
      دوربین d7500 نیکون جزو بهترین هاست!!!!
      پاسخ